Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Hardy
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2013
Bydliště: Zálezlice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Hardy » 19 led 2013

Ahoj lidi, tak zase trochu historie,jestli Vás to ještě baví? Tak jsem včera skončil vypadnouvší kamarádkou. Povím Vám jak jsme si opatřovali díly. Vzhledem k tomu,že koupit ojetinu v této době bylo téměř nemožné,protože brouky měli lidé jako, třeba p.Milan Chladil -tmavě modrá 1300,koupená přes tuzex, pak p. Josef Abrhám stříbrná 1303 koupena tamtéž a ještě pár známých lidiček. Takže v té době okolo roku 1970 jezdily VWčka převážně na ambasádách. S kamarádem jsme zjistili,že ojetá, nebo bouraná auta se prodávají přes celnici a skladují se v Malé Šárce na odstavném parkovišti,schovány za zdí. Museli jsme vynaložit trocha úsilí a peněz,abychom se spřátelili s dvěma hlídači,kteří toto parkoviště bedlivě střežili. Po nějaké době když nás s kámošem vždy málem odtamtud odvážela záchytka,jsme měli celkem volný přístup a pohyb v tomto střeženém areálu. S naším odchodem z parkoviště s námi vždy odcházelo i pár dílů,které se dali dát do tašky,nebo hodit přes plot. Asi po půl roce jsem dostal kontakt na pána,který vyřizoval tyto prodeje. Převážně to bylo zase pro prominenty,neb auta nebyla nijak zle poškozena a nebo měla najeto okolo 90000tis. km a to už je ambasády nechtěli. Jak jste viděli na fotce tu zakytovanou 1600 tl,tak ta je odtamtud. Samozřejmě,že mě neprodali auto pouze ojeté,ale totálně schnilé. Zajímamé však bylo,že podlaha byla naprosto netknutá. Jinak chyběly kusy blatníků včetně hrnců na světla,spodky dvěří, spodky zadních blatníků,díry v rámu okna .No kam se člověk podíval tam bla dírka. Motor byl funkční,dokonce jsem s tím vrakem dojel do Troje kde měla moje nastávající zahradu a tam to začalo. Nebyla žádna flexa,nebo el. nůžky,CO očko a jiné vymoženosti. Byly pouze nůžky na plech,ostrý sekáč z radeka oceli,klavíďo,babka a autogén. Zhruba po měsíci téměř každodenní práce jsem měl vytvořeno něco,co se podobalo autu. Zchlamstlo to 2 tabule plechu a asi 2 kila kytu. Ale chodil jsem okolo tohoto výtvoru s pýchou,protože to byla moje první práce. Mám tady ještě fotku už po laku,ale jen ze předu,takže to není moc vidět, jak vypadá docela hezky. Tak a měl jsem doma dvě VW. S jedním jezdil táta a s TLkou já. Naše rodina původem pochází ze strany mé babičky z Vídně a z jižní Moravy ,přesně z Josefova u Lužice. A tak jsme se s mojí nastávající jednoho víkendu dohodli,že pojedeme Strýce a Tetky pozvat na svatbu do Prahy. Vyrazili jsme v pátek po poledni,byl krásný teplý den a my svištěli po nedokončené dálnici směr Brno. Před Brnem asi na 175 km je takové klesání,kde mě tachometr ukazoval celých 140 km/hod. Najednou cítím jak ta moje modrá potvora začíná zpomalovat a jakoby brzdit. Než jsem domyslel,stál jsem na krajnici s motorem který se nehnul ani na jednu stranu. Pěšky 4 km k telefonu do hospody,zavolat tatíkovi ať naloží motor,který jsme složili z dílů odnesených z parkoviště a hurá za mnou do Brna. Na tátu bylo vždy spolehnutí a v 8 hodin večer stál před Grandem v Brně i s náhradním motorem. Ráno na špagat a hurá zbývajících 60 km ke strýcovi. Motor byl za 2 hodky přendanej a mohlo se zase frčet dál. Kdo má přbuzné na Jižní moravě,tak jistě ví,jak je těžké odtamtad odjet. Za prvé Vás nechtějí pustit a za druhé máte permanentní hladinku,takže je to o papíry. Odjeli jsem v neděli večer a vše v pohodě. Jezdilo se tenkrát ještě po straré silnici přes Jihlavu,neb dálnice končila před 9-ti Kříži. Asi 5 km před Jihlavou býval železniční přejezd u kterého jsme zastavili. Když profrčel Schnellzug, nastartoval jsem a koukám že kontrolka od oleje svítí !! Tak jsme popojeli za závory a začali jsme zjišŤovat proč. Nebudu to natahovat,zkrátka se ukroutil unašeč ozubeného kola v olejové pumpě. Ne že bych byl nadšencem jízdy na laně,ale za cestu,která měřila celkem 600km, projet téměř polovinu na laně, to je docela hustý !! Ale ani tohle mě od těch žbrblavej vzducháčů neodradilo. Jen ještě napíšu,že když se mě podařlo rozpůlit uvařenej motor, tak byla přivařená ,když říkám přivařená,tak dokonale přivařená ojnice ke klikové hřídeli. Zajisté nemusím vyprávět jak to vypadalo okolo. Vše bylo nadherně zabarveno jako po zakalení. Podařilo se mě zachránit pouze karter a příslušenství. Tak pokračování zas příště a kbyby Vás to nebavilo číst,tak řekněte. Ahoj HARDY

MiHo
Příspěvky: 228
Registrován: 31 říj 2009
Bydliště: Žižkovw

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod MiHo » 19 led 2013

No mohu mluvit jen za sebe... BAVÍ A PROSÍM O POKRAČOVÁNÍ....
Jednou si stejně koupím busíka...

Uživatelský avatar
lobovsky
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1251
Registrován: 22 čer 2010
Bydliště: Malinovo

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod lobovsky » 20 led 2013

Paráda,....super čítanie..... =D>
na svete je veľa ťažkých havárii, no najťažšia je zrážka s blbcom

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod wally » 20 led 2013

Nedělní oběd v troubě a já s napětím očekávám další odstaveček pro mě z dávné historie mého houbaření :lol:

A ANO baví! =D>
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
loufes
Internetový troll fauwer,loufes..
Příspěvky: 958
Registrován: 25 čer 2010
Bydliště: Hlinsko v čechách.

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod loufes » 20 led 2013

Jo jo,je to žrádýlko...
Už mám brouka hotovýho....Když se chce,tak to jde :wink:

Hardy
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2013
Bydliště: Zálezlice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Hardy » 20 led 2013

Tak to je super,ani nevíte jak mě to těší !!!! Odpoledne až poklidíme , tak zas něco písnu. Hardy

Hardy
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2013
Bydliště: Zálezlice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Hardy » 20 led 2013

Lidičky prosím poraďte mě. Dnes jsem dvakrát přepisoval příspěvek a když jsem ho teĎ ODESLAL TAK JE V PR....LI. Nemůžu ho nikde nají a bylo to dlouhý. Kam se to ztratí. přitom mě ukozovalo,že se to odesílá. Nevím co s tím a už se mě to stalo po třetí. Díky za radu. Hardy.

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4658
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 20 led 2013

V týdnu jsem dostal echo o novém topicu...
Prý je to super čtení, hezký příběh a tak...

Byl jsem na sebe přísnej a nečetl ho!!!
Chtěl jsem si udělat radost po nedělním obědě a to najednou a z gruntu!!!
Vyplatilo se :-) moc fajn čtení...teď ještě espresso a sachr...dokonalá neděle... =D>

Vítej Hardy mezi stejnými pacienty, kteří se snaží oživovat něco co pořádně nejede, netopí, zamrzaj tomu okna atd...ale je to fajn...

Vašek
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4658
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 20 led 2013

Hardy píše:Lidičky prosím poraďte mě. Dnes jsem dvakrát přepisoval příspěvek a když jsem ho teĎ ODESLAL TAK JE V PR....LI. Nemůžu ho nikde nají a bylo to dlouhý. Kam se to ztratí. přitom mě ukozovalo,že se to odesílá. Nevím co s tím a už se mě to stalo po třetí. Díky za radu. Hardy.




Dříve se mi to stávalo také... :(
Proto třeba cestopisy píši na vícekrát... #-o
Třeba zde:
viewtopic.php?f=12&t=13671&start=

Na poprvé jsem ho napsal do jednoho příspěvku a na konci se mi komplet ztratil...mohu potvrdit...pocit k nezaplacení :lol:
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Hardy
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2013
Bydliště: Zálezlice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Hardy » 20 led 2013

Mohun říct Václave,že je to na infarkt. Kdyby se to aspoň dalo někde najít v počítaci,ale svině to tam nikde nemá !!!

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Pětišroub » 20 led 2013

je to podivné, nikdy jsem se s tímto problémem nesetkal a to jsem tady toho nacintal víc než je zdrávo. Max. počet znaků na příspěvek je 60000, což je dost, čas pro psaní příspěvku není nijak omezen. Dooručuju tedy alespoň průběžně ukládat rozepsaný dlouhý příspěvek stisknutím tlačítka "uložit koncept".

Výstřižek.JPG


k tomuto konceptu se lze vrátit prostřednictvím uživatelského panelu:

Výstřižek2.JPG


kde jsou pod záložkou "KONCEPTY příspěvků" rozepsané materiály:

Výstřižek3.JPG
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Hardy
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2013
Bydliště: Zálezlice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Hardy » 20 led 2013

Tak jsem Vám dnes napsal pokecání o historii VW a pak svůj příběh,který budu dnes již psát po třetí,neb se mě to vždy při odeslání někam ztratí. Z toho by mě kleplo !!!!

Hardy
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2013
Bydliště: Zálezlice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Hardy » 20 led 2013

No Honzíku díky za radu,ale asi to bylo dlouhý,byly to tak tři stránky . Vzhledem k tomu,že to píšu z hlavy,nemám ani koncept. Takže nejdřív ručo a pak do PC a ještě to budu průběžně ukládat. Díky.

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2641
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Kůča » 20 led 2013

Jestli mohu poradit,tak po napsání příspěvku a než ho odešlete tak si ho skopírujte myší.Pokud se vám takhle stratí tak pak jedním klikem myši ho máte zpět. :wink:
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Hardy
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2013
Bydliště: Zálezlice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Hardy » 20 led 2013

Ahoj lidi, tak to jdu zkusit po třetí a doufám,že už se mě to nevymaže.Psal jsem o historii a vzniku brouka,to né že bych Vás chtěl poučovat,ale nevím,jestli mladší generace tuto story zná. V roce 1922 zhotovil Dr.Ferdinad Porsche plány na výrobu levného vozu. V té době neprojevil o jeho návrh nikdo zájem ,ani Austrische Daimler-Benz a ani NSU s kterým Porsche kooperoval. Až Hitler, který se s Porschem stýkal od roku 1931 ho pověřil vývojem auta pro široké masy němců. Vůz se jmenoval KdF ( Kraft durch Freude - silou k radosti ). Zadání nebylo jednoduché,neb vozítko mělo mít spotřebu nižší než 7,o litrů a max rychlost 100 km/hod. Cena neměla překročit 990 ŘM (říšských marek). V té době musel každý němec povinně ukládat týdně 5ŘM na nákup nového vozu. v Roce 1936 vyrobil dle výkresů Porscheho- Zündap tři prototypy,které každý z nich ujel za 70 dní 50000 km. bez jediné závady. Na základě těchto výsledků nechal Hitler v roce 1938 postavit obří továrnu ve Fallerslebenu ( dnešní Wolfsburg ). Již za dva roky sjel z pásů první vůz ,né však brouk,ale KdF 82,který jistě dobře znáte z obrázků. Brouci se však také vyráběli v malém množství,ale jen pro německé pohlaváry. Prní auta měli obsah motoru 985 ccm a výkon 14,7kW při 3500 ot/min Zajímavostí je,že ještě před Porschem zkonstruoval Kopřivnický rodák Hans Ledwinka téměř stejný vůz pod názvem Tatra V 570. O toto vozidlo se velmi zajímal Hitler,ale Ledwinka odmítl kolaborovat s němci a z výroby sešlo.Dlouho po válce však v rámci repatriaci se dostalo Ledwinkovi zadostiučenění. Poté se obrátil na Porscheho, který byl vlastně původem také čech,neb se narodil v Liberci. Ostatní již asi všichni znáte,takže toto si myslím stačí.Za chvíli pokračuji.

Hardy
Příspěvky: 19
Registrován: 17 led 2013
Bydliště: Zálezlice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Hardy » 20 led 2013

Mně normálně jebne !! Opět napsaný příspěvek a když ho chci uložit do konceptů tak mě vypadl modem. No teď se asi řechtáte,ale já jsem na mrtvici. Mám normálně uklepaný prsty. Jesli se k tomu dokopu tak to pošlu až někdy v noci. Čau.

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 4332
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod pulenejksicht » 20 led 2013

Hardy píše:Mně normálně jebne !! Opět napsaný příspěvek a když ho chci uložit do konceptů tak mě vypadl modem. No teď se asi řechtáte,ale já jsem na mrtvici. Mám normálně uklepaný prsty. Jesli se k tomu dokopu tak to pošlu až někdy v noci. Čau.


to nebude funkčností fora ..ale spíš nastavením u tebe nebo kvalitou připojení na net .. nebo mezi klávesnicí a židlí :wink: ..nic ve zlým ..
každopádně buď používat techniku jak radil Pětišroub , nebo napsat na čisto někde bokem ..a pak jen nakopírovat na forum a rychle poslat :wink:
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12757
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod Herbie » 20 led 2013

Připojuji se k doporučení Pulenýhoxichta.
Napsat to cele nekde bokem ve Wordu, Poznámkovém bloku (či někde jinde)
a pak zkopírovat do fóra.
... a vůbec !

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod SO 545 » 20 led 2013

Staci napisat aj priamo do fora potom ctrl c a ked sa to strati ctrl v
aspon ja to tak praktizujem.ale IT niesom ani nahodou....
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
venouš
Příspěvky: 205
Registrován: 23 bře 2011
Bydliště: Kopřivnice

Re: Přihlášení a představení se,pohadky od Hardyho

Příspěvekod venouš » 20 led 2013

Hardy píše: ...Zajímavostí je,že ještě před Porschem zkonstruoval Kopřivnický rodák Hans Ledwinka téměř stejný vůz pod názvem Tatra V 570. O toto vozidlo se velmi zajímal Hitler,ale Ledwinka odmítl kolaborovat s němci a z výroby sešlo.Dlouho po válce však v rámci repatriaci se dostalo Ledwinkovi zadostiučenění. Poté se obrátil na Porscheho, který byl vlastně původem také čech,neb se narodil v Liberci...

jen pro doplnění - Hans Ledwinka byl rodilý Rakušan a po válce se mu komouši za jeho nekolaborování odvděčili 5 lety v base. Není divu, že po propuštění radši utekl do Německa...


Zpět na “Pokec o všem možném...i nemožném...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: liba a 2 hosti