Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 29 bře 2016
...již 19 let s vámi nejen na cestách a v garáži
https://www.flat4.org/forum/
Vdaka za zelanie uzdravenia,uz chodim po svojich .Sám banujem ze som si nerobil vtedy fotky(ale vtedy som mal fotak Smenu,myslim ze 300).Ostalo mi len par kuskov z motokrosu,pretoze ich chodili deti pytat na zavodoch v depe.Mal som prve auto ovala-faltdach s papiermi z roku 1942(v technickom zapisana prestavba).Feliciu kabrio. Ani z toho nemam fotky.Na fotky som akosi nebol ,co je teraz na skodu.yahoďák píše:
Ale já se vrátím na předchozí stránku k Milanovi NM:
přeju Ti brzké uzdravení a pokud bys našel nějakou svojí dobovou fotku s 500 OHC, rád se pokochám a určitě bych nebyl sám
Ja si myslim, ze jestli je kompletni (ma i prsicka, tak treba jo) a hlavne jestli je na bilejch tak jak na sobe ma namontovano, tak asi i jo, precijen uz jsou to sedesatilety stroje a zase tolik jich uz taky neni.SO 545 píše:neviem ci su realne ale bazos ma svoju moc.
Ked som si kupil skodovku tak to v tej chvili bola kara za lacne peniaze ako auto tak diely...za 3roky sli ceny rapidne hore /ze to je len verk je stale jasne/ ale asi nostalgia s dostatkom penazi spravi svoje....
Pětišroub píše:rádo se stalo:-)
Já už jsem sem taky dlouho nepřispěl, takže zde krátká recenze mojí Hondy:
Jedná se o model, kterým Honda reagovala na vzedmutí retrovlny a představila ho v roce 2013 s pětirychlostní převodovkou. Kategorií lze zařadit mezi naháče, a taky "UJM", tedy Univerzální Japonské Motocykly, se kterými můžete stejně dobře do města, jako na silnici. Honda má sama o sobě s títmo typem bohaté zkušenosti již od dob CB750 z konce šedesátých let.
Později došlo k rozšíření o jeden rychlostní stupeň a model s drátovými koly, já jsem ale rád za "litá kola" protože kdo by se s tím čistil. Motocykl pohání zcela nově vyvinutý motor chlazený vzduchem a olejem o obsahu cca 1150 ccm, který plní ekonormu EURO4 a podle mého názoru k tomuto motocyklu patří. Má sametově lehký chod bez vibrací, sbírá se od nízkých otáček a člověk si může svobodně vybrat, na který kvalt zrovna pojede. Spolu s měkkou spojkou a pohodlnou geometrií přední vidlice se člověk může směle pomotávat v městském provozu a ani nezaznamená, že tato Honda má 250 kg. Vše co má být na motorce z kovu, je zde totiž z kovu.
Motorku provozuji na premiové benzíny, ve kterých je sice biosložka, ale je rafinována a -snad-tedy zbavena neduhů klasických biosložek. Dokoupeny byly kvalitní kufry, ručně tepaná maska, progresivní heft, se kterým se plyn dávkuje neskutečně jemně, a trošku vyšší sedlo, které dle mého názoru tomuto motocyklu více odpovídá. Protože poslední sezony Hondu zanedbávám, je k mání.
No v mladické skromnosti jsem tam strčil, co jsem doma našel. Už jsem starej kmet, je načase pořídit originál motor. Originálně ten pérák byl třiapůle:Pekař z Boščehrada píše:Kámoši mě jednim neplánovaným nedělním montovanáním navnadili tak, že jsem vytáhl svoji studentskou lásku a po 15 ti letech ji znovu zprovoznil. Ten pocit se projet na pořádné mašině, to je slast!!!
Dobře TY!Pekař z Boščehrada píše:Ja tam, mladá paní, můžeme si tykat
20200126_114635.jpg
20200126_114652.jpg