dovolím si za Pětišrouba konstatovat, že všichni správně a Elvis má extra body za postřeh malookno/velkookno.
Brazilský brouk = Fusca se vyznačoval (krom jiných odlišností) tím, že měl karoserii s velkým předním oknem, zatímco dveře na to ve fabrice snad až do konce věšeli pořád shodné s malooknem. Takže kus na fotce je buď nějaké starší provedení Fuscy , nebo fusca uměle "postaršená".
No a pokud jde o to logo, jsem opět polichocen, to že ho někdo kopíruje je známka toho, že se líbí, že je dobré a jsem přesvědčen na 100%, že je staženo odsud...Totiž jeden čas jsem velmi intenzivně vysosával informace (teda většinou jen obrázky) z brazilského webu
http://www.forumfuscabrasil.com" onclick="window.open(this.href);return false; , kde je velmi zajímavá sekce věnovaná karosářským kreacím (myslím že to bylo "so Fibra"). Našel jsem tam pár neznámých věcí, ale ke svému údivu i věci a exkluzivní fotky, které byly evidentně staženy odsud (KdF speciál, KdF s karoserií Steyer, Hartmann), přičemž legrační bylo, že problém s jazykovou bariérou měli ti kluci opálený větší než já...např. KdF závodní Speciál se podle nich jmenoval "
Kastle"
Po pár týdnech asi zjistili, že tam pořád stahuju a nevím proč se jim to nelíbilo a zablokovali to a už se tam nedostanu bez registrace a přihlášení. Když jsem se s tím svěřil adminovi, tak ze statistiky flat4 zjistil, že ve +- stejném období byl velmi intenzivní traffic na flat4 právě .... z Brazílie.
Není to špatnej pocit, že lidi z takový broukařský velmoci u nás opisujou ne?
Nakonec tu krádež loga jim za nás pěkně vrátili Němci