Stránka 28 z 31
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 09 črc 2012
od Petr914
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 09 črc 2012
od hydraulik
Pošuchlit a drandit.. nebo ?
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 09 črc 2012
od maxmax
Jen bacha na KOULE
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 10 črc 2012
od Petr914
hydraulik píše:Pošuchlit a drandit.. nebo ?
...já bych řek...že pošudlaná je dostatečně...
...takže poshánět pár nutnejch věcí a naučit jí zase chodit...nic víc...
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 10 črc 2012
od buca6
ještě trošku pošudlat toho indiána na předním okapu
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 10 črc 2012
od lišák
buca6 píše:ještě trošku pošudlat toho indiána na předním okapu
Vypadá to na dobový tuning
. Hádám, že to bude z Tudora.
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 11 črc 2012
od Petr914
...výborně lišáku...je to tak...a je to tak už 60 let...tak to tak taky zůstane...
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 11 črc 2012
od Pekař z Boščehrada
lišák píše:buca6 píše:ještě trošku pošudlat toho indiána na předním okapu
Vypadá to na dobový tuning
. Hádám, že to bude z Tudora.
Viděl jsem to na více pérácích, asi fakt nějakej zaběhlej twodoorlook
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 11 črc 2012
od Petr914
...vono je to v podstate strasne jednoduchy...
...policajti si vymejsleli...vymejslej a vymejslet budou...
...pro prvni variantu musela bejt v tomdle miste SPZ...to bylo myslim do roku 1948...
...z toho co sem tak zaslech...musela bejt v letech padesatejch SPZ na tech plochach...ktery sou viditelny v predni casti blatniku...a na blatniku pak udajne muselo bejt pozicni svetlo...
...mno a nejakej mazak prisel na to...za tam idealne pasuje pozicni svetlo z blatniku Tudora...a tim ukazal cestu dalsim a stalo se z toho v podstate pravidlo...
...P.S....ja si myslim...ze neslo o to pozicni svetlo...ale o fakt...ze se tim skryly ty uchyty pro prichyceni SPZ na horni cast blatniku...ktery mohli pripadat nekomu nevzhledny...kdyz uz tam ta SPZ nesmela bejt...
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 11 črc 2012
od lišák
Petr914 píše:...a tim ukazal cestu dalsim a stalo se z toho v podstate pravidlo...
Takže v podstatě něco takového, jako za komančů každý lečo / včetně mě
/ na nárazník Liazu montovalo kus vnitřního laminátu z ŠLky jako spoiler, až to došlo tak daleko, že to fabrika povýšila na zlepšovací návrh a začali to dělat sami už ve výrobě.
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 28 čer 2014
od matouš
Objevil jsem tuto diskuzi,tak bych se i já rád podělil o mé radosti na dvou kolech. Řidičák na moto nemám, takže drahá polovička je ráda, že sbírku zbytečně nebudu rozšiřovat
(asi).
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 29 čer 2014
od gilles
Tak, toto je moje poslední motorka....Honda RC30(VFR 750R) ručně setavená ve fabrice.Celkový počet kusů asi 1500Ks.V roce 1988 byla její cena 27000 marek.Alu nádrž,titan ojnice,letmáč.......prostě pecka.
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 29 čer 2014
od SO 545
pekna ... polozit by som ju nechcel
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 04 srp 2015
od Keymaker
Moje sbirka
Honda CBR 600F 1997, Honda CBR 600 F 2006 - uz obe prodane
Jawa 555 1959 a 1961; Jawa 20 1972; Jawa 23 1975; 2x Jawa 150/352 1955; 2x Manet Tatran 125 1966
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 16 bře 2016
od SO 545
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 16 bře 2016
od Milan NM
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 16 bře 2016
od SO 545
Pekne. Tak prajem skore uzdravenie ako to len pojde.
Ja so svojimi samorezkami a minilesenim sa nechytam... ale fotit sa som akosi nemal chut
bolo to uz davnejsie.
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 16 bře 2016
od velký kladivo
HD + VW a kus pěknýho dřeva
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 17 bře 2016
od Zdenek86
Mám toho vícero, ale asi nejvíce zdařilá renovace a nejstarší kus ze sbírky parkuje v pracovně
Re: moje bývalé i současné motorky
Napsal: 17 bře 2016
od Laco
Tak jsem si taky po pár letech udělal radost a pořídil dvoukolové přibližovadlo. V plánu bylo původně ještě větší retro, ale nakonec poměr výkon cena zvítězila bylo zakoupeno toto. Nění to tak úplně OT, páč je to německé, je to boxer a je to vzduchem chlazené...jen dvouválec
, ale s výkonem čtyřválce
P.S. V roce výroby BMW jsem si byl ve výzkumném ústavu Jawy, ve Strašnicích koupit to nejlepší od Jawy, 350.640. Když to porovnám, je mi smutno, kam to 40 let socialismu dotáhlo
BMW R 1100 RS r.v.1995