VW plevel,aneb vodnici
Re: VW plevel,aneb vodnici
Když jsme na podzim začali s manželkou vybírat další auto do rodiny, tak jsme začali z praktičnosti na Sharan - prošli přes Golf IV - Golf IV Cabrio - Passat - no a nakonec jsem našel Scirocco mk II. Trochu jsem měl obavy že to doma bude těžké prosadit, nicméně opak se stal skutečností, manželka zajásala že to bude taková malá náhrada za P 914, kterou si chceme pořídit na důchod
transporter driver
Re: VW plevel,aneb vodnici
jak moc velký problém je dneska sehnat Šíro v rozumnym stavu ?
... a vůbec !
Re: VW plevel,aneb vodnici
Sem tam se něco zjeví, bohužel většinou napadené tunerem... Teď je jeden pěknej na sautu za 80tisHerbie píše:jak moc velký problém je dneska sehnat Šíro v rozumnym stavu ?
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
Re: VW plevel,aneb vodnici
Přesně tak, něco se sem tam objeví, někdy za málo jako vrak, někdy za hodně taky jako vrak. Před svojí koupí jsem o tomto typu auta vůbec neuvažoval, tudíž vůbec nesledoval situaci. Ale kamarád koupil asi o měsíc dřív než já, v hodně slušném stavu, a teď to na sauto vypadá taky velice dobře. Takže občas se naskytne i u nás pěkný kousek.Herbie píše:jak moc velký problém je dneska sehnat Šíro v rozumnym stavu ?
transporter driver
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 331
- Registrován: 29 lis 2014
- Bydliště: Josefův Důl
Re: VW plevel,aneb vodnici
nemáte někdo zkušenost se současným "novobroukem" beetle 1.4 ?
při hledání něčeho malého ,svižného a neokoukaného- ku přibližování do Prahy ze sevweru - Beetle 1.4TSI 6G ,na mě vykoukla nějaká videa , ...
https://www.youtube.com/watch?v=iLB05u1n5hE
a
https://www.youtube.com/watch?v=EmG-F13Nt8o
a
https://www.youtube.com/watch?v=bVk0bRqe7-4
při hledání něčeho malého ,svižného a neokoukaného- ku přibližování do Prahy ze sevweru - Beetle 1.4TSI 6G ,na mě vykoukla nějaká videa , ...
https://www.youtube.com/watch?v=iLB05u1n5hE
a
https://www.youtube.com/watch?v=EmG-F13Nt8o
a
https://www.youtube.com/watch?v=bVk0bRqe7-4
dickholmer 62" druhá reinkarnace, po 20ti letech do stejný řeky ...
Re: VW plevel,aneb vodnici
Teda ve srovnání s ještě většíma obludama SUV asi jo... Ale sám bych nevěděl.sevwer píše: malého ,svižného
Re: VW plevel,aneb vodnici
Malé, svižné... Peugeot 208/308 GTIlope píše:Teda ve srovnání s ještě většíma obludama SUV asi jo... Ale sám bych nevěděl.sevwer píše: malého ,svižného
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
Dobry postreh. To auto je postavene na podvozku G7 to uz nieje az tak male.lope píše:Teda ve srovnání s ještě většíma obludama SUV asi jo... Ale sám bych nevěděl.sevwer píše: malého ,svižného
Miesta je tam na paradu. Sice skor pre zensku /ale to je len moj pocit/
Na servis /klampiarinu , lakovacku/ mam to nove radsej ako to prve.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 331
- Registrován: 29 lis 2014
- Bydliště: Josefův Důl
Re: VW plevel,aneb vodnici
nevím ,jak zdvořile upozornit , že téma je vw koncern vw plevel vodou chlazený ,otázka na konkretní vůz vodník novobrouk ,
abych zde na sevweru v horách přežil , je vskutku nutný mít trvalou čtyřkolku- subaru XV s 220cm světlosti podvozku tu službu zvládá , na domácí zvířata , odpadky , zimní marast =neprotažený sníh 50cm -mám suzuki vitaru 4x řetězama =projede čerstvě napadlý sníh do cca 50cm , ale na jaro léto podzim =cestu 150km do Prahy po R=D=10 něco svižnýho s holt předohabem pro jednoho max dva pasažery s minimálními požadavky na kufr ,mě novobrouk dá se říct zaujal ,110kw=150Ps , 6kvalt , design , malej utíkáček na zkrácený platformě 6tkovýho golfa ,ale není to golf .... za mini , nebo 1řadu od bmw bych dal víc , ale když to dám=moje věc ,nesežere to stát na daních, a nerozdá to na "státních úřednících" =pastelkovném
naopak ,co teda těžce nezaujalo broukař ,co nabízí - preferuje Pažouta - té francie ? jo odtamtud znám jen to příjemné , auta ani náhodou s vyjímkou kachny , kachny ,kachny , co tu máte za ptáky -kachny ,kachny kach...
dickholmer 62" druhá reinkarnace, po 20ti letech do stejný řeky ...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
Sedel si v tom cude ? Je to kurva velke oproti prvej verzii.
Nieje to na platforme 6koveho golfa. 6 bola v podstate okefovana5
Toto uz je uz MQB platforma cize vsetko co ma priecne motor je v zaklade to iste
a presne preto je to dostatcne veke auto.
Mna nikdy nezaujalo ale po usadnuti som musel uznat ze je to viac ako len auticko pre zensku na nakup.
Nieje to na platforme 6koveho golfa. 6 bola v podstate okefovana5
Toto uz je uz MQB platforma cize vsetko co ma priecne motor je v zaklade to iste
a presne preto je to dostatcne veke auto.
Mna nikdy nezaujalo ale po usadnuti som musel uznat ze je to viac ako len auticko pre zensku na nakup.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: VW plevel,aneb vodnici
->sevwer: no jo, co naděláš Broukař sice jsem, ale vw pro mne přestalo existovat, coby výrobce vozů s příchodem golfu 2. Poslední "svižné" auto byl golf I GTi pak už je to jen hodně málo mizerné muziky za strašně moc peněz... Pokud koukáš nejen po funglovkách, tak stojí za zmíňku i Fiesta ST.
Ale samozřejmě pokud preferuješ pouze vw, tak i tady někdo z fóra měl nového brouka, zainteresovanejší třeba poradí s dlouhodobou zkušeností
Ale samozřejmě pokud preferuješ pouze vw, tak i tady někdo z fóra měl nového brouka, zainteresovanejší třeba poradí s dlouhodobou zkušeností
- Mexiko 1983
- Příspěvky: 205
- Registrován: 13 říj 2016
- Bydliště: Český Šterndberk
Re: VW plevel,aneb vodnici
tak také přidám svého vodníka
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
To nemyslis vazne ? GTI mk1 tiez nebol vo svojej dobe za pusu.Zdenek86 píše:->sevwer: no jo, co naděláš Broukař sice jsem, ale vw pro mne přestalo existovat, coby výrobce vozů s příchodem golfu 2. Poslední "svižné" auto byl golf I GTi pak už je to jen hodně málo mizerné muziky za strašně moc peněz...
U mna je fajn auto G5 R32
Posledne 2litrove turbovane Rko je viac ako svizne. Nema tu charizmu 6valca ale ide ako das.
Kamarat ma natom este len nieco okolo 7000km tak som tomu na krk moc neslapal ale v zatackach je to dost navykove auto.
310koni bolo v dobe mk1 vysadou supersportov...
Sice to nieje motorka ale aj tak
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW plevel,aneb vodnici
Ja mam Passata 2003 kombika 1.8T v benzinu a jsem s nim spokojenej....Ja s nim totiz vubec nejezdim....
Vwase nocni sichta...
- Mexiko 1983
- Příspěvky: 205
- Registrován: 13 říj 2016
- Bydliště: Český Šterndberk
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 331
- Registrován: 29 lis 2014
- Bydliště: Josefův Důl
Re: VW plevel,aneb vodnici
No smutně musím vlastně uznat ,že máte pravdu , a že jsem si to vlastně i zažil, jen mlád ,že jsem to tak nějak přešel ...
VW "koncern"to s kvalitou následníků pos.al ,a čím mladší kus tím asi horší ,a že dnes -už se to dá jenom služebně ...no i já bych toho "novobrouka"měl v odpisech ....
Když to tu ,tak trochu spí , a já topím ,páč zavařujem do octa 4 přepravky praváků a křemenáčů - hub jizerskohorských oživím ...podělím se ...
Jako "broukař" , s tehdy už broukem dlouhodobě zaskladněným do garáže -na uvidíme časem = nakonec 22let , jsem tehdy potřeboval "něco" svýho , svižnýho ,malýho- pro jednoho, max dva ... sportovního , tehdy šlo i na našich dálnicích trochu pospíchat, a cestoval jsem za prací do německa .... a tak jsem ,jako tehdy již bývalý zaměstnanec Porsche Interauto Praha s číslem zaměstnance 8 dojel /jsem/ "domů" na ul. "Vrchlického " a v počátku února 97 závazně zaplatil + objednal vw Polo "GT" 6N Polo100servo - se jmenoval model v 5ti dvířku ,motor 1,4 16V 74kW 100Psů, barva tmavě zelená- dragoon green perlefekt, styling sport paket v ceně , snížený sport. podvozek, 4xkotouče s Abs,2x airbagy, střešní okno, centrál, el.stahování oken , v té době nejdražší vw polo v republice fakturováno 432tis po slevě pro zaměstnance č.8 ! , ani ho vw import - tento model pola původně nechtěl dovážet = dovézt ,po ukecávání, hecování -dovezli tyto vozy nakonec i pro homologaci na "rallye" speciály ... původně měla být výroba modelu 98 v závodě vw Emden .... dopadlo to VW do Spain - Barceloonaa ...předání vozu přelom červenec srpen , a hned trapas , vůz měl být plně v elektrice ,a klička šíbru říkala nee , a kličky stahování oken zadních dveří taky neee -drahá - dřevěná sportovní koncovka šaltpáky a dřevěný dekor palubky to napravil...,byla to kusovka vyrobená na zakázku za cca 6 měsíců , já to chtěl ... ...A pak to začlo
zajíždění v klidu pojížděk Prahy a okolí -- horký leto srpen-, elektricky stahuji okno u řidiče stojím před křižovatkou ,- bum,blesk ,dým ,šlus - auto chcíplo ,zhasnutá celá palubka a bum airbag z volantu v mý deršťce , krev z nosu, ... ,měsíc trvala servisu oprava- největší problém - obyč motorek stahování okna , přitom měnili snad komplet elektriku včetně řídících jednotek ... , po předání vozu najednou nešla řadit pětka z neutrálu , jedu dolů z Cukráku ku Zbraslavi ,vyřadim a pětku tam dostanu až v rychlosti k sedmdesátce ...nová převodovka na Jarově pod dozorem vw importéra=technika přes reklamace , od POrscheinterauta jsem utek ,protože vrátili auto po záruční opravě a jen vyměnili olej v převodovce- samo to nestačilo , pak už auto jezdilo ,než po 2letech odešel vcelku předčasně výfuk, samo těsně po právě skončené záruce , na model a hlavně tento motor ofic u vw nesehnatelný ND , až v r.99 Bakov nJ Faurecia začal předseriovou výrobu na tento motor, ale pro fabii kombi model 2000 ...Takže laděný nerezový Remus výroba na objednávku včetně větších tuning svodů za 42tis ,tak jsem přidal , +tuning sada 85kW vč chipování od něm dodavatele OEtt , montáž Jarov , otestováno na jejich brzdě na Jarově 87kw s vysokooktanovým benzinem , max přes 205km/h , spotřeba neřešena ,ale normální jízda na N95 okolo 7l na natural 95 nejelo víc než +-190km/h , dálnice v otáčkách benzin 98+100 nad rychlostí povolenou u nás 10-12l/160km/h -14/180-16l/190 s maximem k 18ti litrům testováno po cestě do práce německo směr Dotmund , pak už to leta jezdilo spolehlivě a jak závoďák , než praskla pružina mcpersonu vlevo =pružiny vyměněny obě včetně persnů a tlumičů , začlo zatékat šíbrem do vozu , po vyčištění kanálků odvodu vody ze šíbru v pořádku , jinak 5cm vody v prostoru pedálů , ku spolujezdci neteklo , servis při údržbě byl upozorněn ... , těsně po uplynutí záruky na lak cca 4 měsíce se oloupal originál bezbarvý= klarlak na střeše a pokračovalo to přední haubnou , koroze pravda nula, žádná ,s vyjímkou zcela nového vozu,kdy to "shořelo" v palubce - mě to auto nikde nenechalo , a servis jsem tomu dával lepší ,než nutný = olej 10W60plná syntetika a pod ...
najeto mnou poctivých 97tis km , prodáno tuším 2008 za 27tis -neměl jsem v horách garáž a navíc - neboť zde v horách nelze provozovat snížený podvozek=stav silnic ....se to sem prostě nehodilo ...
VW "koncern"to s kvalitou následníků pos.al ,a čím mladší kus tím asi horší ,a že dnes -už se to dá jenom služebně ...no i já bych toho "novobrouka"měl v odpisech ....
Když to tu ,tak trochu spí , a já topím ,páč zavařujem do octa 4 přepravky praváků a křemenáčů - hub jizerskohorských oživím ...podělím se ...
Jako "broukař" , s tehdy už broukem dlouhodobě zaskladněným do garáže -na uvidíme časem = nakonec 22let , jsem tehdy potřeboval "něco" svýho , svižnýho ,malýho- pro jednoho, max dva ... sportovního , tehdy šlo i na našich dálnicích trochu pospíchat, a cestoval jsem za prací do německa .... a tak jsem ,jako tehdy již bývalý zaměstnanec Porsche Interauto Praha s číslem zaměstnance 8 dojel /jsem/ "domů" na ul. "Vrchlického " a v počátku února 97 závazně zaplatil + objednal vw Polo "GT" 6N Polo100servo - se jmenoval model v 5ti dvířku ,motor 1,4 16V 74kW 100Psů, barva tmavě zelená- dragoon green perlefekt, styling sport paket v ceně , snížený sport. podvozek, 4xkotouče s Abs,2x airbagy, střešní okno, centrál, el.stahování oken , v té době nejdražší vw polo v republice fakturováno 432tis po slevě pro zaměstnance č.8 ! , ani ho vw import - tento model pola původně nechtěl dovážet = dovézt ,po ukecávání, hecování -dovezli tyto vozy nakonec i pro homologaci na "rallye" speciály ... původně měla být výroba modelu 98 v závodě vw Emden .... dopadlo to VW do Spain - Barceloonaa ...předání vozu přelom červenec srpen , a hned trapas , vůz měl být plně v elektrice ,a klička šíbru říkala nee , a kličky stahování oken zadních dveří taky neee -drahá - dřevěná sportovní koncovka šaltpáky a dřevěný dekor palubky to napravil...,byla to kusovka vyrobená na zakázku za cca 6 měsíců , já to chtěl ... ...A pak to začlo
zajíždění v klidu pojížděk Prahy a okolí -- horký leto srpen-, elektricky stahuji okno u řidiče stojím před křižovatkou ,- bum,blesk ,dým ,šlus - auto chcíplo ,zhasnutá celá palubka a bum airbag z volantu v mý deršťce , krev z nosu, ... ,měsíc trvala servisu oprava- největší problém - obyč motorek stahování okna , přitom měnili snad komplet elektriku včetně řídících jednotek ... , po předání vozu najednou nešla řadit pětka z neutrálu , jedu dolů z Cukráku ku Zbraslavi ,vyřadim a pětku tam dostanu až v rychlosti k sedmdesátce ...nová převodovka na Jarově pod dozorem vw importéra=technika přes reklamace , od POrscheinterauta jsem utek ,protože vrátili auto po záruční opravě a jen vyměnili olej v převodovce- samo to nestačilo , pak už auto jezdilo ,než po 2letech odešel vcelku předčasně výfuk, samo těsně po právě skončené záruce , na model a hlavně tento motor ofic u vw nesehnatelný ND , až v r.99 Bakov nJ Faurecia začal předseriovou výrobu na tento motor, ale pro fabii kombi model 2000 ...Takže laděný nerezový Remus výroba na objednávku včetně větších tuning svodů za 42tis ,tak jsem přidal , +tuning sada 85kW vč chipování od něm dodavatele OEtt , montáž Jarov , otestováno na jejich brzdě na Jarově 87kw s vysokooktanovým benzinem , max přes 205km/h , spotřeba neřešena ,ale normální jízda na N95 okolo 7l na natural 95 nejelo víc než +-190km/h , dálnice v otáčkách benzin 98+100 nad rychlostí povolenou u nás 10-12l/160km/h -14/180-16l/190 s maximem k 18ti litrům testováno po cestě do práce německo směr Dotmund , pak už to leta jezdilo spolehlivě a jak závoďák , než praskla pružina mcpersonu vlevo =pružiny vyměněny obě včetně persnů a tlumičů , začlo zatékat šíbrem do vozu , po vyčištění kanálků odvodu vody ze šíbru v pořádku , jinak 5cm vody v prostoru pedálů , ku spolujezdci neteklo , servis při údržbě byl upozorněn ... , těsně po uplynutí záruky na lak cca 4 měsíce se oloupal originál bezbarvý= klarlak na střeše a pokračovalo to přední haubnou , koroze pravda nula, žádná ,s vyjímkou zcela nového vozu,kdy to "shořelo" v palubce - mě to auto nikde nenechalo , a servis jsem tomu dával lepší ,než nutný = olej 10W60plná syntetika a pod ...
najeto mnou poctivých 97tis km , prodáno tuším 2008 za 27tis -neměl jsem v horách garáž a navíc - neboť zde v horách nelze provozovat snížený podvozek=stav silnic ....se to sem prostě nehodilo ...
dickholmer 62" druhá reinkarnace, po 20ti letech do stejný řeky ...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
pekne napisane. Mladez ani neuveri ze 1.4l 16V 100psov v tej dobe bolo COSI
aj kamarat kupil v tej dobe SAXO v rope za skoro 400000sk... kurva dnes sa tomu len cuduje...
Ja som si tuto dobu uzil v svokrovej S100 a maminej S120 ... a neprezivam to ani dnes.
Max sem tam motorka a verk /veteran , youngtimer , atd/ na pracu... do prace mam uz 10rok G4 s 304 000 km na tachu a fakci bez problemu.
Vymenim az ked klakne alebo to rozslaham. Pravda zijem na takej rovine ze niekoho by z toho drblo
aj kamarat kupil v tej dobe SAXO v rope za skoro 400000sk... kurva dnes sa tomu len cuduje...
Ja som si tuto dobu uzil v svokrovej S100 a maminej S120 ... a neprezivam to ani dnes.
Max sem tam motorka a verk /veteran , youngtimer , atd/ na pracu... do prace mam uz 10rok G4 s 304 000 km na tachu a fakci bez problemu.
Vymenim az ked klakne alebo to rozslaham. Pravda zijem na takej rovine ze niekoho by z toho drblo
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: VW plevel,aneb vodnici
Když nepotřebuješ kufr, 3. a 4. atd. místo, tak proč ne rovnou Porsche? Myslím pravý, ne tu obludu Panamera nebo jak se ta kráva jmenuje. Ale nový je asi moc drahý a vetrán asi nejde odepisovat... Četl jsem, že i Boxter je dost mrštný, ostatně s motorem veprostřed by to člověk čekal.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 331
- Registrován: 29 lis 2014
- Bydliště: Josefův Důl
Re: VW plevel,aneb vodnici
porsche caymann 2.0 s 300Ps za 1.6 mega českých vočí rozumně vybavený je ve výběru pravda asi snad jediný spolehlivý koncernový vůz - a navíc se výroba modelu 718 vrátila zpět do porsche fabriky ve Stuttgartu Zuffenhausenu , jenže problém v mým věku a stavu kyčle=pohyblivosti - už se špatně vystupuje i z normálního šuplíku=vozu ,natož takto snížený žáby , jedno porsche už jsem měl- 924 hnědá na libereckých spz s velkým vyndavacím šíbrem z r.v.81-už ohněm zinkovaná karoserie - a za mě velmi dobrý vyvážený auto , rychlost, spotřeba + dokonce kufr , i v zimě to jelo na sněhu velmi slušně, a sjezd lyže 207cm se vešly dovnitř .... ,bylo odcizeno ...
dickholmer 62" druhá reinkarnace, po 20ti letech do stejný řeky ...
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
Letos sem udělal spoustu práce, po zimě další spousta čeká..... Ale mám tu plechovku rád 9 sezon v pohodě slouží