dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
Ahoj, chci se Vás zkušených zeptat, nahodil jsem nové brzdy (4 pístky BREMBO), kotouce (324mm) ,trubky (KARBAN),desticky (HAWK HP+), proste vse,vcera auto nastartoval, odzvdusnil brzdy a jakmile mackam pedal, tak ma strasne velkou drahu nez zacne brzdit (az u koberce). Cim to muze byt? Spatnym odzvdusnenim, netesnosti, nebo tim, ze brzdovy valec to nestiha "uzivit" ? Nevite jak to vyresit, premyslim nad pouzitim vetsiho brzdoveho valce, ale nevim vubec, ktery by tam mohl pasovat a jestli to bude tim...Radsi bych aby to bylo to odvzdusneni nez ten brzdovy valec. Seriovy brzdy byly 2 pistky (Girling) ale origo pistky mely myslim vetsi prumer nez ted ty 4 pistky brembo...A hlavne predtim ty brzdy byly uz dost stary,zoxidovane, a nechodily mozna uz tak jak by mely. Jeste podotknu, ze auto ma ABS (vypinatelne)
Takhle vypadal predek kdyz se sundaly z auta...Kotouce byly 276mm a byly na tom bezny desticky
Takhle vypadaji 4 pistky BREMBO + 324 mm kotouc a desky HAWK HP+ (pomerne vostry )
NA aute se menily predni trubky i hadicky...s tim, ze vystup za ABS na trubky byl zaslepen aby veskere kapalina nevytekla, kdyz jeste nebyly natahnuty trubky. Spojka ma spolecnou napln jako brzdy, ale tu jsem neodvzdusnoval a taky se neodvzdusnil hlavni brzdovy valec (brake master cylinder) a neodvzdusnil se brake proportioning valve (ktery je hned vedle) , jelikoz jsem mel za to, ze kdyz se meni jen trubky a v nadobce nejaka kapalina porad byla, tak ze se bubliny tam nemohly udelat/dostat. Takze se jen odvzdusnily trmeny zadek + predek
Jedna se o Audi Coupe Quattro 2.3 20V 89´
Tady nahled brzdove systemu
Diky moc za rady. Vim, ze tady chodi zkuseni lide, kteri by mohli poradit, popriklade prijit s jinou tézí
Takhle vypadal predek kdyz se sundaly z auta...Kotouce byly 276mm a byly na tom bezny desticky
Takhle vypadaji 4 pistky BREMBO + 324 mm kotouc a desky HAWK HP+ (pomerne vostry )
NA aute se menily predni trubky i hadicky...s tim, ze vystup za ABS na trubky byl zaslepen aby veskere kapalina nevytekla, kdyz jeste nebyly natahnuty trubky. Spojka ma spolecnou napln jako brzdy, ale tu jsem neodvzdusnoval a taky se neodvzdusnil hlavni brzdovy valec (brake master cylinder) a neodvzdusnil se brake proportioning valve (ktery je hned vedle) , jelikoz jsem mel za to, ze kdyz se meni jen trubky a v nadobce nejaka kapalina porad byla, tak ze se bubliny tam nemohly udelat/dostat. Takze se jen odvzdusnily trmeny zadek + predek
Jedna se o Audi Coupe Quattro 2.3 20V 89´
Tady nahled brzdove systemu
Diky moc za rady. Vim, ze tady chodi zkuseni lide, kteri by mohli poradit, popriklade prijit s jinou tézí
Naposledy upravil(a) Tom_ dne 10 srp 2015, celkem upraveno 1 x.
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
Audi Coupe ma flat4 motor :O ??
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
To nikde netvrdim jen je to pokec o vsem moznem a vim, ze tady chodi hodne zkusenych lidi, kteri by mi mohli poradit...
- loufes
- Internetový troll fauwer,loufes..
- Příspěvky: 958
- Registrován: 25 čer 2010
- Bydliště: Hlinsko v čechách.
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
Odvzdušnit a to několikrát,klidně i 3krát a čtyřikrát!!!! Je jasný,že když se otevřel celej systém,tak se tam musel dostat vzduch.Tom_ píše:To nikde netvrdim jen je to pokec o vsem moznem a vim, ze tady chodi hodne zkusenych lidi, kteri by mi mohli poradit...
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
Nejaky postup co prvne udelat a co by melo nasledovat?
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
nemůže být zavzdušněné ABS ? Setkal jsem se s tím u Superba , dělalo to podobný věci , nakonec bylo zjištěno , že bylo měněný celý ABS po bouračce a stačilo ho odvzdušnit přes diagnostiku , ale nevím jak to bude u Audi z 89 ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
Pokud menite brzdice za jiny rozmer, typ, je treba osadit i adekvatni brzd. valec. Jaky vam poradi dodavatel jiz nainstalovanych komponent. Spravnou montaz a odvzdusneni beru jako samozrejmost.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
AUDI s ABS se musí zásadně odvzdušňovat přes počítač, mladej měnil jen brzdový válec, za stejný, a stejně to bez počítače nešlo
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
Ak nezavzdusnis uplne jednotku ABS tak nieje problem aj naslapat.
Cize ak nemenis hlavny valec pohoda.
Ked menim jednotlive koncove komponenty tak vzdy po odpojeni si zazatkujem hadicku alebo trubku.
Potom je odvzdusnenie brnkacka.
Obcas vie nasrat automaticka plnicka a pomoze klasicke naslapanie.
Len na okraj kamarat ma brzdy z R8 v passate komplet , nehovorim ze funguju korektne ale ma povodny hlavny valec a jeho krok je OK.
Cize ak nemenis hlavny valec pohoda.
Ked menim jednotlive koncove komponenty tak vzdy po odpojeni si zazatkujem hadicku alebo trubku.
Potom je odvzdusnenie brnkacka.
Obcas vie nasrat automaticka plnicka a pomoze klasicke naslapanie.
Len na okraj kamarat ma brzdy z R8 v passate komplet , nehovorim ze funguju korektne ale ma povodny hlavny valec a jeho krok je OK.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
tak jsem dneska odvdzusnil brzdovy valec + proportioning valec + predky brzd a vysledek je, ze to uz brzdi hodne dobre, pedal chodi akorat. Ale co se tyce ABS tak tohle auto z 89´ nevim jestli bude umet nejakou "diagnostiku" . Co vim, tak diagnostika na tehle autech byla velmi mala, respektive to neni jako diagnostika dnesnich dnu. Bublinek bylo docela hodne, ale zlepseni je minimalne o 60% nez to bylo predtim...Takze jsem rad, ale myslim, ze mozna jeste nejaka bublina tam je a odvzdusnit spojku, tam se asi jako normlany smrtelnik (s normalnim beznym naradim) nedostanu
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
Tak dneska dalsi pokus brzdy odvzdusnit a jakmile jsme zacli jak mame (prvni brzdovy valec,potom proportiong valve a dale zadek prave) tak porad slo v hadice videt jak takova pena se vzduchem, male mikro bublinky....Nemuze to nekde prisavat vzduch? Tolik vzduchu se tam nemohlo dostat nikdy jak se menily ty predni trubky
Re: dlouhy chod brzdoveho pedalu na Audi Coupe
to dělá ABS. OBD zásuvku to má tak dáš přímo odvzdušnění nebo test akčních členů. čerpadlo se spustí,natlakuje ale hlavně vyžene ze sebe vzduch.jinak to můžeš prolíval litrama kapaliny a šance je dost malá že to dostaneš všechno ven. a nebo máš nesprávnou kapalinu s nepotlačenou pěnivostí a čerpadlo ti z ní dělá šampus. ale na škoda fóru se dozvíš více,nebo kdekoliv jinde.tohle je brouk forum.auta který tyhle blbosti neznaj. ve vyhledavači najdeš odvzdušnění MARK40 nebo 60. tady tím (a neber si to osobně) dost zacláníš. jestli máš vzducháče a tady se chceš ptát jakoby "u svých" tak dobrý,ale lépe uděláš když si koupíš manual na audi tvého roku,je i v češtině myslím.