Stránka 12 z 13

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 10 úno 2015
od gilles
Ahoj,
do nádržky oleje se hnedle asi vše nevejde.Musíš cca do plna.Nemám tušení kolik se ti tam vejde oleje.Jestli se tam vejde 7 litrů,tak je tam vrhni.Nastartovat tak na cca 1-2 min a doplnit na rysku.Když tam máš těch 7 litrů.Kde máš při ohřátém oleji hladinu?Každopádně tam vrhni 7 litrů nastartuj a pak to chcípni a změř.Dolej na horní rysku.V manuálech co mám na F model,píšou včetně chladiče oleje 9 litrů,ale určitě myslí na ten u motoru co má každé Porsche.(tedy doufám).Když je motor ohřátý a pak ho kdykoliv chcípneš je hladina stejná.Jen nepřidávat plyn(tůrovat),otáčky stejné.Mezi horní a spodní ryskou bude tak cca 1-2litry oleje.U G modelu se vejde 10,5l včetně venkovního chladiče u přeního pravého blatníku.Někde píšou 13l,ale to je při kompletní repasy motoru a prázdé olejové soustavě.To je rozdíl 2,5 litru.Může tedy těch 7 lirů klidně pravda.Bohužel nemám model F. :D G

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 14 úno 2015
od gilles
Ahoj,
mrkněte na to vídeo.. https://www.youtube.com/watch?v=X_UHIqU ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; :D

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 15 úno 2015
od borel
Tak s olejem sem ještě nic nevyřešil, podám zprávu :( To video je pěkný hezkej auťák, teda SUV :lol:

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 22 kvě 2015
od kratatom
Tak asi mit ;-) ... https://www.youtube.com/watch?v=xQcjM6cKxdU" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 19 říj 2015
od boldor
gilles píše:Ahoj,
do nádržky oleje se hnedle asi vše nevejde.Musíš cca do plna.Nemám tušení kolik se ti tam vejde oleje.Jestli se tam vejde 7 litrů,tak je tam vrhni.Nastartovat tak na cca 1-2 min a doplnit na rysku.Když tam máš těch 7 litrů.Kde máš při ohřátém oleji hladinu?Každopádně tam vrhni 7 litrů nastartuj a pak to chcípni a změř.Dolej na horní rysku.V manuálech co mám na F model,píšou včetně chladiče oleje 9 litrů,ale určitě myslí na ten u motoru co má každé Porsche.(tedy doufám).Když je motor ohřátý a pak ho kdykoliv chcípneš je hladina stejná.Jen nepřidávat plyn(tůrovat),otáčky stejné.Mezi horní a spodní ryskou bude tak cca 1-2litry oleje.U G modelu se vejde 10,5l včetně venkovního chladiče u přeního pravého blatníku.Někde píšou 13l,ale to je při kompletní repasy motoru a prázdé olejové soustavě.To je rozdíl 2,5 litru.Může tedy těch 7 lirů klidně pravda.Bohužel nemám model F. :D G

... nevím jak u F-ka, ale ze servisky na 3,2l jsem pochopil že se kontroluje při volnoběhu (bod 5)

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 19 říj 2015
od boldor
... a mimochodem, existuje nějaký "flat6.org", kde hledáte informace?

Na Flat píšou všichni bez rozdílu "vyznání" a najdu tady co potřebuju, mám ale pocit, že Liberecký a Kopřivnický klub se moc v lásce nemají a pro rady aby člověk chodil k sousedům.

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 23 bře 2016
od TomB
Pěkné hejbací se obrázky aneb GIF
Obrázek

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 14 pro 2016
od boldor
14.-15.12. Akira Nakai v Praze Live

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 03 pro 2018
od Milan NM

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 03 pro 2018
od Sam
Sednout si na vosi hnizdo se take muze nekomu zdat jako dobrej napad. Verim ze Porsche temto inovatorum odola a zachova chladnou hlavu.

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 03 pro 2018
od SO 545
Sam píše:Sednout si na vosi hnizdo se take muze nekomu zdat jako dobrej napad. Verim ze Porsche temto inovatorum odola a zachova chladnou hlavu.
ked postavili Cayenne a natlacili tam motor z dodavky /diesel/ a nechali si to poskladat v BAZke tak pre zisk su schopny vsetkeho :D

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 03 pro 2018
od Sam
Pokud je cilem Porsche budovat svou znacku na vlne prumernosti, pak je soucasne vedeni na spravnem miste.

Ja jim rozumim. Musi to byt pech vse vymyslet, vyrobit a prodat a pak jen prihlizet jak po letech cena jejich vozu raketove roste na stonasobek puvodni hodnoty a Porsche z toho ma jen male drobne za dily. Verim ze se to s Cayanem nebo SUV jiz nestane.

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 04 pro 2018
od Pětišroub
Cílem Porsche je prodat co nejvíc aut komukoliv. Jestli si dobře vzpomínám, kdysi jsem čet četl že Cayenne jim poměrně zachránil zadek v době, kdy to nebylo zcela růžový, a nikdo už nechtěl kupovat brouka s šestiválcem, skokovým navýšením zisků vstupem do segmentu, který umožnil prodloužit si penis i lidem, kteří zrovna dvoudvéřové sporťáky nemusí/mají to zakázáno doktorem/manželkou. Tzn. Porsche udělá cokoliv, kde vycítí komerční potenciál, bez ohledu na lamentování ortodoxních, stejně jako v posledních letech po začuchání příležitosti prodávat luxusní tančíky rusům a čínanům překročily Rubikon značky Lamborghini, Bentley a Rolls. Takže věřím, a vlastně i doufám, že se dočkáme ještě vcelku pestrých kreací s patřičnou cenovou přirážkou, protože - aspoň je to pestrý. Samozřejmě - nejsem insider, významně nepomrkávám, a váš názor se může lišit.

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 04 pro 2018
od machyss8
Pětišroub píše:Cílem Porsche je prodat co nejvíc aut komukoliv. Jestli si dobře vzpomínám, kdysi jsem čet četl že Cayenne jim poměrně zachránil zadek v době, kdy to nebylo zcela růžový, a nikdo už nechtěl kupovat brouka s šestiválcem, skokovým navýšením zisků vstupem do segmentu, který umožnil prodloužit si penis i lidem, kteří zrovna dvoudvéřové sporťáky nemusí/mají to zakázáno doktorem/manželkou. Tzn. Porsche udělá cokoliv, kde vycítí komerční potenciál, bez ohledu na lamentování ortodoxních, stejně jako v posledních letech po začuchání příležitosti překročily Rubikon značky Lamborghini, Bentley a Rolls. Takže věřím, a vlastně i doufám, že se dočkáme ještě vcelku pestrých kreací s patřičnou cenovou přirážkou, protože - aspoň je to pestrý.
Tohle je napsaný úplně přesně, do posledního slova. Ackoliv je SUV jen velkej odpor vzduchu a hromada hmotnosti v jinak neuzitecnym aute, budeme je vidat cimdal vic.

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 22 pro 2020
od boldor
Je to sice reklama na elektriku, ale jinak je to pěkný
.
a jak se natáčelo
.

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 23 pro 2020
od Herbie

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 23 pro 2020
od Pekař z Boščehrada
gilles píše:
11 říj 2013
Tento pán, třeba stále dokola tvrdil MÍT,. :D
To tvrdí i pan J. Ottocar z Vídňa :wink: Vubec by mi nevadilo být někdy v budoucnu jeho dědicem, nemusel bych být ani jedinej..

https://www.autoforum.cz/fascinace/muz- ... tnem-dome/

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 25 pro 2020
od lobovsky
... jeden filmovací deň - dve P 911
.
.
001504-011421.jpg
001504-011421.jpg (37.26 KiB) Zobrazeno 4213 x
SPA_2067-2.jpg
SPA_2220-2.jpg
SPA_1959-2.jpg
... celé video:
.
.

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 14 led 2021
od Pětišroub
Obrázek

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Napsal: 14 led 2021
od SO 545