není EU jako EU:-)
strojový překlad:
Vozidla vyrobená před rokem 1960 už nebude mít složit Mot od 18. listopadu, silnice ministr Mike Penning řekl.
Vozidla tvoří asi 0,6% z celkového počtu licencovaných vozidel v Británii, ale jsou zapojeny do pouhých 0,03% dopravních nehod a havárií.
Z toho vyplývá, kampaň ze strany All-Party parlamentní skupiny historických vozidel.
Pan Penning řekl, že vláda se zavázala ke snížení administrativní zátěže, která se stála motoristy peníze "bez poskytnutí významnější celkový přínos".
"Majitelé klasických automobilů a motocyklů bývají nadšenci, kteří udržují svá vozidla dobře - nemusí být řečeno, že starat se o ně, oni jsou tam v každém počasí kontrola stavu motoru a karoserie, pneumatiky," řekl.
"Majitelé klasických vozidel bude stále ze zákona povinnost zajistit, aby byly bezpečné a ve stavu, že je na silnici, ale odepsala STK pro tato vozidla ušetří motoristům peníze."
"Nákladné a absurdní"
Kampaň byla vedena východní Yorkshire MP Greg Knight, který říkal, že on byl "potěšen" od oznámení.
"Havárie historická vozidla jsou extrémně vzácné a většina majitelů je pečlivý v souladu svá vozidla v dobrém stavu. S mít roční STK pro vozidlo, které mohou cestovat pouze několik set kilometrů za rok je nákladné a absurdní."
AA prezident Edmund King řekl: "Snižování byrokracie některého MOT požadavku na klasických pre-1960 automobilů je vítězstvím zdravého rozumu."
V současné době vozidla musí podstoupit své první Mot poté, co byly na cestě na tři roky a pak musí vyšetřit jednou ročně.
Počátkem letošního roku, vláda USA plány na snížení frekvence MOT testy, které by byly zapojeny zdržování vozu Mot první ze tří na čtyři, a pak s testy každé dva roky místo každého roku.
Bojovníci proti bezpečnosti silničního provozu argumentoval snížit četnost MOT testů pro osobní automobily by mohlo vést k nárůstu úmrtí na silnicích.
originál:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-18146326" onclick="window.open(this.href);return false;
STK ve Velké Británii
STK ve Velké Británii
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: STK ve Velké Británii
Zajimave tema,dobre rozhodnuti vlady,taky neco pridam ze statu Washington(US).
Ve state WA STK nejsou(kazdy stat ma jine zakony),jezdi se pouze na emisni test,kde pracovnik zmeri
emise a v pripade,ze je prasklina na prednim okne ridicovi strany,tak doporuci jeho vymenu(muze i pozdrzet vydani emisniho
testu v pripade,ze pres prasklinu neni dobre videt,drevene narazniky a lehce zdeformovane casti karoserie nejsou problemem).
Na test jezdi vozidla ve stari od 5 do 25 let a to kazde dva roky.
Vozidla starsi 25 let jsou zbavena testu a majitel si musi kazdy rok dojit(nebo online) na Vehicle Licencing=DI
pro novou registraci a nalepky na SPZ.
Na STK vsak musi vozidlo,ktere je domaci vyroby,ci vozidlo ktere nejakym zpusobem prislo o registraci(nehoda,kradez...).
Jeste zajimavost a to v pripade ze vuz neprojde testem($15),tak majitel ma narok na jeden test zdarma(do 365 dni),nebo muze privezt
z autorizovane dilny(AES) uctenku minimalne na $150 a tim se vykoupit z dalsich emisnich testu tzv."Waiver".
V pripade propadlych emisi musi jit majitel na DI,kde pozada o "prepravenku" na dobu trech dnu,ve kterych zajede na test,neriskuje pokutu
od policie a neplati za povolenku zadny poplatek.
Tak jak to chodi treba v Australii Johne?
Ve state WA STK nejsou(kazdy stat ma jine zakony),jezdi se pouze na emisni test,kde pracovnik zmeri
emise a v pripade,ze je prasklina na prednim okne ridicovi strany,tak doporuci jeho vymenu(muze i pozdrzet vydani emisniho
testu v pripade,ze pres prasklinu neni dobre videt,drevene narazniky a lehce zdeformovane casti karoserie nejsou problemem).
Na test jezdi vozidla ve stari od 5 do 25 let a to kazde dva roky.
Vozidla starsi 25 let jsou zbavena testu a majitel si musi kazdy rok dojit(nebo online) na Vehicle Licencing=DI
pro novou registraci a nalepky na SPZ.
Na STK vsak musi vozidlo,ktere je domaci vyroby,ci vozidlo ktere nejakym zpusobem prislo o registraci(nehoda,kradez...).
Jeste zajimavost a to v pripade ze vuz neprojde testem($15),tak majitel ma narok na jeden test zdarma(do 365 dni),nebo muze privezt
z autorizovane dilny(AES) uctenku minimalne na $150 a tim se vykoupit z dalsich emisnich testu tzv."Waiver".
V pripade propadlych emisi musi jit majitel na DI,kde pozada o "prepravenku" na dobu trech dnu,ve kterych zajede na test,neriskuje pokutu
od policie a neplati za povolenku zadny poplatek.
Tak jak to chodi treba v Australii Johne?
Vwase nocni sichta...
Re: STK ve Velké Británii
Tu ma kazdy stat svoje predpisy a tie kolisu od velmi pozitivnych do absolutne idiotickych...ja / zhodou okolnosti /zijem v najidiotickejsom....absolutne kazdy zasah do vozidla musi byt " engineered " , co je kopa penazi a ak neprejdes, su v hajzli...ak to robis bez engineering, riskujes, ze poistovna zamietne poistku a platis ako blbec, plus mozes byt sudne stihany za neopravnene zmeny, hlavne ak pri poistnej udalosti dojde k ujme na zdravi...
Urcita vyhoda je to, ze vozidlo moze byt registrovane ako historicke, co stoji sice zanedbatelnu sumu, ale je tam restrikcia na pouzitie....na zrazy,vystavy a ine podujatia je to OK, pokial mas pisomny dokaz, ze ta akcia sa kona...
ak nie, risk pokuty je vysoky...
Urcita vyhoda je to, ze vozidlo moze byt registrovane ako historicke, co stoji sice zanedbatelnu sumu, ale je tam restrikcia na pouzitie....na zrazy,vystavy a ine podujatia je to OK, pokial mas pisomny dokaz, ze ta akcia sa kona...
ak nie, risk pokuty je vysoky...
Re: STK ve Velké Británii
i kdyby to mělo zachránit jeden jediný život...
If you want to win employ the fin
Re: STK ve Velké Británii
Pětišroub píše:není EU jako EU:-)
Každá mince má dvě strany, takže se to někde musí vykompenzovat
http://www.novinky.cz/ekonomika/273206- ... trolu.html" onclick="window.open(this.href);return false;