VW plevel,aneb vodnici

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mexiko 1983
Příspěvky: 205
Registrován: 13 říj 2016
Bydliště: Český Šterndberk

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od Mexiko 1983 »

V [-o< ěřím že bude sloužit ještě dlouho

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od martin_100 »

Děkuju. I já :wink:

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od udeeska »

Dnes jsem viděl krásný Passat první generace, ve státech pod názvem Dasher a v Cine ho delali donedavna pod nazvem Santana. Jako puberťák jsem měl všechny prospekty a tohle byl jeden z mých favoritů :D
Přílohy
IMG_20180428_124207986.jpg
IMG_20180428_124147873_HDR.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od martin_100 »

Muj první osobák od VW. :twisted:
IMG_20190310_160757.jpg
Samozřejmě v naftě.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od Pětišroub »

Tvl to uz neni fauvecko. Jednicky dvojky a trojky byly mnohem fauveckovatejsi. :mrgreen:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od martin_100 »

Ty máš furt něco. Swing ti leze na mozek :lol: :lol: :lol:
Pětšroubů tomu kola drží tal co :twisted:

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od udeeska »

Tady nejsem OT tak pokračuji ze všeobecných otázek s Passatem 03 1.8 t kam to patří.
V polních podmínkách kdy se nevejdu do garáže se mi podařilo sundat olejovou vanu, což je docela porod :roll:
Zvednout auto aby se dal povolit a snížit pomocný rám pod motorem, najít na
YouTube dva tajné šroubky co drží vanu krze spojku která se musí pootočit dvakrát aby se tam dalo nasumout nářadí, zajistit motor,že by seděl v rovině..... prostě zbytečně komplikované....
Nakonec se mi to podařilo vyndat v polních podmínkách po třech dnech po práci kdy počasí přálo..
Vana plná karbonu,, sítko ucpané karbonem a kouskama plastiku z rozbité měrky oleje a nakonec velký kus zlomeného plastu ze spodního krytu kliky který seděl přímo pod sacím košem, který sedí nad spodkem vany snad méně jak půl centimetru.
Jak psal evinsen, že VW doporučuje výměnu olejové pumpy při výměně hydraulického napínáku, tak jsem zavolal známému z klubu co pracuje přes třicet let pro VW dealer co si o tom myslí a ten mi odpověděl, že to praktikují,tak, že když vidí, že pumpa má barvu do červena, což značí, že byla velmi namáhaná a přehřívána,tak ji mění okamžitě. Jestli né tak vyčistí sací koš
a zkontrolujouu jestli to plastové perko tlačí na řetízek.
Přílohy
IMG_20210424_173353888.jpg
IMG-20210423-WA0003.jpg
IMG_20210424_183126315_HDR.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od martin_100 »

To ti pašík aportuje klaciček? :twisted:

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od SO 545 »

tie motory radi karbonuju...ale ta tvoja vana je natom horsie ako moja z LS...
Asi to od nova nemas...aky je interval oleja ???
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od udeeska »

Olej jsem měnil pravidelně v nepravidelných intervalech :oops:
Koupil jsem to před šesti lety když to mělo najeto 126 tisíc mil. Včera jsem po vyčištění zkompletoval při zachování originální olejové pumpy. Čekal jsem do druhého dne, že by zaschlo RTV těsnění. Za hodinu budu startovat tak dám report jak to dopadlo.
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od udeeska »

Navečer jsem vyměnil těsnění od přepadu turba do vany,dal nový olejový a vzduchový filtr,plus olej syntetický a nastartoval motor....
....motor naskočil na první otáčku, chvilku byl hlučný než nasála suchá pumpa a pak deset minut jsem slyšel klapání jakoby ventil což ustálo po deseti minutách běhu motoru na volnoběh, který jsem nechal běžet hodinu a deset minut.
Po běžné prohlídce jestli nic nekape co se oleje týče jako, že zatím dobrý jsem začal šlapat na krk akceleračního pedálu a držel po dvaceti vteřinách každou tisícovku.

Při necelých sedm tisíc otáček nebyl komputer šťastný a velil STOP.
Při opakovaném testu, kdy jsem šel pouze do pěti tisíc otáček se to už neopakovalo při zkoušce dvaceti minutách.

Přeci motor má dost velký nájezd a už z něj sportovec nebude a nakonec kdo by ho honil do tak vysokých otáček.

Ještě mě čeká výměna ventilového víka, které je prodrene od vytahananeho řetězu hydraulického napínáku.

Celkově z toho mám radost, že jsem byl schopen si sám poradit. Původně jsem chtěl auto poslat do šrotu, což bylo proti srsti mé polovičky jelikož je to její miláček.
Poptával jsem se VW dealera,ty chtěli plus mínus $ 5 tisíc a normální servis kolem $ 3.5 tisíc. Což ani není hodnota auta v dnešní době.
Já jsem za díly na $250 zhruba plus můj osobní čas a naučit se něco nového.
(PS. více už nechci takovej ksindl vidět) :evil:
Přílohy
IMG_20210426_184119753.jpg
IMG_20210426_183929679.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od Sam »

Muj nejoblibenejsi vuz. Jezdi mi tu 4 kusy. Byla by skoda ho dat do srotu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od SO 545 »

ten motor je v pohode...ale je to oturbene...cize olej viac ako vhodne riesit pred specenim.

Mame to v praci v sluzobaku a na LPG...krochka blahom.
A to ho nikto nesetri ale servis ma ako vo VW... :D najazd nieco cez 500000km
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od udeeska »

Po roce Vánoce.... abych dokončil příběh co se stalo.
Loni v dubnu jsem s ním jel pomoct známým do Seattlu zhruba 50 kilometrů. Po třiceti kilometrech se začalo na palubovce STOP olej,tak jsem dojel s vypínáním motoru ke známým. Tam jsem auto nechal v jejich garáži deset měsíců a nahlásil ženě že auto jde do šrotu. Ta řekla, že mám svoji kolekci a že tohle je její kolekce.
Proti tomu nejede vlak🚆 :D
Tak jsem ho nechal před dvěma měsíci odtáhnout domů a před týdnem se pustil do opravy. Měl jsem i v úmyslu, že když se mi nezdaří, tak koupím nějaký ojetý motor a vyměním ho. Zbytek znáte.
Dneska jsem po práci nastartoval, motor přede jako kotě, tak jsem jel koupit emisní známky (není potřeba jet na STK) a dal mycí lázeň.
Zjistil jsem že oproti evropské verzi není seřízení světel při zátěži v kufru, což je dost problém v zimních večerech.
Pak mám ještě dotaz na stropní okno.
Když ho otevřu na plno a zavřu,tak jede do polohy plně zavřeno ale pak otevře a znovu zavře a pak odskočí a pootevře dva centimetry pro ventilaci a tam zůstane. Když mu pomůžu tlakem ruky do zavřené pozice,tak zavře. Né že by mě to nějak trápilo, ale neví někdo nějaký fígl?
Přílohy
IMG_20210427_184305992.jpg
IMG_20210427_182427570.jpg
IMG_20210427_182503193.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od Sam »

S tim ti neporadim. Faustovo okno ve strese na zadnem passatu nemam.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od evinsen »

musíš promazat mechanizmus,případně opravit.potíž je v tom že nárůst ampér při zavírání vyhodnotí jako že je na doraz,nebo že něco přiskřípl

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od udeeska »

evinsen píše:
28 dub 2021
musíš promazat mechanizmus,případně opravit.potíž je v tom že nárůst ampér při zavírání vyhodnotí jako že je na doraz,nebo že něco přiskřípl
..... tak nebudu otevírat :oops:
Tahle vana je prý 02 nemá nálitky nebo ty komínky na svíčky podle mě jinak stejný
Může být? Jaký je rozdíl?
Přílohy
IMG_20210428_155913400_HDR.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od udeeska »

Nikdo neodpovídá, mlčení souhlas,tak ji jdu vyměnit :arrow:
Vwase nocni sichta...

soile
Příspěvky: 128
Registrován: 30 bře 2013
Bydliště: Nitra

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od soile »

Romane davali sa dva druhy zapalovacich cievok take ako mas ty,nasuvacie preto su tam tie kominky o ktore drzia a potom model ktore sa srobovali na dva šroby o toto veko ventilov co tam chces dat.Treba zmerat či ti dočiahnu tie cievky na siečku.Tieto motory umierali na zakarbonovane sitko v olejovej vani potom odyslo turbo, hydro zdvihatka tych 20 co je tam a oprava bola vacsinou nerealne.Par-krat sa mi stalo ze zakarbonovala aj mazacia trubka turba a turbo odyslo.Dokonca sa mi stalo ze aj prepadoba pancierova hadica turba sa vo vnutornej strane stiahla(nieco podobne sa stava na brzdovych hadiscka a chova sa to ako spatny ventil ze zabrzdis ale tlak neuvolni a ostane zabrzdene)a na turbe to neodvydzalo olej spat do olejovej vane a prepalilo turbinu na stredovom lozisku na dve polovice.Predtym ako to prislo ku mne predchadzajuci mechanik vymenil nove turbo a po nastartovani bolo za par sekund ponom lebo trubky ani len nevycistil ani neodmontoval a to by sa mali menit.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: VW plevel,aneb vodnici

Příspěvek od udeeska »

Díky soile,evinsenovi a všem ostatním za rady.
Na výšku ty nástavce svíček sedí akorát nahoře ty nástavce mají jakoby těsnění co sedí v těch kominkach. Snad to nebude ničemu vadit jako třeba vybracim.
Teď ještě čekám na "T" vakuove koleno co mi prasklo při sundávání víka.
Přílohy
IMG_20210502_181040151.jpg
Vwase nocni sichta...

Odpovědět