VWědomostní kvíz pro fajnšmekry

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Obrázek
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8946
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

ano, vítězem je Bugz =D>

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Chudák Bruno..... :cry:
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Tak tohle je ještě jednodušší. Stačí výrobce a označení.

Obrázek
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19868
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

jeežiš to je zas co? Zaporožec?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

že je ten motor zrcadlově obráceně? Že by australská verze...

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Motor je tam správně, hlavně že je vzadu. Záporožec mě půlku 603ky, takže véčko.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Moment, altík vlevo a rodělovač vpravo od řemenice je správně?

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Kvak píše:Moment, altík vlevo a rodělovač vpravo od řemenice je správně?
Myslím, že jo, prý to i jezdilo. Nikde jsem netvrdil, že je to VW. :lol:
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

no digitálem to asi nebylo, tak někdo otočil negativ
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Není to: Záporožec, Goggomobil ani VW. Ale je to každopádně
aircooled flat4.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

asi se mu motor točí obráceně - jinak by tohle uspořádání nemělo smysl :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8946
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

mizernej bolševickej plagiát to je:
Škoda 977-1
prototyp 1956

zbytek si najděte sami :wink:

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Houstone, máme tady winnera! Tak ten rum zase poputuje. :)
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

yahoďák píše:mizernej bolševickej plagiát to je:
Že u toho nezůstali a nedávali to pak do embéček....

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

První varianta prototypu, označená jako 977/1, byla vybavena plochým, vzduchem chlazeným čtyřválcovým motorem o objemu 1016 ccm s rozvodem OHV, jež měl výkon 23 kW při 4 000 ot./min. Takový motor si také vyžádal chlazení poměrně rozměrným ventilátorem a rovněž montáž olejového chladiče, jež byl přichlazován vzduchem hnaným tímto ventilátorem. S konstrukcí vzduchem chlazených motorů neměli ve Škodovce příliš zkušeností. Poslední pokusy se datovaly polovinou třicátých let, takže při konstrukci pohonného agregátu spolupracovali škodováčtí technici s Tatrou v Kopřivnici, kde měli rozsáhlé zkušenosti s vozy Tatra 600 a Tatra 603, jež měly rovněž vzadu umístněné vzduchem chlazené motory.

Škoda 977 měla samonosnou karoserii, ve své době poněkud atypického tvaru. Přední a zadní sklo bylo panoramatické a zlepšovalo výhled z vozu. Přesto byla především zadní část auta při hodnoceních kritizována za nevzhlednost. Větší výtku by si však zřejmě zasloužila pouze malá výklopná okénka na větrání v předních dveřích, zatímco hlavní sklo otvíratelné nebylo. Interiér vozu pak údajně vynikal pohodlím, kterým předstihoval prototyp Škody 976. Jízdní vlastnosti však byly hodnotící komisí označeny jako průměrné, jen na kluzkém povrchu bylo hodnocení lepší.

Velkou slabinou byl poměrně velký hluk v interiéru, který pocházel od ventilátoru vzduchem chlazeného motoru a rovněž vibrace, ke kterým docházelo při plynulé jízdě a jež způsoboval chod motoru. Proto bylo také rozhodnuto o jeho výměně za motor Škody 976, který se pozdějí montoval do Škody 1 000. Vůz s kapalinou chlazeným motorem nesl označení Škoda 977/2. Tím se podařilo odstranit neduhy, jež s sebou přinášel vzduchem chlazený motor. Jízdní vlastnosti se zvláš? nezměnily, ale chod motoru byl kultivovanější a jízdní komfort o poznání lepší.

Dalším kritizovaným nedostatkem vozu byl malý zavazadlový prostor, který se nacházel v přední části automobilu a sloužil zároveň jako skříň záložního kola a nářadí. To ovšem vycházelo z koncepce vozu s motorem vzadu a konstruktéři se s tímto problémem potýkali ještě řadu let. Aby byl zavazadlový prostor alespoň nějak zvětšen, byl vytvořen také druhý, menší zavazadelník za opěradly zadních sedadel, což bylo řešení, které přetrvalo od Škody 1 000 až po výběh posledních vozů s motorem vzadu. Délka automobilu byla 3 750 mm, pohotovostní hmotnost pouhých 720 kg.

Koncepce vozů s motorem vzadu, kterým byla Škoda 977 předobrazem, přetrvala ve výrobě Škodovky od roku 1964 do počátku devadesátých let. Rozhodnutí o výrobě automobilu této koncepce bylo koncem padesátých let celkem pochopitelné s ohledem na tehdejší zkušenosti ve světě, které se spíše přikláněly k tomuto provedení vozu. Naopak pokusy s motorem vpředu a pohonem předních byly spíše ojedinělé a tato koncepce získala vrch až v průběhu šedesátých let.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8946
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

bylo jednodušší na stávajícím výrobním zařízení sekat dál skoro stejnej řadovej čtyčválec s postupnejma změnama,než rozjet výrobu plochýho a vzducháče k tomu...to by bylo moc novot najednou....

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Takový krásný čtyřválec OHV, už Populár před válkou ho měl a ještě do Fábie ho montovali. To je světový rekord.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bugz »

Tak tohle je naprostej špek. Jsem na vás zvědavej. :twisted:

Obrázek
Obrázek

Budete sami překvapeni co to je.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19868
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

Papler?:)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět