moje bývalé i současné motorky

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Tomáš
Příspěvky: 213
Registrován: 08 zář 2008
Bydliště: Domašín
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Tomáš »

Obrázek

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od yahoďák »

tak tohle elektrodownhillkolo může být docela zábavná věc :)

Ale já se vrátím na předchozí stránku k Milanovi NM:
přeju Ti brzké uzdravení a pokud bys našel nějakou svojí dobovou fotku s 500 OHC, rád se pokochám a určitě bych nebyl sám :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 736
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Milan NM »

yahoďák píše:
Ale já se vrátím na předchozí stránku k Milanovi NM:
přeju Ti brzké uzdravení a pokud bys našel nějakou svojí dobovou fotku s 500 OHC, rád se pokochám a určitě bych nebyl sám :wink:
Vdaka za zelanie uzdravenia,uz chodim po svojich .Sám banujem ze som si nerobil vtedy fotky(ale vtedy som mal fotak Smenu,myslim ze 300).Ostalo mi len par kuskov z motokrosu,pretoze ich chodili deti pytat na zavodoch v depe.Mal som prve auto ovala-faltdach s papiermi z roku 1942(v technickom zapisana prestavba).Feliciu kabrio. Ani z toho nemam fotky.Na fotky som akosi nebol ,co je teraz na skodu.

Ak si chodil na zrazy urcite sme sa stretli,chodil som do roku 2000 a minuly rok som povstal z popola.V Trencine budem ale zatial bez auta.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od yahoďák »

po dlouhé době vyzvedávám ze dna hodně zaprášený topik.
Sice mimo sezonu, ale svojí logiku to má, budou přece Vánoce a je potřeba se Ježíškovi připomenout :twisted:

Dnešní příspěvek totiž není ani o bývalé, ani o současné, ale já doufám, že o budoucí motorce.
Letos na jaře jsem musel z Aircooled runaway zmizet brzy, protože jsem mazal do Pardubic na demo jízdu na novém Indian Scout Sixty.
Pár lidí se mě ptalo, jaké to bylo, tak asi takhle:
Samozřejmě jsem si dopředu načetl nějaké parametry a shlédnul pár obrázků. Design na první pohled na fotku moc neoslovil, reálný dojem už je lepší - má něco do sebe a je nezaměnitelný. Navíc, když vezmeme v úvahu normální model, nebo Bobber s krátkýma blatníkama, různé varianty štítků kolem předního světla a dalšího příslušenství + výběr barev (od nikohoneurážející jednobarevné černé nebo klasické červené, přes dvoubarevné "vintage" kombinace s hlavou indiána na nádrži až po metalízy i matové), tak si musí vybrat každý.
Rozhodně zaujme design motoru, krásně propracované odlitky v kombinaci černé a leštěných hran.
Jinak jsem od svezení nečekal žádné velké zázraky (bude to pěkně bublat a tahat odspoda, ale to je tak všechno, prostě pohodlná židle). Jenže to jsem se přepočítal :shock:
Motor Scout Sixty (litr objem, cca 72PS, pět rychlostí) nejen dobře vypadá, ale je neskutečně agilní, rovnoměrně tahá a jde do otáček, že jsem to nezachápal. Převodovka řadí přesně, sázel jsem tam jeden kvalt za druhým a najednou jsem tam měl pětku, na tachometru 130 a jelo by to ještě mnohem víc. Ale o tom to v tomhle případě samozřejmě není. Do první zatáčky jsem najížděl malinko s respektem, ale i tohle funguje - ovladatelnost vzorná, brzdy učinné, ale ne jedovaté. Svůj podíl na jízdních vlastnostech má i nízká hmotnost lehce přes 250kg a to i díky hliníkovému rámu, který je v této kategorii unikátní.
Po chvíli mi došlo, že mám takový zvláštní pocit - jako bych na Scoutu neseděl poprvé, ale měl ho už dávno - prostě všechno je na svém místě a funguje tak, jak očekáváte. V životě jsem se svezl zhruba na čtyřiceti různých motorkách a tenhle pocit se při první jízdě dostavil jen v několika případech.
Prostě nádhera, celkově moc dobrá věc, dá se na tom jet na pohodu ve dvou (mimochodem sedlo spolujezdce ač na to nevypadá je prý také pohodlné) i velmi svižně. Ještě bych rád vyzkoušel silnější verzi Scout (69cui/1133ccm, 100PS a šestikvalt), to teprve musí být mazec...
Bez fotek je topik bezcenej, že ...zcela nekriticky musím prohlásit, že Scout mi sluší :)
DSC_3019.JPG
DSC_3019.JPG (485.23 KiB) Zobrazeno 7750 x
DSC_3018.jpg
A na závěr poděkování za tento báječný zážitek jednomu fousatýmu pánovi a klukům z INDIAN 1901 Pardubice
Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Pětišroub »

rádo se stalo:-)

Já už jsem sem taky dlouho nepřispěl, takže zde krátká recenze mojí Hondy:

Obrázek

Jedná se o model, kterým Honda reagovala na vzedmutí retrovlny a představila ho v roce 2013 s pětirychlostní převodovkou. Kategorií lze zařadit mezi naháče, a taky "UJM", tedy Univerzální Japonské Motocykly, se kterými můžete stejně dobře do města, jako na silnici. Honda má sama o sobě s títmo typem bohaté zkušenosti již od dob CB750 z konce šedesátých let.

Později došlo k rozšíření o jeden rychlostní stupeň a model s drátovými koly, já jsem ale rád za "litá kola" protože kdo by se s tím čistil. Motocykl pohání zcela nově vyvinutý motor chlazený vzduchem a olejem o obsahu cca 1150 ccm, který plní ekonormu EURO4 a podle mého názoru k tomuto motocyklu patří. Má sametově lehký chod bez vibrací, sbírá se od nízkých otáček a člověk si může svobodně vybrat, na který kvalt zrovna pojede. Spolu s měkkou spojkou a pohodlnou geometrií přední vidlice se člověk může směle pomotávat v městském provozu a ani nezaznamená, že tato Honda má 250 kg. Vše co má být na motorce z kovu, je zde totiž z kovu.

Motorku provozuji na premiové benzíny, ve kterých je sice biosložka, ale je rafinována a -snad-tedy zbavena neduhů klasických biosložek. Dokoupeny byly kvalitní kufry, ručně tepaná maska, progresivní heft, se kterým se plyn dávkuje neskutečně jemně, a trošku vyšší sedlo, které dle mého názoru tomuto motocyklu více odpovídá. Protože poslední sezony Hondu zanedbávám, je k mání.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Vladik23
Příspěvky: 195
Registrován: 14 říj 2010
Bydliště: Borek
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Vladik23 »

Ahoj,

moje současné - MG California 90, limitovaná edice, plošinové stupačky, pohodlný posaz jak na Indian popřípadě Harley - jak říkaval tatík - na tom se sedí jako za stolem :-); pro rohlíky jezdím na vlhkém snu mého mládí MZ 150 ETZ zakoupena až v posledních letech, ale lehká poměrně výkonná motorka, co bych za ní kdysi dal jenže 9900 czk na jarově bylo nad mé možnosti. A pak mám ještě Hondu CB 500 F, nemám vyfocenou.Dodám
Přílohy
IMG_0100.JPG
IMG_0570.JPG
IMG_0570.JPG (452.98 KiB) Zobrazeno 7660 x
IMG_0678.JPG

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Laco »

Zdravím, tak jsou mé moto...

loni se u mě dostavila kritická absence šmíru za nechtama a smrad z benzínem potřísněného oděvu (stále se hrabu v baráku, bazénu, střeše... a zřejmě ještě rok budu, než se dostanu k dokončení KG) jsem prostě musel pořídit něco na benzín, co se vejde do stále zaplněné garáže a v čem se přes zimu budu moc rejpat. Původní záměr byla BMW R100. Poměr výkon/cena a dementní vlastník z Hamburku, který když jsem si pro ní po domluvě přijel, mě normálně vyfuckoval, že čechovi to neprodá, padnul na BMW R 1100 rs.
BMW R 1100 RS
264617_1 (1).jpg
264617_1 (1).jpg (123.82 KiB) Zobrazeno 7567 x
Byla hezká, než jsem se do ní pustil. Ale já si jí s tím záměrem koupil...a po roce večerního štrachání v garáži, zkoušení, pasování, vymýšlení, klepání a sraní se vším možným je hotovo....a já spokojený ! Na svou obranu před ukamenováním místních originalistů, nezprznil jsem žádný originální díl...všechny originál díly z moto jsou zabalené a uložené ve skladu.

BMW Hels Bitch
BMW.jpg
BMW.jpg (280.42 KiB) Zobrazeno 7567 x
No ale pak se naskytla příležitost... tak jsem neváhal, zakoupil a mám originál a svou milou HelsBitch

BMW R 1100 RS 2
BMW R 1100 RS 2.jpeg

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2487
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Kámoši mě jednim neplánovaným nedělním montovanáním navnadili tak, že jsem vytáhl svoji studentskou lásku a po 15 ti letech ji znovu zprovoznil. Ten pocit se projet na pořádné mašině, to je slast!!!

Fáze chystání:
20190413_171042.jpg
20190413_171042.jpg (524.89 KiB) Zobrazeno 7084 x
A večerní ustájení:
20190413_194506.jpg
20190413_194506.jpg (369.45 KiB) Zobrazeno 7084 x
Zase je to nějak na křivo, ale nevím proč

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od martin_100 »

Po 8 letech sem jí vzal na milost a pustil se do ní. V nádrži hnědá srajda s vůní laku na rakve a spousta bordelu. Karbec zalepenej plnej svinstva, kohout v nádrži zatemovanej, že nebylo vidět kudy má téct benál.... :evil:

Takže rozborka, vyčištění a sborka karbíku fertig. Teď mě čeká nádrž. Doufam že se po tolika letech zas svezu [-o<
IMG_20190417_163642.jpg

Jináč alpík dostal novou bakterii a po zimnim spánku chyt na druhý brnknutí. Vše se zdá v cajku. Takže příští víkend dam zkušební výlet. Pak mě ještě čekají filtry volej a rád bych nový pryže.
Fotka archivní.

IMG_20180912_162523.jpg

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od SO 545 »

vcera ukoncena priprava na sezonu:
DSCN2028.JPG
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Jan
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2224
Registrován: 11 úno 2008
Bydliště: Červené Pečky
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Jan »

Moje není ... a za 25 tisíc bych radši chodil pěšky.
(tak jsem si radši koupil pravýho angličáka - brouka :D )

Zajímalo by mne zda jsou reálné ceny až tak vysoko?
60147304_594031114433824_6006611071689818112_n.jpg
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...

VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od SO 545 »

neviem ci su realne ale bazos ma svoju moc.
Ked som si kupil skodovku tak to v tej chvili bola kara za lacne peniaze ako auto tak diely...za 3roky sli ceny rapidne hore /ze to je len verk je stale jasne/ ale asi nostalgia s dostatkom penazi spravi svoje....
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
pavel cz
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 326
Registrován: 20 črc 2017
Bydliště: Holomóc

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od pavel cz »

Moje nostalgia je Stadion11.
Přílohy
DSCN5561.JPG
DSCN5561.JPG (304.2 KiB) Zobrazeno 6518 x

Kounect
Příspěvky: 191
Registrován: 05 dub 2011

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Kounect »

SO 545 píše:neviem ci su realne ale bazos ma svoju moc.
Ked som si kupil skodovku tak to v tej chvili bola kara za lacne peniaze ako auto tak diely...za 3roky sli ceny rapidne hore /ze to je len verk je stale jasne/ ale asi nostalgia s dostatkom penazi spravi svoje....
Ja si myslim, ze jestli je kompletni (ma i prsicka, tak treba jo) a hlavne jestli je na bilejch tak jak na sobe ma namontovano, tak asi i jo, precijen uz jsou to sedesatilety stroje a zase tolik jich uz taky neni.
Brouk ´77

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od SO 545 »

Ak je na znackach tak Ok. Ak nie a najde si kupca aj tak dobre.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4768
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Mr.Vaahaa »

Ukrajina - květen 2019
fullsizeoutput_cd8.jpeg
fullsizeoutput_cd8.jpeg (291.31 KiB) Zobrazeno 6295 x
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Janek
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 269
Registrován: 26 dub 2013

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Janek »

Pětišroub píše:rádo se stalo:-)

Já už jsem sem taky dlouho nepřispěl, takže zde krátká recenze mojí Hondy:

Obrázek

Jedná se o model, kterým Honda reagovala na vzedmutí retrovlny a představila ho v roce 2013 s pětirychlostní převodovkou. Kategorií lze zařadit mezi naháče, a taky "UJM", tedy Univerzální Japonské Motocykly, se kterými můžete stejně dobře do města, jako na silnici. Honda má sama o sobě s títmo typem bohaté zkušenosti již od dob CB750 z konce šedesátých let.

Později došlo k rozšíření o jeden rychlostní stupeň a model s drátovými koly, já jsem ale rád za "litá kola" protože kdo by se s tím čistil. Motocykl pohání zcela nově vyvinutý motor chlazený vzduchem a olejem o obsahu cca 1150 ccm, který plní ekonormu EURO4 a podle mého názoru k tomuto motocyklu patří. Má sametově lehký chod bez vibrací, sbírá se od nízkých otáček a člověk si může svobodně vybrat, na který kvalt zrovna pojede. Spolu s měkkou spojkou a pohodlnou geometrií přední vidlice se člověk může směle pomotávat v městském provozu a ani nezaznamená, že tato Honda má 250 kg. Vše co má být na motorce z kovu, je zde totiž z kovu.

Motorku provozuji na premiové benzíny, ve kterých je sice biosložka, ale je rafinována a -snad-tedy zbavena neduhů klasických biosložek. Dokoupeny byly kvalitní kufry, ručně tepaná maska, progresivní heft, se kterým se plyn dávkuje neskutečně jemně, a trošku vyšší sedlo, které dle mého názoru tomuto motocyklu více odpovídá. Protože poslední sezony Hondu zanedbávám, je k mání.

Můžeš mi napsat sms na mobil 774 739559? Díky Honza
brouk - brouk - brouk a busík :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2487
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Pekař z Boščehrada píše:Kámoši mě jednim neplánovaným nedělním montovanáním navnadili tak, že jsem vytáhl svoji studentskou lásku a po 15 ti letech ji znovu zprovoznil. Ten pocit se projet na pořádné mašině, to je slast!!!
No v mladické skromnosti jsem tam strčil, co jsem doma našel. Už jsem starej kmet, je načase pořídit originál motor. Originálně ten pérák byl třiapůle:
20191110_223213.jpg
Až bude na místě, tak to bude teprve jízda!

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2487
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

Ja tam, mladá paní, můžeme si tykat :D
20200126_114635.jpg
20200126_114652.jpg

Holandan
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 731
Registrován: 10 říj 2007

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvek od Holandan »

Pekař z Boščehrada píše:Ja tam, mladá paní, můžeme si tykat :D

20200126_114635.jpg

20200126_114652.jpg
Dobře TY! =D>

Krásnej pérák a ještě krásnější SPZ :D

Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.

Odpovědět