STK ve Velké Británii
Napsal: 28 čer 2012
není EU jako EU:-)
strojový překlad:
Vozidla vyrobená před rokem 1960 už nebude mít složit Mot od 18. listopadu, silnice ministr Mike Penning řekl.
Vozidla tvoří asi 0,6% z celkového počtu licencovaných vozidel v Británii, ale jsou zapojeny do pouhých 0,03% dopravních nehod a havárií.
Z toho vyplývá, kampaň ze strany All-Party parlamentní skupiny historických vozidel.
Pan Penning řekl, že vláda se zavázala ke snížení administrativní zátěže, která se stála motoristy peníze "bez poskytnutí významnější celkový přínos".
"Majitelé klasických automobilů a motocyklů bývají nadšenci, kteří udržují svá vozidla dobře - nemusí být řečeno, že starat se o ně, oni jsou tam v každém počasí kontrola stavu motoru a karoserie, pneumatiky," řekl.
"Majitelé klasických vozidel bude stále ze zákona povinnost zajistit, aby byly bezpečné a ve stavu, že je na silnici, ale odepsala STK pro tato vozidla ušetří motoristům peníze."
"Nákladné a absurdní"
Kampaň byla vedena východní Yorkshire MP Greg Knight, který říkal, že on byl "potěšen" od oznámení.
"Havárie historická vozidla jsou extrémně vzácné a většina majitelů je pečlivý v souladu svá vozidla v dobrém stavu. S mít roční STK pro vozidlo, které mohou cestovat pouze několik set kilometrů za rok je nákladné a absurdní."
AA prezident Edmund King řekl: "Snižování byrokracie některého MOT požadavku na klasických pre-1960 automobilů je vítězstvím zdravého rozumu."
V současné době vozidla musí podstoupit své první Mot poté, co byly na cestě na tři roky a pak musí vyšetřit jednou ročně.
Počátkem letošního roku, vláda USA plány na snížení frekvence MOT testy, které by byly zapojeny zdržování vozu Mot první ze tří na čtyři, a pak s testy každé dva roky místo každého roku.
Bojovníci proti bezpečnosti silničního provozu argumentoval snížit četnost MOT testů pro osobní automobily by mohlo vést k nárůstu úmrtí na silnicích.
originál:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-18146326" onclick="window.open(this.href);return false;
strojový překlad:
Vozidla vyrobená před rokem 1960 už nebude mít složit Mot od 18. listopadu, silnice ministr Mike Penning řekl.
Vozidla tvoří asi 0,6% z celkového počtu licencovaných vozidel v Británii, ale jsou zapojeny do pouhých 0,03% dopravních nehod a havárií.
Z toho vyplývá, kampaň ze strany All-Party parlamentní skupiny historických vozidel.
Pan Penning řekl, že vláda se zavázala ke snížení administrativní zátěže, která se stála motoristy peníze "bez poskytnutí významnější celkový přínos".
"Majitelé klasických automobilů a motocyklů bývají nadšenci, kteří udržují svá vozidla dobře - nemusí být řečeno, že starat se o ně, oni jsou tam v každém počasí kontrola stavu motoru a karoserie, pneumatiky," řekl.
"Majitelé klasických vozidel bude stále ze zákona povinnost zajistit, aby byly bezpečné a ve stavu, že je na silnici, ale odepsala STK pro tato vozidla ušetří motoristům peníze."
"Nákladné a absurdní"
Kampaň byla vedena východní Yorkshire MP Greg Knight, který říkal, že on byl "potěšen" od oznámení.
"Havárie historická vozidla jsou extrémně vzácné a většina majitelů je pečlivý v souladu svá vozidla v dobrém stavu. S mít roční STK pro vozidlo, které mohou cestovat pouze několik set kilometrů za rok je nákladné a absurdní."
AA prezident Edmund King řekl: "Snižování byrokracie některého MOT požadavku na klasických pre-1960 automobilů je vítězstvím zdravého rozumu."
V současné době vozidla musí podstoupit své první Mot poté, co byly na cestě na tři roky a pak musí vyšetřit jednou ročně.
Počátkem letošního roku, vláda USA plány na snížení frekvence MOT testy, které by byly zapojeny zdržování vozu Mot první ze tří na čtyři, a pak s testy každé dva roky místo každého roku.
Bojovníci proti bezpečnosti silničního provozu argumentoval snížit četnost MOT testů pro osobní automobily by mohlo vést k nárůstu úmrtí na silnicích.
originál:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-18146326" onclick="window.open(this.href);return false;