STK ve Velké Británii

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

STK ve Velké Británii

Příspěvek od Pětišroub »

není EU jako EU:-)

strojový překlad:

Vozidla vyrobená před rokem 1960 už nebude mít složit Mot od 18. listopadu, silnice ministr Mike Penning řekl.

Vozidla tvoří asi 0,6% z celkového počtu licencovaných vozidel v Británii, ale jsou zapojeny do pouhých 0,03% dopravních nehod a havárií.

Z toho vyplývá, kampaň ze strany All-Party parlamentní skupiny historických vozidel.

Pan Penning řekl, že vláda se zavázala ke snížení administrativní zátěže, která se stála motoristy peníze "bez poskytnutí významnější celkový přínos".

"Majitelé klasických automobilů a motocyklů bývají nadšenci, kteří udržují svá vozidla dobře - nemusí být řečeno, že starat se o ně, oni jsou tam v každém počasí kontrola stavu motoru a karoserie, pneumatiky," řekl.

"Majitelé klasických vozidel bude stále ze zákona povinnost zajistit, aby byly bezpečné a ve stavu, že je na silnici, ale odepsala STK pro tato vozidla ušetří motoristům peníze."

"Nákladné a absurdní"

Kampaň byla vedena východní Yorkshire MP Greg Knight, který říkal, že on byl "potěšen" od oznámení.

"Havárie historická vozidla jsou extrémně vzácné a většina majitelů je pečlivý v souladu svá vozidla v dobrém stavu. S mít roční STK pro vozidlo, které mohou cestovat pouze několik set kilometrů za rok je nákladné a absurdní."

AA prezident Edmund King řekl: "Snižování byrokracie některého MOT požadavku na klasických pre-1960 automobilů je vítězstvím zdravého rozumu."

V současné době vozidla musí podstoupit své první Mot poté, co byly na cestě na tři roky a pak musí vyšetřit jednou ročně.

Počátkem letošního roku, vláda USA plány na snížení frekvence MOT testy, které by byly zapojeny zdržování vozu Mot první ze tří na čtyři, a pak s testy každé dva roky místo každého roku.

Bojovníci proti bezpečnosti silničního provozu argumentoval snížit četnost MOT testů pro osobní automobily by mohlo vést k nárůstu úmrtí na silnicích.


originál:

http://www.bbc.co.uk/news/uk-18146326" onclick="window.open(this.href);return false;
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: STK ve Velké Británii

Příspěvek od udeeska »

Zajimave tema,dobre rozhodnuti vlady,taky neco pridam ze statu Washington(US).

Ve state WA STK nejsou(kazdy stat ma jine zakony),jezdi se pouze na emisni test,kde pracovnik zmeri
emise a v pripade,ze je prasklina na prednim okne ridicovi strany,tak doporuci jeho vymenu(muze i pozdrzet vydani emisniho
testu v pripade,ze pres prasklinu neni dobre videt,drevene narazniky a lehce zdeformovane casti karoserie nejsou problemem).
Na test jezdi vozidla ve stari od 5 do 25 let a to kazde dva roky.
Vozidla starsi 25 let jsou zbavena testu a majitel si musi kazdy rok dojit(nebo online) na Vehicle Licencing=DI
pro novou registraci a nalepky na SPZ.
Na STK vsak musi vozidlo,ktere je domaci vyroby,ci vozidlo ktere nejakym zpusobem prislo o registraci(nehoda,kradez...).

Jeste zajimavost a to v pripade ze vuz neprojde testem($15),tak majitel ma narok na jeden test zdarma(do 365 dni),nebo muze privezt
z autorizovane dilny(AES) uctenku minimalne na $150 a tim se vykoupit z dalsich emisnich testu tzv."Waiver".
V pripade propadlych emisi musi jit majitel na DI,kde pozada o "prepravenku" na dobu trech dnu,ve kterych zajede na test,neriskuje pokutu
od policie a neplati za povolenku zadny poplatek.

Tak jak to chodi treba v Australii Johne?
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: STK ve Velké Británii

Příspěvek od john »

Tu ma kazdy stat svoje predpisy a tie kolisu od velmi pozitivnych do absolutne idiotickych...ja / zhodou okolnosti /zijem v najidiotickejsom....absolutne kazdy zasah do vozidla musi byt " engineered " , co je kopa penazi a ak neprejdes, su v hajzli...ak to robis bez engineering, riskujes, ze poistovna zamietne poistku a platis ako blbec, plus mozes byt sudne stihany za neopravnene zmeny, hlavne ak pri poistnej udalosti dojde k ujme na zdravi...
Urcita vyhoda je to, ze vozidlo moze byt registrovane ako historicke, co stoji sice zanedbatelnu sumu, ale je tam restrikcia na pouzitie....na zrazy,vystavy a ine podujatia je to OK, pokial mas pisomny dokaz, ze ta akcia sa kona...
ak nie, risk pokuty je vysoky... :D

Uživatelský avatar
buca6
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 431
Registrován: 25 kvě 2009
Bydliště: Ostrava

Re: STK ve Velké Británii

Příspěvek od buca6 »

i kdyby to mělo zachránit jeden jediný život...
If you want to win employ the fin

j.karel
Příspěvky: 26
Registrován: 16 bře 2009
Bydliště: Desná
Kontaktovat uživatele:

Re: STK ve Velké Británii

Příspěvek od j.karel »

Pětišroub píše:není EU jako EU:-)

Každá mince má dvě strany, takže se to někde musí vykompenzovat :roll:

http://www.novinky.cz/ekonomika/273206- ... trolu.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět