Ako už poznamenal myslím Herbie, johnova odpoveď sestovi ohladne stiahnutia bubna z poloosi rozhodne patrí do hrejivého archívu...
john píše:Pouzi skutocne dobry penetrant a STAHOVAK. . a daj tomu penetrantu trochu casu...Ak stahovak nemas,pozicaj si.Ak si nemas kde pozicat,urob si.Ak si to nevies urobit,ani pozicat,neser sa do prace,na ktoru nemas vlohy.
S uctou John.
Vidíš, a to je to,prečo sa do podobných akcií nepúšťam. Vlohy.
S úctou, john.
A teda keď už má axoun tú prezývku "pán hřejívého archivu", tak si týmto vyjadrením miesto tu, myslím, zasluhuje:
axoun píše:Nemá ale cenu licitovat nad tím, jestli to maj´ v životě lepší chlapi nebo ženský. Myslim, že bychom se měli radovat z toho čím jsme.
Co Vám ale závidim, je možnost odnosit dítě. Tomu pocitu těhotný „matky“, kterej si ani neumim představit, se může jenom vzdáleně přiblížit pocit ucpávajícího otce. Když si k tomu tvorečkovi lehne po vykoupání a začne mu tlumenym hlasem navozovat uspávací režim. A von si ho šimrá ve vousech pacičkou hozenou za hlavu. To pak ty srdíčka k sobě přirůstaj.
Těhotenství je takový devítiměsíční uspávání,… řek bych.
Do debaty k návrhu změny grafické podoby fora www.flat4.org vstoupil Želvák Bob, za časů Želvy píšící zeleně a nyní v přípravách na ďábelský projekt červeně, do debaty rovnýma nohama:
... takže se taky přidám.
Protože na fórum lezu až večer, po práci, s unavenejma očima - vyhovuje mi to jak to je. Sám vidím při změnách designu stránek (lezu většinou str. o F1 - a tam se mění často), že je to čím dál horší. Většinou to nabude datově, dýl se to stahuje, nebo to je dimenzovaný na nejčastější rozlišení obrazovek - takže furt musím posouvat, nebo je problém ve funkčnosti.
O změně loga - naprosto souhlasím s tradicionalistama. A jak psal John, většina změn co se kde udělala v logu a pod je na prd - lidi jsou z toho mimo a následek bývá nedůvěra a chaos v myslích. Je to jako změnit tvar flašky od coca coly. (jinak - zkuste zapřemýšlet jak vnímáte změnu některých zavedených značek - třeba eurotelu na O2, nebo jak by se vám líbil třeba nápad změnit čtyřcípou hvězdu čokoládovny Orion na pěticípou a nápis hodit bokem?)
Na těch návrzích mi vadí taky zmizení meníčka z prostředka nahoře - tam mi to teda vyhovuje. A vzhledově - sorry - mi to nepřijde jako nějak výraznej posun k lepšímu. Co se třeba věnovat ucelení a dodělání dalších fotonávodů na opravy či úpravy našich VWéček?
Pokud se někdo chce vyřádit na barvičkách a pod. - doporučuju mu udělat si vlastní stránky dle svého vkusu - a dát sem na ně odkaz. Spousta z nás se na ně koukne a třeba budeme i nadšení ... Kdo ví?
Jinak - k vylepšení tohoto fóra by stačilo, kdyby se všichni snažili užívat diakritiky - čtení příspěvků psaných jak SMS-ka mě docela unavuje. (ale to je jen můj soukromý názor a SMS-kaře střílet nehodlám - zatím )
Hellča - jakožto Šimakova paní, prosvětlila debatu o tom, jak Šimak pokračuje v renovaci ovála, tímto milým úsměvem:
ještě pár detailů k téhle vypečené akci:
různé oválkovy součástky se nám postupně, nenápadně, ale zato vytrvale stěhují z garáže do bytu. Jedná se zejména o sedačky, blatníky, ráfky a tak. Asi aby těm krámům v garáži nebyla zima. No, vlastně to skoro vypadá, že se to šimák chystá celý poskládat na půdě... ale nevim nevim, jak to odtamtud pak hodlá dostat. No, aspoň si mimčo, až se narodí, bude mít s čim hrát
Samba v debatě, kterou sám založil, obhajuje své konzervativní přesvědčení, že používání brouka v každodenním provozu je pro něj to nejlepší. Je přesvědčen hájit svou cestu se vzduchem chlazeným motorem za prdelí až do rosztrhání těla. Na argumenty vypichující přednosti moderních vozů odmítá slyšet. Když v tom několik dní po zahájení debat na toto téma, přispěje do svého topiku velkolepým příběhem, který by nedělal ostudu v žádné učebnici stručnosti:
a je to tu.. zima přeskrutá mi dneska zastavila belgánka a to ve chvíli, kdy sem to ani nechtěl.. ohne spannung.. asi odkorodovalo silový připojení plusovýho kontaktu od baterky.. ale zase sem udělal stylovou kolonu při tažení béžohlenu oválkem a to i s policejním doprovodem.. no moc nám to slušelo.. ale jinak je zima fajn..
Je tady někdo kdo si přesně pamatuje svuj první příspěvek na tohle forum? Jakými slovy se tehdy uvedl? Pokud ano tak navrhuji smeknout před ním v hlubokém předklonu.
Pokud si ale Gemini jednou přečte v archivu ten svůj, bude si moct říct: "Vstoupil jsem tam rovnýma nohama, byť v montérkové kombinéze s okřídleným šípem na zádech."
Buď pozdraven Gemini, ty, kterýs´vstoupil takto:.
zdravim VW pozitiv ludi
ja som ten co bude Hanzovi pomahat s motorom, venujem sa skor vodou chladenym motorom, princip je vsak rovnaky
takze pekne poporiadku....
1. vacka 294 je uz troska dost ostra, na motoroch Skoda ,VAZ sa pouziva vyslovne pre zavodne ucely.....zacina tahat pri 3500 rpm a prestava az za 7200 rpm , volnobeh je nepravidelny, nastaveny na 1300rpm
navrhoval som max 274ku
2. kompresny pomer , pisete tu ze 8.5:1 .....to je sakra malo a ostra vacka s tymto KP proste nejde (aspon u skodoviek),
cize navrhujem Hanzovi zvysit KP aspon na 10:1
3. hlava - na tom sa zhodujem, uprava hlavy (hlav) je velmi dolezita a ja osobne sa tym zaoberam najviac (uprava kanalikov, slicovanie, lestenie, uprava ventilov)
4. karburacia - pre zaciatok sme uvazovali o karbecoch JIKOV 32 s difuzormi 23 alebo 24mm, neskor sa uvidi (otryskovanie aj sedi, kazdy je nastaveny na objem 1000-1100ccm)
5. vyfuk - pre nie zavodne auta preferujem vyfuk 4-2-1, ktory vyhovuje celemu spektru otacok motora
ja mam v skodovke 1490ccm motor , ktory ma zatial 95-100k (0-100 za 7.5sek) a nabuduci rok bude mat az cez 130k a 150Nm (odbrzdenych)
Hanzo vela jazdi po meste a hlavne preto som za nizsiu vacku, sam viem co to robi (v aute mam 304/304)
ak som nieco napisal zle, rad sa naucim nove veci od vas a vyuzijeme ich pri stavbe motora
No ja nevim jak to myslis ty ale todleto bylo vyfoceno pred vice nez tremi lety kdyz jsem byl v juesej.. fotka rozmazana roztresenim ruky z duvodu alkoholoveho opojeni. [smilie=snail.gif]
Panu majiteli jeste odpociva v garazi karmann a timhle si jen vozil pivo a bordel.
Hlášku pro dnešní den od kolegy threeseven netřeba uvádět ani komentovat, zbývá jen poděkovat.
Jeden slovenský zákazník na můj dotaz, jestli poslali faxem nějaký důležitý výkres:
"Hej, posielal to Šarközy už v stredu."
"Ve středu? Žádný výkres nám nedošel."
"Nie? No snad nieje možné... čo toto... ten somár! Prepáčte, ale... ten kokot (a ještě pár nadávek, které už si nepamatuju) ...keď by ste ho poznal... to je takový, takový... maďarský spoluobčan, víte?"
Pohlazením duše nejen velitelovo je příspěvek kolegy simaka v debatě zabývající se tématem potencionálního návratu polního velitelského můstku. [smilie=driving.gif] :
.. to je výzva veliteli
našlápnuto už máš, jen se zbav ještě těch zbývajících závaží ( GIV+66)
a vzhůru do škatulky esli na to neklineš, si měkějš a dovoz budeš mít u mě za naftu
K Sameleonovu přímému a upřímnému vysvětlení pro simaka není co dodat. Snad jen návrh na doplnění podtitulu »The Samba Com« pod Usambulovo meno.
Děkujeme.
simak píše:.. jo, takže to zajímavější je tímto za námi, a nyní bych prosil soudruha Usambulu o vysvětlení, jak to myslel s tím proděláváním?
Z toho si nic nedělej. To jsou jen zhejralé manýry znuděných šmelinářů.
Na jednu stranu se ti smějí, ale ve skutečnosti tě moc potřebují. Jsi totiž jeden z těch, díky nimž se jejich obyčejné ND na VW stávají doslova valounama zlata, které je nejlepší rozbebrat na co nejmenší části a vytěžit tak pořádnej vejvar. Svědomí je čisté, na Ebay či TheSamba to přeci dělají taky....
Příspěvek kolegy krizmena v topicu Jak vlastně vypadáme patří do kategorie TOP TEN.
A obzvlášť pak pro ty, kdo jsou obdarováni schopností najít v hudebním podbarvení něco víc než jen »ňákej song«.
Kolega Šíša "vypráví" ako sa bez akejkoľvek krajčírskej zručnosti pustil do šitia strechy na kabrio. Klobúk dolu pred odvahou, a tiež pred nasledujúcim vyjadrením, ktoré myslím vystihuje filozofiu blízku mnohým chrobáčkarom.
Šíša píše:PS: ale ja jsem clovek, co se "hrabe" do vseho(proste "ja" na to prijdu...), tudiz jsem do toho sel. Jiste, obcas ekonomicka stranka veci pokulhava, ale co, udelal jsem si to sam a to me tesi...
Příspěvek kolegy Boba prosvětlil debatu v topiku nazvaném: "Broukání v podhradí - kdo jede?"
Díky Želváku
... pomalu začínám hledat stopa ...
... sem dneska dal nový víčko rozdělovače, i palec, taky kábly (mimo toho nejdelšího - nechápu - sada na T4 a nedosáhne asi o 3 cm) taky jsem měnil svíčky (a přišel jsem na to, že už mi moje gola neudrží svíčku v sobě - což je u T4 obzvlášť velká radost - zjistíte-li to jako já v momentu, kdy se vám poroučí nová svíčka pod ten vysokej plech - ku...y a píp lítaly všude kolem, než se mi ji povedlo vydolovat) takže vpředu vlevo (hned za cívkou) jsem zatím nechal starou svíčku (dokud nedorazí ssat z víkendu - pak ho zkusím pumpnout o jeho novou sadu a dodělám to).
Potom to naskočilo napoprvé a já měl radost.
Ne moc dlouho.
Velký otáčky.
Zkusil jsem stáhnout na karbecech napnutí pružinek u sytiče (dával jsem to tam od oka) Vpravo pohoda - dostat se vlevo je skoro nadlidskej úkol. Podotýkám, že jsem nechtěl ty karbece znovu vytahovat ven.
Už jsem nenastartoval. Opět jsem to dotáhnul. Opět jsem nenastartoval! Zkusil jsem dotlačit kábly, mrknout na rozdělovač - vše OK. Start - nic!
Už nevím - asi si to půjdu hodit. Snad se z toho vyspím - ještě mám zítřek. Nová baterie, benzín je, motor točí jak vzteklej ...
Co po zimě podivně nefunguje - nesvítí kontrolky dobíjení, blinkrů, oleje, nefunguje palivoměr, kontrolka dálkových světel jako jediná funguje bezchybně. Stěrače se hýbou, blinkry neblikají - teprve po chvilce s nastartovaným motorem. Co se děje? A pojistky jsou OK
_________________
V debatě o Samově norce velikosti mexického dolaru popostrrčil debatu bugz... (pro orientaci připomínám, že posloupnosti je dosaženo pouze při čtení zevnitř ven).
bugz píše:
axoun píše:Na to, že jsi s ní dnes najel pár km je podezřele nevojetá. Chtěl bych vidět tvoje kolena.
Musím konstatovat že jsem zklamán dvojnásob.
Axi, mám taky Norku . Je sice už trochu vojetá, ani nechtěj vidět její kolena.
Doufám, že pohled na ní zmírní tvoje zklamání.
...aby ji vzápětí kolega simak opentlil tímto příspěvkem:.