Stránka 1 z 31

moje bývalé i současné motorky

Napsal: 24 lis 2004
od Pětišroub
a to ještě poodhlídnu od toho, že perák je srajda 8) Sorry Axi:) Ale tuhle jsem viděl: kývka 350 Automat s Velorex sajdou a Pávem, po reko, za 130000. Šla kam? Šla do Holandu.

Napsal: 24 lis 2004
od axoun
a to ještě poodhlídnu od toho, že perák je srajda Sorry Axi:) Ale tuhle jsem viděl: kývka 350 Automat s Velorex sajdou a Pávem, po reko, za 130000. Šla kam?
:shock:
Hm, já teda za srajdu víc než Péráka považuju zrovna třeba to pětikilo nebo Autoamtika, ale to je věc názoru, by? podloženýho letitejma zkušenostma (ne mejma) , poruchovostí a třeba i tou podělanou a neobjektivní prodejností ve svý době. Ale to je asi na inou debatu na inym foru že?
Sorry Axi:)
v pohodě. Péráka mam, ale nežeru ho tak jako třeba Termixe.

Napsal: 24 lis 2004
od Pětišroub
pro mě je pérák totéž co kývka co se "atraktivnosti" týče, ale na kývce je objektivně lepčí svezení. Ale pětikilo stojí úplně jinde, hlavně bylo zajímavý jak ho fabrika vyvíjela, ale o tom osobně.

Napsal: 25 lis 2004
od yahoďák
jojo 500OHC, strejda ji měl, byl to můj sen :evil: a co teprve 350 OHV a nebo jak vyletěl nahoru s cenou takovej Californian... a že taky není v podstatě nic moc

Napsal: 25 lis 2004
od axoun
350 OHV
jóó to už je jiný kafe

já teda pětikuli nikdy neměl
takže rači mlčim (ne že bych po ní svýho času taky netoužil)
nicméně od lidí co ji měli jsem slyšel jenom lamentace ve smyslu "nepovedenej a soustavně vysypanej pokus o čtyřtaktní Jawu"
tak jsem jí hodil přes palubu

Napsal: 25 lis 2004
od Pětišroub
Nooo ale ten zvuk předválečný třiapůle...bručení poválečnýho půlitra...žůžo. Čtyřtakt je holt čtyřtakt.

Napsal: 25 lis 2004
od axoun
Čtyřtakt je holt čtyřtakt
jooo tak vo tom žádná...

Napsal: 25 lis 2004
od yahoďák
Objektivně vzato je 500OHC těžkej sypák...ale je to poslední poválečnej čtyřtakt minulýho století(prototypy a různý bastly s k orejskejma kopiema Hondy 125 nepočítám) a krásná motorka, takže je logický, že jde nahoru.
Vůbec je to směšný, jak vždycky jeden čas nějaká věc vyletí do uplných nesmyslů, pak se trochu vrátí do reálu (Velorex, vozíky Pav 40, 41)

Napsal: 25 lis 2004
od axoun
pak se trochu vrátí do reálu (Velorex, vozíky Pav 40, 41)
... to je fakt
Yahoďák, Pětišroub.... nejste náhodou taky bejvalí Jawamaniaci? :D

Napsal: 25 lis 2004
od Pětišroub
Obrázek

Jawa T360
motor T361
válce, písty, kruhy, kolena T362 pro větší kompresní poměr a chladící plochu
motor komplet GO, včetně vyvážení klikového ústrojí a repase převodovky
bezkontaktní zapalování
dvouklíčové brzdy na obou kolech
12V instalace
díky 16kám kolům měla solidní odpich a 640ky mi leckdy nestačily jak jsem pelášil:)

PAVa jsem k ní měl...
moc se mi po ní stýská:/
8)

Napsal: 25 lis 2004
od yahoďák
já jo, ale spíš vůbec moto maniak...co založitn speciální topic moje motorky?

Napsal: 25 lis 2004
od Doldy
Mám doma už deset let ČZ 250 jednovýfuk. vče origo (černý lak, chromy - už lehce jetý) r.v. 1956 :D
Teď jezdím ale na DR Big 800 v úpravě na dlouhý cesty - prolítal jsem na ní celou Evropu... na jaře ale půjde do světa ... není ta takový blbosti, jako je motorka čas :lol:

Napsal: 25 lis 2004
od carrera
Pamatuju ty časy kdy se do ruska vozily starý sráče z reichu (fordy taunusy, Oply Ascony atd) Na oplátku se odtaď tahali BMW Sahary, válečný Harýci, Indiáni ...... . Těch nám prošlo garáží :(

Napsal: 02 pro 2004
od yahoďák
tak když už jsem to vyprovokoval:
zatím poslední bývalá:
Obrázek
Obrázek
FZR 600R, model 95 (takže veterán....), US verze,cca 98 koní, koncovka Arrow (moc dobrej zvuk :lol: ), polepy podle vlastního návrhu (ale v duchu tradičního yamaha stylu FZR/YZF) z bílé a červené reflexní folie (pakárna). Prima motorka na svezení i rozumný cestování.
Další kousky budou následovat.

Napsal: 02 pro 2004
od Žanek
já mám supermono JAWA typ 555 obsah 50.000 kubických milimetrů a výkon 2,2k....... Koupil jsem na něj na podzimní motortechně novej rám, kterej sem původně v mladické nerožváznosti rozmlátil zároveň se sebou o svodidlo - mám ho úplně kompletního a přes zimu ho složím do kupy. Původní lak, jednosedadlový a po prvním majiteli - ten už je ale mrtvej.

Napsal: 02 pro 2004
od prak
když jste u těch motorek - nemá někdo výstružník na silonová pouzdra na pionýra. Myslím, že jsem to asi před 15 lety chtěl dělat a od tý doby je zašitá v rohu garáže. Jawa 23 :? "motorka"

Napsal: 02 pro 2004
od Pětišroub
nemám, ale Praku když jsem to dělal, vím že jsem na každou stranu vidle narval o jedno pouzdro víc. Míň se to pak vytloukalo a správně namazáno z toho byly ouplný teleskopy..

Napsal: 02 pro 2004
od axoun
Všechny bývalé zůstávají současnými... (skoro všechny) :roll:

První byla JAWA 250-353 z roku 1960 - kromě letní přepravy slouží dodnes také jako poskytovatelka OTP pro svého staršího bratříčka
Obrázek

Stadion S 22... Dar od přítele Fichtla von Moped . Je to závodník - všimněte si prosím startovního čísla na předním blatníku :shock: , krom toho je na něj dost spolehnutí (to sedýlko z kola je tam z nouze jelikož to původní pěnou polstrované jsem potratil na výše zmíněné motoristické soutěži) 8)
Obrázek

Stadion S 11 ... starší bratr závoďáka.
Obrázek

Jaweta - na soutěži zcela propadla (zadřela se :shock: ) po krátkém odpočinku sice dojela, leč veškeré důvěry pozbyla (už není v mém držení)
Obrázek

ČZ 250-455 - patrně se jedná o stroj o kterém hovořil kolega Doldy. Tenhle je však z roku 1961. Momentálně poněkud odstrojen. 8)
Obrázek

...a jako poslední Jawa 250 Pérák - Zbrojovka z revolučního roku 1948 (sdeční záležitost). Momentálně taktéž rozebrán podléhajíc amatérské rekonstrukci (spíš ho ale trápěj brouci :roll: ). Tak jen na ukázku již opravená banda s motorem a sedlem. Jedná se o motor vlevo, ten vrpavo je k výše zmíněné Číze)
Obrázek
Obrázek

Napsal: 03 pro 2004
od yahoďák
Svoje bývalé motorky beru od poslední k první, takže než se dopracuju k hodnotným starším kouskům jako 5šroub nebo Ax, tak to chvíli bude trvat :oops:
ještě jedna rodinná poslední:
Obrázek
a teď předposlední:
FZR 600R 94´, dovezená na podzim 94 - nějakej němčour jí měl dva měsíce a pak s praštil tak, že nebylo nic zdravýho - obušená ze všech stran, odřené i plexisklo a horní rohy předních světel, rozstřelený přední kolo, ohnutý vidlice, trefený svody výfuků, sedačka spolujezdce rozpáraná a její plastový korpus odřený zevnitř :shock: . První rok odjela sezonu a dovolenou jenom v bílý barvě:
Obrázek
Obrázek
a další rok už vyjela v celý parádě - komplet výfuk včetně svodů Yoshimura, karbon přední baltník, koncovky řidítek a rozpěrka zrcátek z duralu, dozadu dvě kulatý světýlka a design....pastelkama jsem si namaloval návrhy, vybral jeden, nechal jsem si na čtverce 50x50 ze svítivě oranžový folie natisknout sítotiskem rastrovej přechod, podle potisku namíchat červenou barvu+ k ní ještě šedou metalízu s červenou perletí (míchač měl velkou radost, ale dokázal to). Nápisy byly z reflexní bílé. Všechny samolepky a barvy šly nakonec pod klarlak, a když to leželo u lakýrníka, tak tam přišel jeden známej a myslel si, že jsou to kapoty z americké verze, nikdo nechtěl věřiot, že je to domoróbo. Konec je smutnej. Prodal jsem jí a za tři dny byla totálně na kaši...pak si jí odkoupil zpátky bazarista, obnovili jsme lak, měl jí rok, pak jí prodal a za chvíli byla zase na maděru... :evil: ..ta motorka prostě měla smůlu
Obrázek
Obrázek

Napsal: 03 pro 2004
od Doldy
Ty vole...v době, kdy já jsem považoval fichtla za vrchol techniky, ty užs měl takovou mašinu! :shock: