moje bývalé i současné motorky

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12073
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod Sam » 23 kvě 2011

co vybuch, to 2 metry vpred :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod Pětišroub » 23 kvě 2011

volnoběh je schválně stažený tak, aby se vidělo "co to unese". A unese to dost:-D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod SO 545 » 23 kvě 2011

Pekna praca.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod prak » 23 kvě 2011

Sam píše:co vybuch, to 2 metry vpred :D

áá, známá to debata o čechii :twisted:
buch, buch a jseš v půlce kopce
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
BUTCH bus
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1283
Registrován: 16 čer 2009
Bydliště: Praha

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod BUTCH bus » 16 srp 2011

Chtěl bych se tak nějak pozeptat jakou má asi toto cenu?
Jedná se o Dněpr K750,rok výroby je 1963. Motocykl je po celkové generálce tz.nový motor, lak a celková výměna.
Je dovezen z Lotyšska,má platnou STK do října tohoto roku a není problém udělat novou.Vše je plně funkční, pojízdné, jako nové. Dněpr je na českých papírech nikoliv veteránských!
Ptá se mi na to jeden známý.
Dnepr_01.jpg

Dnepr_02.jpg

Dnepr_03.jpg
OndraS

Uživatelský avatar
aircooled
aircooled kecálek
Příspěvky: 706
Registrován: 19 říj 2010

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod aircooled » 16 srp 2011

cca 2000 ojro.
ExBruno

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod Pětišroub » 16 srp 2011

15-60.000czk
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
aircooled
aircooled kecálek
Příspěvky: 706
Registrován: 19 říj 2010

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod aircooled » 16 srp 2011

:D
Za 15 leda bez sajdy a v stave "jazdí len dole kopcom".
ExBruno

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod bugz » 16 srp 2011

K750 je vynikající volba pro masochistu. Soused to měl a po nějaké době zjistil že cca 1km za řidítky odpovídá jedné hodině odstraňování závad. Po pár týdnech mu došlo že je levnější si koupit válečnou BMW R72 která není tak náročná na servis.

A abych nebyl OT, jedna bývalá, už nedojíždím do práce. Nežere, nejede, ale na 125ku krásný zvuk.

Obrázek
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod SO 545 » 16 srp 2011

K Dnepru.
Mal som tu cest pred cca 12rokmi jeden rozchadzat od nova... v tej dobe polotovar ako sa patri.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod Pětišroub » 16 srp 2011

aircooled píše::D
Za 15 leda bez sajdy a v stave "jazdí len dole kopcom".



já pro tyhle motorky nemám slitování..proto rozptyl mého odhadu..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod Šíša » 16 srp 2011

125tka dvouvalec do "V" :D ... ten jeden válec je ale atrapa ne, jinak 62ccm v jednom válci je docela úsměvné :D

Uživatelský avatar
firestorm69
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1085
Registrován: 21 bře 2009
Bydliště: Bratislava

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod firestorm69 » 16 srp 2011

Pred cca 10 rokmi som mal tú česť vlastniť dnepra so sajdou. Obsah 650 ccm, ročník 69 (iné svetlá, blinkre a nádrž), origo vojak (mali to rusi na letisku Sliač) a keď odchádzali po 20 ročnej bratskej výpomoci, nie okúpácii :mrgreen: , tak to asi nejaký Sergej vymenil za niečo, pre neho cenné... Ale k motorke. Pokial jazdila tak to bolo neskutočné vozenie. Brutálny zvuk, celkom dobrá dynamika a v teréne vďaka kardanu do sajdového kolesa stíhala do kopca zarovno s Gazom (Gaz 69 ročník 60). Malo to celú vojenskú výbavu (predné reuma plecha s igelit štítom, origo lopatka, sekera, vpredu krabica na náboje, držiak na gulomet, ktorý sa z predu dal prehodiť za jazdy do rezervy na sajde a Ivan mohol páliť oboma smermi :o ) dokonca za sajdovým sedadlom bola originál ruská lekárnička v brašni (Ivan by s ňou určite aj odoperoval!) Ako bonboník bolo ručné radenie spiatočky a nechápavé pohlady všetkých, že to hovado aj cúva... :mrgreen: Ale, po celý čas čo mi hovorila "Pane", asi 3 roky a to som ju mal dokonca prihlásenú na veteránske čísla (týmto varujem všetkých, čo si myslia, že na Slovensku sa tieto značky vybavujú ľahko!) som bojoval s elektrikou. Vymenil som všetko vymenitelné, dal na každý valec novú cievku, menil zapojenie, aj tak raz išla, potom nešla. Stačilo chvílu nejazdiť, to s touto motorkou nebol problém, a zase chvílu šlapala. Keď som začal dospievať a pomaly riešiť vlastné bývanie Dnepra aj s Gazom som predal... Ale som sa rozkecal, čo? K danej téme už len tolko, že výhodou vyššie spomínanej motorky sú klasické CZ značky a po prihlásení v SR ako dovoz sa dá uvažovať o cene okolo 3-5.000.- € Prihlásených týchto motoriek je velmi málo!!! Toto vyzerá na model zo začiatku 60-tych rokov.Otázne je, či sa oplatí kúpiť ju na kšeft, ale hodnotu bude mať vždy. Kedysi bol tuším v Zlíne ofic. dovozca a predajca náhradnych dielov, ale netuším, či to ešte existuje. Ideálne je mať ešte jeden kus na súčiastky. Sorry za kecy, ale keď som uvidel fotky nedá mi nepodeliť sa o skúsenosť. :roll:
carpe diem

Uživatelský avatar
BUTCH bus
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1283
Registrován: 16 čer 2009
Bydliště: Praha

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod BUTCH bus » 16 srp 2011

firestorm69 píše:Pred cca 10 rokmi som mal tú česť vlastniť dnepra so sajdou...
....
... Sorry za kecy, ale keď som uvidel fotky nedá mi nepodeliť sa o skúsenosť. :roll:


Já Ti moc děkuji za pro mne užitečný příspěvek, samozřejmě díky i ostatním a povídejte dál. Nestyďte se! :wink:
OndraS

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod Petr914 » 22 srp 2011

...no...já zůstanu radši u toho...že Dněpr je velká ruská řeka...

...no a pak bych si dovolil...pre inšpiráciu...opět z fabriky italskýho knížete Agusty...

Obrázek
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod SO 545 » 23 srp 2011

prezident mv agusta zomrel pred par dnami... bez neho by asi sucasnost bola ina...uvidime.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8688
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod yahoďák » 24 srp 2011

Šíša píše:125tka dvouvalec do "V" :D ... ten jeden válec je ale atrapa ne, jinak 62ccm v jednom válci je docela úsměvné :D

tak v tom případě si asi teď roztrhneš smíchy bránici :lol: .... představ si závodní řadový pětiválec Honda,125ccm, 2xOHC, 8 rychlostí ... v poslední mutaci RC 149 z roku 1966 měla vrtání 35,5 a zdvih 25,14mm. Výkon cca 38PS při 20.500 ot.
Detail na motor (verze RC148/1965):
rc148-2.jpg

a když hodinář dobře nastavil ventily, tak to kvičelo pěkně:


a na téma "válec jako atrapa" možná taky něco vyhrabu :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod bugz » 24 srp 2011

Šíša píše:125tka dvouvalec do "V" :D ... ten jeden válec je ale atrapa ne, jinak 62ccm v jednom válci je docela úsměvné :D


Jo Šíšo to mi říkal skoro každej, ale bylo tam opravdu 2 x 62 ccm. A v palici rovnou tři ventil(k)y.

Technické údaje
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod SO 545 » 24 srp 2011

netreba hned honit pera nad 1800ccm a pod.
kto ma rad motorky neriesi obsah alebo ho nekladie ako prve alebo jedine kriterium.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod Šíša » 24 srp 2011

Neřeším obsah, nejlepší léta stejně byly na Java 250 "kývačka" se sajdkou :wink: =D>

Ale moto tvářící se jako choper s 125ccm je lehce úsměvné. Být to ale třeba jen 6ti kilo tak neřeknu ani popel. U choperů mi prostě ten malej objem vždy připadal úsměvný a stále bude.

To mi připomíná situaci kdy si soused koupil zbrusu novou 7mi metrovnou alkovnu se slovy "Návrat k přírodě, budu cestovat do divočin a pod"... pak byl párkrát v kempu a nakonec to prodal :lol:

Řadový závodní 5ti válec, byť jakéhokoliv malého obsahu jest něco jiného a zaslouží si to respekt, neb je to úplně jiná kategorie.


Zpět na “Pokec o všem možném...i nemožném...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti