moje bývalé i současné motorky

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19210
Registrován: 02 led 2003

moje bývalé i současné motorky

Příspěvekod Pětišroub » 24 lis 2004

a to ještě poodhlídnu od toho, že perák je srajda 8) Sorry Axi:) Ale tuhle jsem viděl: kývka 350 Automat s Velorex sajdou a Pávem, po reko, za 130000. Šla kam? Šla do Holandu.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 17 led 2008, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 24 lis 2004

a to ještě poodhlídnu od toho, že perák je srajda Sorry Axi:) Ale tuhle jsem viděl: kývka 350 Automat s Velorex sajdou a Pávem, po reko, za 130000. Šla kam?


:shock:
Hm, já teda za srajdu víc než Péráka považuju zrovna třeba to pětikilo nebo Autoamtika, ale to je věc názoru, by? podloženýho letitejma zkušenostma (ne mejma) , poruchovostí a třeba i tou podělanou a neobjektivní prodejností ve svý době. Ale to je asi na inou debatu na inym foru že?

Sorry Axi:)

v pohodě. Péráka mam, ale nežeru ho tak jako třeba Termixe.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19210
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 24 lis 2004

pro mě je pérák totéž co kývka co se "atraktivnosti" týče, ale na kývce je objektivně lepčí svezení. Ale pětikilo stojí úplně jinde, hlavně bylo zajímavý jak ho fabrika vyvíjela, ale o tom osobně.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8675
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 25 lis 2004

jojo 500OHC, strejda ji měl, byl to můj sen :evil: a co teprve 350 OHV a nebo jak vyletěl nahoru s cenou takovej Californian... a že taky není v podstatě nic moc

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 25 lis 2004

350 OHV

jóó to už je jiný kafe

já teda pětikuli nikdy neměl
takže rači mlčim (ne že bych po ní svýho času taky netoužil)
nicméně od lidí co ji měli jsem slyšel jenom lamentace ve smyslu "nepovedenej a soustavně vysypanej pokus o čtyřtaktní Jawu"
tak jsem jí hodil přes palubu

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19210
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 25 lis 2004

Nooo ale ten zvuk předválečný třiapůle...bručení poválečnýho půlitra...žůžo. Čtyřtakt je holt čtyřtakt.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 25 lis 2004

Čtyřtakt je holt čtyřtakt

jooo tak vo tom žádná...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8675
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 25 lis 2004

Objektivně vzato je 500OHC těžkej sypák...ale je to poslední poválečnej čtyřtakt minulýho století(prototypy a různý bastly s k orejskejma kopiema Hondy 125 nepočítám) a krásná motorka, takže je logický, že jde nahoru.
Vůbec je to směšný, jak vždycky jeden čas nějaká věc vyletí do uplných nesmyslů, pak se trochu vrátí do reálu (Velorex, vozíky Pav 40, 41)

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 25 lis 2004

pak se trochu vrátí do reálu (Velorex, vozíky Pav 40, 41)


... to je fakt
Yahoďák, Pětišroub.... nejste náhodou taky bejvalí Jawamaniaci? :D

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19210
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 25 lis 2004

Obrázek

Jawa T360
motor T361
válce, písty, kruhy, kolena T362 pro větší kompresní poměr a chladící plochu
motor komplet GO, včetně vyvážení klikového ústrojí a repase převodovky
bezkontaktní zapalování
dvouklíčové brzdy na obou kolech
12V instalace
díky 16kám kolům měla solidní odpich a 640ky mi leckdy nestačily jak jsem pelášil:)

PAVa jsem k ní měl...
moc se mi po ní stýská:/
8)
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 25 lis 2004, celkem upraveno 2 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8675
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 25 lis 2004

já jo, ale spíš vůbec moto maniak...co založitn speciální topic moje motorky?

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Doldy » 25 lis 2004

Mám doma už deset let ČZ 250 jednovýfuk. vče origo (černý lak, chromy - už lehce jetý) r.v. 1956 :D
Teď jezdím ale na DR Big 800 v úpravě na dlouhý cesty - prolítal jsem na ní celou Evropu... na jaře ale půjde do světa ... není ta takový blbosti, jako je motorka čas :lol:

Uživatelský avatar
carrera
Fridolín fóra flat4.org
Příspěvky: 407
Registrován: 16 srp 2004
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod carrera » 25 lis 2004

Pamatuju ty časy kdy se do ruska vozily starý sráče z reichu (fordy taunusy, Oply Ascony atd) Na oplátku se odtaď tahali BMW Sahary, válečný Harýci, Indiáni ...... . Těch nám prošlo garáží :(
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
WWW.IGNORACING.COM - WWW.AUDIKLUB.CZ
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8675
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 02 pro 2004

tak když už jsem to vyprovokoval:
zatím poslední bývalá:
Obrázek
Obrázek
FZR 600R, model 95 (takže veterán....), US verze,cca 98 koní, koncovka Arrow (moc dobrej zvuk :lol: ), polepy podle vlastního návrhu (ale v duchu tradičního yamaha stylu FZR/YZF) z bílé a červené reflexní folie (pakárna). Prima motorka na svezení i rozumný cestování.
Další kousky budou následovat.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 02 pro 2004

já mám supermono JAWA typ 555 obsah 50.000 kubických milimetrů a výkon 2,2k....... Koupil jsem na něj na podzimní motortechně novej rám, kterej sem původně v mladické nerožváznosti rozmlátil zároveň se sebou o svodidlo - mám ho úplně kompletního a přes zimu ho složím do kupy. Původní lak, jednosedadlový a po prvním majiteli - ten už je ale mrtvej.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4454
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 02 pro 2004

když jste u těch motorek - nemá někdo výstružník na silonová pouzdra na pionýra. Myslím, že jsem to asi před 15 lety chtěl dělat a od tý doby je zašitá v rohu garáže. Jawa 23 :? "motorka"
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19210
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 02 pro 2004

nemám, ale Praku když jsem to dělal, vím že jsem na každou stranu vidle narval o jedno pouzdro víc. Míň se to pak vytloukalo a správně namazáno z toho byly ouplný teleskopy..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 02 pro 2004

Všechny bývalé zůstávají současnými... (skoro všechny) :roll:

První byla JAWA 250-353 z roku 1960 - kromě letní přepravy slouží dodnes také jako poskytovatelka OTP pro svého staršího bratříčka
Obrázek

Stadion S 22... Dar od přítele Fichtla von Moped . Je to závodník - všimněte si prosím startovního čísla na předním blatníku :shock: , krom toho je na něj dost spolehnutí (to sedýlko z kola je tam z nouze jelikož to původní pěnou polstrované jsem potratil na výše zmíněné motoristické soutěži) 8)
Obrázek

Stadion S 11 ... starší bratr závoďáka.
Obrázek

Jaweta - na soutěži zcela propadla (zadřela se :shock: ) po krátkém odpočinku sice dojela, leč veškeré důvěry pozbyla (už není v mém držení)
Obrázek

ČZ 250-455 - patrně se jedná o stroj o kterém hovořil kolega Doldy. Tenhle je však z roku 1961. Momentálně poněkud odstrojen. 8)
Obrázek

...a jako poslední Jawa 250 Pérák - Zbrojovka z revolučního roku 1948 (sdeční záležitost). Momentálně taktéž rozebrán podléhajíc amatérské rekonstrukci (spíš ho ale trápěj brouci :roll: ). Tak jen na ukázku již opravená banda s motorem a sedlem. Jedná se o motor vlevo, ten vrpavo je k výše zmíněné Číze)
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8675
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 03 pro 2004

Svoje bývalé motorky beru od poslední k první, takže než se dopracuju k hodnotným starším kouskům jako 5šroub nebo Ax, tak to chvíli bude trvat :oops:
ještě jedna rodinná poslední:
Obrázek
a teď předposlední:
FZR 600R 94´, dovezená na podzim 94 - nějakej němčour jí měl dva měsíce a pak s praštil tak, že nebylo nic zdravýho - obušená ze všech stran, odřené i plexisklo a horní rohy předních světel, rozstřelený přední kolo, ohnutý vidlice, trefený svody výfuků, sedačka spolujezdce rozpáraná a její plastový korpus odřený zevnitř :shock: . První rok odjela sezonu a dovolenou jenom v bílý barvě:
Obrázek
Obrázek
a další rok už vyjela v celý parádě - komplet výfuk včetně svodů Yoshimura, karbon přední baltník, koncovky řidítek a rozpěrka zrcátek z duralu, dozadu dvě kulatý světýlka a design....pastelkama jsem si namaloval návrhy, vybral jeden, nechal jsem si na čtverce 50x50 ze svítivě oranžový folie natisknout sítotiskem rastrovej přechod, podle potisku namíchat červenou barvu+ k ní ještě šedou metalízu s červenou perletí (míchač měl velkou radost, ale dokázal to). Nápisy byly z reflexní bílé. Všechny samolepky a barvy šly nakonec pod klarlak, a když to leželo u lakýrníka, tak tam přišel jeden známej a myslel si, že jsou to kapoty z americké verze, nikdo nechtěl věřiot, že je to domoróbo. Konec je smutnej. Prodal jsem jí a za tři dny byla totálně na kaši...pak si jí odkoupil zpátky bazarista, obnovili jsme lak, měl jí rok, pak jí prodal a za chvíli byla zase na maděru... :evil: ..ta motorka prostě měla smůlu
Obrázek
Obrázek

Doldy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 717
Registrován: 16 kvě 2004
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Doldy » 03 pro 2004

Ty vole...v době, kdy já jsem považoval fichtla za vrchol techniky, ty užs měl takovou mašinu! :shock:


Zpět na “Pokec o všem možném...i nemožném...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti