Na displeji se zobrazuje jakou mam zrovna zarazenou rychlost (5 cidel). Pak mi to ukazuje kdy a na jaky kvalt mam preradit (propojeni, kabelaz, vyhodnocujici sw propojen buh vi s cim, atd...) ! Kolik stoji tahle (dle meho uplne zbytecna) funkce o proti regulaci podsviceni pristrijovky ? Predpokladam, nekolikanasobne vic... (na rozdil od studentwagena, ktery doopravdy byl uplne holy). Podotykam, ze okamzita a prumerna spotreba se tez zobrazuji (to je snad uz standard) a lze si dle techto udaju snadno hlidat spotrebu.
Vcera vecer jsem odjizdel od Tupajze a svetlo v kabine je tak intenzivni, ze se mi triko odrazi od celniho skla zpet do kabiny, a o to je snizena ucinnost svetel. Prijde mi, ze pri navrzeni teto vybavy, zrovna manager pro pristrojovky mel volno, a nebo byl marod.
@ Petisroub - tady nejde o to, jestli mi zamestnavatel koupil takove ci makove auto, jde o to, co vyrobili za nesmysl v MB. Do dnesniho dne jsem na ne nedal dopustit, jsou to fantasticka auta, neskutecny delnici (v byvale firme cca 400 aut s min. provoznimi naklady), ale po teto zkusenosti to urcite prehodnotim.
P.S. Jo, a nejde pustit radio bez kontaktu [smilie=tantrum.gif] a ponevadz to ma nevypnutelne denni sviceni, musim svetla dat na pozicni polohu, zapnu kontakt, pustim radio a sviti mi dalsich 8 nebo kolik uz zarovek. Takze baterka je za par hodin fuc...