...todle ti vůbec nezávidim...je tam K Jetronic...fantastický mechanický vstřikování...který ale jak začne haprovat...neni v ČR síla,která by ho donutila dělat to...co dělat má...
Zdar pane,
koukám, že máš porsche v malíku...chystám se 911 pořídit, samotřejmě v DE, ale chci jen původem němce ne reimport (třeba si i připlatit), přesto máš nějaký tip čemu se vyloženě vyhnout?
Díky
Ten , kto doverne nepozna 911 moze sa divat ako chce...nic, mimo hrdze / if any /neuvidi a nepozna...jedine dokladna inspekcia Porsche mechanikom moze indikovat stav za ziadanu sumu...
john píše:Ak nie si milionar, vyhni sa 911 v akejkolvek forme...
jsem milionář čekatel vono to jednou přijde
přeci jenom je to pořád lepší vidět a projet se než to nevidět a po příjezdu lodě se divit..... pak j otázka jestli si neudělat výlet do USA a pořešit to tam ? co Johne...
...no...já tady zareaguju tak nějak celkově a zahrnu do toho i Leera...
...sem kdykoli k dispozici ohledně čehokoli...
...jaks psal čemu se vyhnout...tak čemukoli až po motor 3.0...a to je prakticky jakákoli historická 911...
...vono totiž mezi náma...šestiválce 2.0...2.2...2.4...2.7 sou ve 100 tisících kilometrů před smrtí...a v ČR je to brutálně ouzkej profil...lidi na repasi 6tiválcovejch AC Porsche motorů...
...3.0 už je jinde...ale zase je to v podstatě moderna...
...no a proč to tak je?...no to je jednoduchý...
...to,co udělalo z 911 věc nedostupnou...žádanou a tak extrémně slavnou je závodění na okruzích...u 911 dokonce i Rallye...ale v motorsportu se na to,kolik km motor vydrží nikdy nehrálo...stačilo,aby to ujelo závod...což je v případě závodu na 24 hodin kolem 5000 km...
...čili je to takový závodní auto pro běžný ježdění...se všim co k tomu patří...a srát se to umí neuvěřitelně...
...911 je něco víc,pro lidi co maj víc...
...takže kup 911 za hektar a budeš klidně spát...pokud dáš 30-50% běžný ceny...budeš tak rok chrastit šestiválcem,kterej se zesere...a pak přijde martyrium vo kterym nechci radši slyšet ani zdáli ani zblízka...
...pokud tě uchvátil předevšim design...zejména první T řady...skoč do 912...to je varianta drahá jako kráva...ale udejcháš to...
...jinak to vstřikování K Jetronic je záležitost zhruba od roku 1974...Bosch ho vyráběl pro VW Golf 1 GTi...911 Turbo ho má taky...a má ho třeba i Ferrari 512 Berlinetta Boxer...
...mechanická stříkačka...která když maká...tak je to nenahraditelná věc...ale jak se zesere...je konec...
...narozdíl od D/L/LE Jetronicu mu totiž neříká kdy vstříknout palivo elektronická řídící jednotka...anóbrž funguje mechanicky...
...z nádrže se natlačí palivovym čerpadlem palivo do "kostky" na vstřikování...a ta "kostka" ho potom pancéřovanejma hadicema přivádí k válců...každej má svuj vstřik...a hadička pátá jde na sání...pro případ jízdy v poloze uplně na plech(prošláplá podlaha) nebo pro obohacení při studenym startu a podobně...
...ke vstříknutí paliva do válce dochází tak,že píst jdoucí do dolní úvratě podtlakem,kterej v tu chvíli ve válci je, odevře vstřik a nasaje palivo...jednoduchý a neprůstřelný...
...jenže průtok celým labyrintem hadiček musí bejt zcela přesnej...takže se celej systém připojí k VAG kontroleru...uzavře se jako by byl na autě a podle průtoku paliva se přesně seřizuje...tudle diagnostiku sem viděl jednou v Německu...nikdy víc...a bez ní je to v prdeli...
...kolísá volnoběh...auto jede na 50% výkonu...což skoro nepoznáte,páč to jede furt slušně(dávali to do skutečně silnejch aut)...žere to jako kráva...blbě to startuje jak studený...tak teplý...je s tim prostě problém...
Mám 911, všechny problémy co se tady popisujou přeháníte, je to brouk jenom to má 6válců. Je pravda že vstřikování je super dokud funguje, potom se dělá výměna za karburátory.
Muj slovensky kamarad Peter si koupil 911 z r.81 pred tremi lety za opravdu nizky peniz ($10 litru).Auto by potrebovalo snad jen novy lak a nefunguje AC.Co vim tak je jen spokojen