Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod gilles » 10 úno 2015

Ahoj,
do nádržky oleje se hnedle asi vše nevejde.Musíš cca do plna.Nemám tušení kolik se ti tam vejde oleje.Jestli se tam vejde 7 litrů,tak je tam vrhni.Nastartovat tak na cca 1-2 min a doplnit na rysku.Když tam máš těch 7 litrů.Kde máš při ohřátém oleji hladinu?Každopádně tam vrhni 7 litrů nastartuj a pak to chcípni a změř.Dolej na horní rysku.V manuálech co mám na F model,píšou včetně chladiče oleje 9 litrů,ale určitě myslí na ten u motoru co má každé Porsche.(tedy doufám).Když je motor ohřátý a pak ho kdykoliv chcípneš je hladina stejná.Jen nepřidávat plyn(tůrovat),otáčky stejné.Mezi horní a spodní ryskou bude tak cca 1-2litry oleje.U G modelu se vejde 10,5l včetně venkovního chladiče u přeního pravého blatníku.Někde píšou 13l,ale to je při kompletní repasy motoru a prázdé olejové soustavě.To je rozdíl 2,5 litru.Může tedy těch 7 lirů klidně pravda.Bohužel nemám model F. :D G

Uživatelský avatar
gilles
Příspěvky: 158
Registrován: 07 lis 2012
Bydliště: Beroun

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod gilles » 14 úno 2015


borel
Příspěvky: 126
Registrován: 21 říj 2008
Bydliště: Sever

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod borel » 15 úno 2015

Tak s olejem sem ještě nic nevyřešil, podám zprávu :( To video je pěkný hezkej auťák, teda SUV :lol:
911
914
902
105.30


Uživatelský avatar
boldor
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 524
Registrován: 12 kvě 2009

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod boldor » 19 říj 2015

gilles píše:Ahoj,
do nádržky oleje se hnedle asi vše nevejde.Musíš cca do plna.Nemám tušení kolik se ti tam vejde oleje.Jestli se tam vejde 7 litrů,tak je tam vrhni.Nastartovat tak na cca 1-2 min a doplnit na rysku.Když tam máš těch 7 litrů.Kde máš při ohřátém oleji hladinu?Každopádně tam vrhni 7 litrů nastartuj a pak to chcípni a změř.Dolej na horní rysku.V manuálech co mám na F model,píšou včetně chladiče oleje 9 litrů,ale určitě myslí na ten u motoru co má každé Porsche.(tedy doufám).Když je motor ohřátý a pak ho kdykoliv chcípneš je hladina stejná.Jen nepřidávat plyn(tůrovat),otáčky stejné.Mezi horní a spodní ryskou bude tak cca 1-2litry oleje.U G modelu se vejde 10,5l včetně venkovního chladiče u přeního pravého blatníku.Někde píšou 13l,ale to je při kompletní repasy motoru a prázdé olejové soustavě.To je rozdíl 2,5 litru.Může tedy těch 7 lirů klidně pravda.Bohužel nemám model F. :D G



... nevím jak u F-ka, ale ze servisky na 3,2l jsem pochopil že se kontroluje při volnoběhu (bod 5)
Přílohy
oil.jpg
BIG BOYS LOVE BIG TOYS

Uživatelský avatar
boldor
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 524
Registrován: 12 kvě 2009

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod boldor » 19 říj 2015

... a mimochodem, existuje nějaký "flat6.org", kde hledáte informace?

Na Flat píšou všichni bez rozdílu "vyznání" a najdu tady co potřebuju, mám ale pocit, že Liberecký a Kopřivnický klub se moc v lásce nemají a pro rady aby člověk chodil k sousedům.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS

Uživatelský avatar
TomB
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 629
Registrován: 26 dub 2010
Bydliště: Jílové

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod TomB » 23 bře 2016

Pěkné hejbací se obrázky aneb GIF
Obrázek
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.

Uživatelský avatar
boldor
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 524
Registrován: 12 kvě 2009

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod boldor » 14 pro 2016

14.-15.12. Akira Nakai v Praze Live
BIG BOYS LOVE BIG TOYS

Uživatelský avatar
Milan NM
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 622
Registrován: 25 pro 2015
Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod Milan NM » 03 pro 2018

VW mexico
VW chrobak hybrid
Buggy Meyers Manx Style

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12075
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod Sam » 03 pro 2018

Sednout si na vosi hnizdo se take muze nekomu zdat jako dobrej napad. Verim ze Porsche temto inovatorum odola a zachova chladnou hlavu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod SO 545 » 03 pro 2018

Sam píše:Sednout si na vosi hnizdo se take muze nekomu zdat jako dobrej napad. Verim ze Porsche temto inovatorum odola a zachova chladnou hlavu.


ked postavili Cayenne a natlacili tam motor z dodavky /diesel/ a nechali si to poskladat v BAZke tak pre zisk su schopny vsetkeho :D
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12075
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod Sam » 03 pro 2018

Pokud je cilem Porsche budovat svou znacku na vlne prumernosti, pak je soucasne vedeni na spravnem miste.

Ja jim rozumim. Musi to byt pech vse vymyslet, vyrobit a prodat a pak jen prihlizet jak po letech cena jejich vozu raketove roste na stonasobek puvodni hodnoty a Porsche z toho ma jen male drobne za dily. Verim ze se to s Cayanem nebo SUV jiz nestane.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod Pětišroub » 04 pro 2018

Cílem Porsche je prodat co nejvíc aut komukoliv. Jestli si dobře vzpomínám, kdysi jsem čet četl že Cayenne jim poměrně zachránil zadek v době, kdy to nebylo zcela růžový, a nikdo už nechtěl kupovat brouka s šestiválcem, skokovým navýšením zisků vstupem do segmentu, který umožnil prodloužit si penis i lidem, kteří zrovna dvoudvéřové sporťáky nemusí/mají to zakázáno doktorem/manželkou. Tzn. Porsche udělá cokoliv, kde vycítí komerční potenciál, bez ohledu na lamentování ortodoxních, stejně jako v posledních letech po začuchání příležitosti prodávat luxusní tančíky rusům a čínanům překročily Rubikon značky Lamborghini, Bentley a Rolls. Takže věřím, a vlastně i doufám, že se dočkáme ještě vcelku pestrých kreací s patřičnou cenovou přirážkou, protože - aspoň je to pestrý. Samozřejmě - nejsem insider, významně nepomrkávám, a váš názor se může lišit.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 04 pro 2018, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
machyss8
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 271
Registrován: 18 lis 2013
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod machyss8 » 04 pro 2018

Pětišroub píše:Cílem Porsche je prodat co nejvíc aut komukoliv. Jestli si dobře vzpomínám, kdysi jsem čet četl že Cayenne jim poměrně zachránil zadek v době, kdy to nebylo zcela růžový, a nikdo už nechtěl kupovat brouka s šestiválcem, skokovým navýšením zisků vstupem do segmentu, který umožnil prodloužit si penis i lidem, kteří zrovna dvoudvéřové sporťáky nemusí/mají to zakázáno doktorem/manželkou. Tzn. Porsche udělá cokoliv, kde vycítí komerční potenciál, bez ohledu na lamentování ortodoxních, stejně jako v posledních letech po začuchání příležitosti překročily Rubikon značky Lamborghini, Bentley a Rolls. Takže věřím, a vlastně i doufám, že se dočkáme ještě vcelku pestrých kreací s patřičnou cenovou přirážkou, protože - aspoň je to pestrý.


Tohle je napsaný úplně přesně, do posledního slova. Ackoliv je SUV jen velkej odpor vzduchu a hromada hmotnosti v jinak neuzitecnym aute, budeme je vidat cimdal vic.


Zpět na “Pokec o všem možném...i nemožném...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host