moje bývalé i současné motorky
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: moje bývalé i současné motorky
tak tohle elektrodownhillkolo může být docela zábavná věc
Ale já se vrátím na předchozí stránku k Milanovi NM:
přeju Ti brzké uzdravení a pokud bys našel nějakou svojí dobovou fotku s 500 OHC, rád se pokochám a určitě bych nebyl sám
Ale já se vrátím na předchozí stránku k Milanovi NM:
přeju Ti brzké uzdravení a pokud bys našel nějakou svojí dobovou fotku s 500 OHC, rád se pokochám a určitě bych nebyl sám
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: moje bývalé i současné motorky
Vdaka za zelanie uzdravenia,uz chodim po svojich .Sám banujem ze som si nerobil vtedy fotky(ale vtedy som mal fotak Smenu,myslim ze 300).Ostalo mi len par kuskov z motokrosu,pretoze ich chodili deti pytat na zavodoch v depe.Mal som prve auto ovala-faltdach s papiermi z roku 1942(v technickom zapisana prestavba).Feliciu kabrio. Ani z toho nemam fotky.Na fotky som akosi nebol ,co je teraz na skodu.yahoďák píše:
Ale já se vrátím na předchozí stránku k Milanovi NM:
přeju Ti brzké uzdravení a pokud bys našel nějakou svojí dobovou fotku s 500 OHC, rád se pokochám a určitě bych nebyl sám
Ak si chodil na zrazy urcite sme sa stretli,chodil som do roku 2000 a minuly rok som povstal z popola.V Trencine budem ale zatial bez auta.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: moje bývalé i současné motorky
po dlouhé době vyzvedávám ze dna hodně zaprášený topik.
Sice mimo sezonu, ale svojí logiku to má, budou přece Vánoce a je potřeba se Ježíškovi připomenout
Dnešní příspěvek totiž není ani o bývalé, ani o současné, ale já doufám, že o budoucí motorce.
Letos na jaře jsem musel z Aircooled runaway zmizet brzy, protože jsem mazal do Pardubic na demo jízdu na novém Indian Scout Sixty.
Pár lidí se mě ptalo, jaké to bylo, tak asi takhle:
Samozřejmě jsem si dopředu načetl nějaké parametry a shlédnul pár obrázků. Design na první pohled na fotku moc neoslovil, reálný dojem už je lepší - má něco do sebe a je nezaměnitelný. Navíc, když vezmeme v úvahu normální model, nebo Bobber s krátkýma blatníkama, různé varianty štítků kolem předního světla a dalšího příslušenství + výběr barev (od nikohoneurážející jednobarevné černé nebo klasické červené, přes dvoubarevné "vintage" kombinace s hlavou indiána na nádrži až po metalízy i matové), tak si musí vybrat každý.
Rozhodně zaujme design motoru, krásně propracované odlitky v kombinaci černé a leštěných hran.
Jinak jsem od svezení nečekal žádné velké zázraky (bude to pěkně bublat a tahat odspoda, ale to je tak všechno, prostě pohodlná židle). Jenže to jsem se přepočítal
Motor Scout Sixty (litr objem, cca 72PS, pět rychlostí) nejen dobře vypadá, ale je neskutečně agilní, rovnoměrně tahá a jde do otáček, že jsem to nezachápal. Převodovka řadí přesně, sázel jsem tam jeden kvalt za druhým a najednou jsem tam měl pětku, na tachometru 130 a jelo by to ještě mnohem víc. Ale o tom to v tomhle případě samozřejmě není. Do první zatáčky jsem najížděl malinko s respektem, ale i tohle funguje - ovladatelnost vzorná, brzdy učinné, ale ne jedovaté. Svůj podíl na jízdních vlastnostech má i nízká hmotnost lehce přes 250kg a to i díky hliníkovému rámu, který je v této kategorii unikátní.
Po chvíli mi došlo, že mám takový zvláštní pocit - jako bych na Scoutu neseděl poprvé, ale měl ho už dávno - prostě všechno je na svém místě a funguje tak, jak očekáváte. V životě jsem se svezl zhruba na čtyřiceti různých motorkách a tenhle pocit se při první jízdě dostavil jen v několika případech.
Prostě nádhera, celkově moc dobrá věc, dá se na tom jet na pohodu ve dvou (mimochodem sedlo spolujezdce ač na to nevypadá je prý také pohodlné) i velmi svižně. Ještě bych rád vyzkoušel silnější verzi Scout (69cui/1133ccm, 100PS a šestikvalt), to teprve musí být mazec...
Bez fotek je topik bezcenej, že ...zcela nekriticky musím prohlásit, že Scout mi sluší A na závěr poděkování za tento báječný zážitek jednomu fousatýmu pánovi a klukům z INDIAN 1901 Pardubice
Sice mimo sezonu, ale svojí logiku to má, budou přece Vánoce a je potřeba se Ježíškovi připomenout
Dnešní příspěvek totiž není ani o bývalé, ani o současné, ale já doufám, že o budoucí motorce.
Letos na jaře jsem musel z Aircooled runaway zmizet brzy, protože jsem mazal do Pardubic na demo jízdu na novém Indian Scout Sixty.
Pár lidí se mě ptalo, jaké to bylo, tak asi takhle:
Samozřejmě jsem si dopředu načetl nějaké parametry a shlédnul pár obrázků. Design na první pohled na fotku moc neoslovil, reálný dojem už je lepší - má něco do sebe a je nezaměnitelný. Navíc, když vezmeme v úvahu normální model, nebo Bobber s krátkýma blatníkama, různé varianty štítků kolem předního světla a dalšího příslušenství + výběr barev (od nikohoneurážející jednobarevné černé nebo klasické červené, přes dvoubarevné "vintage" kombinace s hlavou indiána na nádrži až po metalízy i matové), tak si musí vybrat každý.
Rozhodně zaujme design motoru, krásně propracované odlitky v kombinaci černé a leštěných hran.
Jinak jsem od svezení nečekal žádné velké zázraky (bude to pěkně bublat a tahat odspoda, ale to je tak všechno, prostě pohodlná židle). Jenže to jsem se přepočítal
Motor Scout Sixty (litr objem, cca 72PS, pět rychlostí) nejen dobře vypadá, ale je neskutečně agilní, rovnoměrně tahá a jde do otáček, že jsem to nezachápal. Převodovka řadí přesně, sázel jsem tam jeden kvalt za druhým a najednou jsem tam měl pětku, na tachometru 130 a jelo by to ještě mnohem víc. Ale o tom to v tomhle případě samozřejmě není. Do první zatáčky jsem najížděl malinko s respektem, ale i tohle funguje - ovladatelnost vzorná, brzdy učinné, ale ne jedovaté. Svůj podíl na jízdních vlastnostech má i nízká hmotnost lehce přes 250kg a to i díky hliníkovému rámu, který je v této kategorii unikátní.
Po chvíli mi došlo, že mám takový zvláštní pocit - jako bych na Scoutu neseděl poprvé, ale měl ho už dávno - prostě všechno je na svém místě a funguje tak, jak očekáváte. V životě jsem se svezl zhruba na čtyřiceti různých motorkách a tenhle pocit se při první jízdě dostavil jen v několika případech.
Prostě nádhera, celkově moc dobrá věc, dá se na tom jet na pohodu ve dvou (mimochodem sedlo spolujezdce ač na to nevypadá je prý také pohodlné) i velmi svižně. Ještě bych rád vyzkoušel silnější verzi Scout (69cui/1133ccm, 100PS a šestikvalt), to teprve musí být mazec...
Bez fotek je topik bezcenej, že ...zcela nekriticky musím prohlásit, že Scout mi sluší A na závěr poděkování za tento báječný zážitek jednomu fousatýmu pánovi a klukům z INDIAN 1901 Pardubice
Re: moje bývalé i současné motorky
rádo se stalo:-)
Já už jsem sem taky dlouho nepřispěl, takže zde krátká recenze mojí Hondy:
Jedná se o model, kterým Honda reagovala na vzedmutí retrovlny a představila ho v roce 2013 s pětirychlostní převodovkou. Kategorií lze zařadit mezi naháče, a taky "UJM", tedy Univerzální Japonské Motocykly, se kterými můžete stejně dobře do města, jako na silnici. Honda má sama o sobě s títmo typem bohaté zkušenosti již od dob CB750 z konce šedesátých let.
Později došlo k rozšíření o jeden rychlostní stupeň a model s drátovými koly, já jsem ale rád za "litá kola" protože kdo by se s tím čistil. Motocykl pohání zcela nově vyvinutý motor chlazený vzduchem a olejem o obsahu cca 1150 ccm, který plní ekonormu EURO4 a podle mého názoru k tomuto motocyklu patří. Má sametově lehký chod bez vibrací, sbírá se od nízkých otáček a člověk si může svobodně vybrat, na který kvalt zrovna pojede. Spolu s měkkou spojkou a pohodlnou geometrií přední vidlice se člověk může směle pomotávat v městském provozu a ani nezaznamená, že tato Honda má 250 kg. Vše co má být na motorce z kovu, je zde totiž z kovu.
Motorku provozuji na premiové benzíny, ve kterých je sice biosložka, ale je rafinována a -snad-tedy zbavena neduhů klasických biosložek. Dokoupeny byly kvalitní kufry, ručně tepaná maska, progresivní heft, se kterým se plyn dávkuje neskutečně jemně, a trošku vyšší sedlo, které dle mého názoru tomuto motocyklu více odpovídá. Protože poslední sezony Hondu zanedbávám, je k mání.
Já už jsem sem taky dlouho nepřispěl, takže zde krátká recenze mojí Hondy:
Jedná se o model, kterým Honda reagovala na vzedmutí retrovlny a představila ho v roce 2013 s pětirychlostní převodovkou. Kategorií lze zařadit mezi naháče, a taky "UJM", tedy Univerzální Japonské Motocykly, se kterými můžete stejně dobře do města, jako na silnici. Honda má sama o sobě s títmo typem bohaté zkušenosti již od dob CB750 z konce šedesátých let.
Později došlo k rozšíření o jeden rychlostní stupeň a model s drátovými koly, já jsem ale rád za "litá kola" protože kdo by se s tím čistil. Motocykl pohání zcela nově vyvinutý motor chlazený vzduchem a olejem o obsahu cca 1150 ccm, který plní ekonormu EURO4 a podle mého názoru k tomuto motocyklu patří. Má sametově lehký chod bez vibrací, sbírá se od nízkých otáček a člověk si může svobodně vybrat, na který kvalt zrovna pojede. Spolu s měkkou spojkou a pohodlnou geometrií přední vidlice se člověk může směle pomotávat v městském provozu a ani nezaznamená, že tato Honda má 250 kg. Vše co má být na motorce z kovu, je zde totiž z kovu.
Motorku provozuji na premiové benzíny, ve kterých je sice biosložka, ale je rafinována a -snad-tedy zbavena neduhů klasických biosložek. Dokoupeny byly kvalitní kufry, ručně tepaná maska, progresivní heft, se kterým se plyn dávkuje neskutečně jemně, a trošku vyšší sedlo, které dle mého názoru tomuto motocyklu více odpovídá. Protože poslední sezony Hondu zanedbávám, je k mání.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: moje bývalé i současné motorky
Ahoj,
moje současné - MG California 90, limitovaná edice, plošinové stupačky, pohodlný posaz jak na Indian popřípadě Harley - jak říkaval tatík - na tom se sedí jako za stolem ; pro rohlíky jezdím na vlhkém snu mého mládí MZ 150 ETZ zakoupena až v posledních letech, ale lehká poměrně výkonná motorka, co bych za ní kdysi dal jenže 9900 czk na jarově bylo nad mé možnosti. A pak mám ještě Hondu CB 500 F, nemám vyfocenou.Dodám
moje současné - MG California 90, limitovaná edice, plošinové stupačky, pohodlný posaz jak na Indian popřípadě Harley - jak říkaval tatík - na tom se sedí jako za stolem ; pro rohlíky jezdím na vlhkém snu mého mládí MZ 150 ETZ zakoupena až v posledních letech, ale lehká poměrně výkonná motorka, co bych za ní kdysi dal jenže 9900 czk na jarově bylo nad mé možnosti. A pak mám ještě Hondu CB 500 F, nemám vyfocenou.Dodám
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Zdravím, tak jsou mé moto...
loni se u mě dostavila kritická absence šmíru za nechtama a smrad z benzínem potřísněného oděvu (stále se hrabu v baráku, bazénu, střeše... a zřejmě ještě rok budu, než se dostanu k dokončení KG) jsem prostě musel pořídit něco na benzín, co se vejde do stále zaplněné garáže a v čem se přes zimu budu moc rejpat. Původní záměr byla BMW R100. Poměr výkon/cena a dementní vlastník z Hamburku, který když jsem si pro ní po domluvě přijel, mě normálně vyfuckoval, že čechovi to neprodá, padnul na BMW R 1100 rs.
BMW R 1100 RS Byla hezká, než jsem se do ní pustil. Ale já si jí s tím záměrem koupil...a po roce večerního štrachání v garáži, zkoušení, pasování, vymýšlení, klepání a sraní se vším možným je hotovo....a já spokojený ! Na svou obranu před ukamenováním místních originalistů, nezprznil jsem žádný originální díl...všechny originál díly z moto jsou zabalené a uložené ve skladu.
BMW Hels Bitch No ale pak se naskytla příležitost... tak jsem neváhal, zakoupil a mám originál a svou milou HelsBitch
BMW R 1100 RS 2
loni se u mě dostavila kritická absence šmíru za nechtama a smrad z benzínem potřísněného oděvu (stále se hrabu v baráku, bazénu, střeše... a zřejmě ještě rok budu, než se dostanu k dokončení KG) jsem prostě musel pořídit něco na benzín, co se vejde do stále zaplněné garáže a v čem se přes zimu budu moc rejpat. Původní záměr byla BMW R100. Poměr výkon/cena a dementní vlastník z Hamburku, který když jsem si pro ní po domluvě přijel, mě normálně vyfuckoval, že čechovi to neprodá, padnul na BMW R 1100 rs.
BMW R 1100 RS Byla hezká, než jsem se do ní pustil. Ale já si jí s tím záměrem koupil...a po roce večerního štrachání v garáži, zkoušení, pasování, vymýšlení, klepání a sraní se vším možným je hotovo....a já spokojený ! Na svou obranu před ukamenováním místních originalistů, nezprznil jsem žádný originální díl...všechny originál díly z moto jsou zabalené a uložené ve skladu.
BMW Hels Bitch No ale pak se naskytla příležitost... tak jsem neváhal, zakoupil a mám originál a svou milou HelsBitch
BMW R 1100 RS 2
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: moje bývalé i současné motorky
Kámoši mě jednim neplánovaným nedělním montovanáním navnadili tak, že jsem vytáhl svoji studentskou lásku a po 15 ti letech ji znovu zprovoznil. Ten pocit se projet na pořádné mašině, to je slast!!!
Fáze chystání: A večerní ustájení:
Zase je to nějak na křivo, ale nevím proč
Fáze chystání: A večerní ustájení:
Zase je to nějak na křivo, ale nevím proč
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2565
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Po 8 letech sem jí vzal na milost a pustil se do ní. V nádrži hnědá srajda s vůní laku na rakve a spousta bordelu. Karbec zalepenej plnej svinstva, kohout v nádrži zatemovanej, že nebylo vidět kudy má téct benál....
Takže rozborka, vyčištění a sborka karbíku fertig. Teď mě čeká nádrž. Doufam že se po tolika letech zas svezu [-o<
Jináč alpík dostal novou bakterii a po zimnim spánku chyt na druhý brnknutí. Vše se zdá v cajku. Takže příští víkend dam zkušební výlet. Pak mě ještě čekají filtry volej a rád bych nový pryže.
Fotka archivní.
Takže rozborka, vyčištění a sborka karbíku fertig. Teď mě čeká nádrž. Doufam že se po tolika letech zas svezu [-o<
Jináč alpík dostal novou bakterii a po zimnim spánku chyt na druhý brnknutí. Vše se zdá v cajku. Takže příští víkend dam zkušební výlet. Pak mě ještě čekají filtry volej a rád bych nový pryže.
Fotka archivní.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
vcera ukoncena priprava na sezonu:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Jan
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 11 úno 2008
- Bydliště: Červené Pečky
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Moje není ... a za 25 tisíc bych radši chodil pěšky.
(tak jsem si radši koupil pravýho angličáka - brouka )
Zajímalo by mne zda jsou reálné ceny až tak vysoko?
(tak jsem si radši koupil pravýho angličáka - brouka )
Zajímalo by mne zda jsou reálné ceny až tak vysoko?
Nejkrásnější pohled na svět je od volantu VW ...
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
VW Brouk Kolín www.vwbroukkolin.cz
Beskydsport Kempík (1981)
VW Brouk 1303 "Čert" (1975)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
neviem ci su realne ale bazos ma svoju moc.
Ked som si kupil skodovku tak to v tej chvili bola kara za lacne peniaze ako auto tak diely...za 3roky sli ceny rapidne hore /ze to je len verk je stale jasne/ ale asi nostalgia s dostatkom penazi spravi svoje....
Ked som si kupil skodovku tak to v tej chvili bola kara za lacne peniaze ako auto tak diely...za 3roky sli ceny rapidne hore /ze to je len verk je stale jasne/ ale asi nostalgia s dostatkom penazi spravi svoje....
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- pavel cz
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 326
- Registrován: 20 črc 2017
- Bydliště: Holomóc
Re: moje bývalé i současné motorky
Moje nostalgia je Stadion11.
- Přílohy
-
- DSCN5561.JPG (304.2 KiB) Zobrazeno 6635 x
Re: moje bývalé i současné motorky
Ja si myslim, ze jestli je kompletni (ma i prsicka, tak treba jo) a hlavne jestli je na bilejch tak jak na sobe ma namontovano, tak asi i jo, precijen uz jsou to sedesatilety stroje a zase tolik jich uz taky neni.SO 545 píše:neviem ci su realne ale bazos ma svoju moc.
Ked som si kupil skodovku tak to v tej chvili bola kara za lacne peniaze ako auto tak diely...za 3roky sli ceny rapidne hore /ze to je len verk je stale jasne/ ale asi nostalgia s dostatkom penazi spravi svoje....
Brouk ´77
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Ak je na znackach tak Ok. Ak nie a najde si kupca aj tak dobre.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: moje bývalé i současné motorky
Ukrajina - květen 2019
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: moje bývalé i současné motorky
Pětišroub píše:rádo se stalo:-)
Já už jsem sem taky dlouho nepřispěl, takže zde krátká recenze mojí Hondy:
Jedná se o model, kterým Honda reagovala na vzedmutí retrovlny a představila ho v roce 2013 s pětirychlostní převodovkou. Kategorií lze zařadit mezi naháče, a taky "UJM", tedy Univerzální Japonské Motocykly, se kterými můžete stejně dobře do města, jako na silnici. Honda má sama o sobě s títmo typem bohaté zkušenosti již od dob CB750 z konce šedesátých let.
Později došlo k rozšíření o jeden rychlostní stupeň a model s drátovými koly, já jsem ale rád za "litá kola" protože kdo by se s tím čistil. Motocykl pohání zcela nově vyvinutý motor chlazený vzduchem a olejem o obsahu cca 1150 ccm, který plní ekonormu EURO4 a podle mého názoru k tomuto motocyklu patří. Má sametově lehký chod bez vibrací, sbírá se od nízkých otáček a člověk si může svobodně vybrat, na který kvalt zrovna pojede. Spolu s měkkou spojkou a pohodlnou geometrií přední vidlice se člověk může směle pomotávat v městském provozu a ani nezaznamená, že tato Honda má 250 kg. Vše co má být na motorce z kovu, je zde totiž z kovu.
Motorku provozuji na premiové benzíny, ve kterých je sice biosložka, ale je rafinována a -snad-tedy zbavena neduhů klasických biosložek. Dokoupeny byly kvalitní kufry, ručně tepaná maska, progresivní heft, se kterým se plyn dávkuje neskutečně jemně, a trošku vyšší sedlo, které dle mého názoru tomuto motocyklu více odpovídá. Protože poslední sezony Hondu zanedbávám, je k mání.
Můžeš mi napsat sms na mobil 774 739559? Díky Honza
brouk - brouk - brouk a busík
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: moje bývalé i současné motorky
No v mladické skromnosti jsem tam strčil, co jsem doma našel. Už jsem starej kmet, je načase pořídit originál motor. Originálně ten pérák byl třiapůle:Pekař z Boščehrada píše:Kámoši mě jednim neplánovaným nedělním montovanáním navnadili tak, že jsem vytáhl svoji studentskou lásku a po 15 ti letech ji znovu zprovoznil. Ten pocit se projet na pořádné mašině, to je slast!!!
Až bude na místě, tak to bude teprve jízda!
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: moje bývalé i současné motorky
Ja tam, mladá paní, můžeme si tykat
Re: moje bývalé i současné motorky
Dobře TY!Pekař z Boščehrada píše:Ja tam, mladá paní, můžeme si tykat
20200126_114635.jpg
20200126_114652.jpg
Krásnej pérák a ještě krásnější SPZ
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.