Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod Leer » 26 led 2010

Petr914 píše:
Edy píše:motor běžá ale je potřeba sežízení


...todle ti vůbec nezávidim...je tam K Jetronic...fantastický mechanický vstřikování...který ale jak začne haprovat...neni v ČR síla,která by ho donutila dělat to...co dělat má...



Zdar pane,
koukám, že máš porsche v malíku...chystám se 911 pořídit, samotřejmě v DE, ale chci jen původem němce ne reimport (třeba si i připlatit), přesto máš nějaký tip čemu se vyloženě vyhnout?
Díky

Franta
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: OT: Compiho Rotkäpchen

Příspěvekod john » 26 led 2010

Ak nie si milionar, vyhni sa 911 v akejkolvek forme... :D

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: OT: Compiho Rotkäpchen

Příspěvekod Pětišroub » 26 led 2010

jaká rizika obnáší reimport?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: OT: Compiho Rotkäpchen

Příspěvekod john » 26 led 2010

Zasahy americkeho kutila... :D

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: OT: Compiho Rotkäpchen

Příspěvekod Pětišroub » 26 led 2010

za předpokladu že je auto už v Evropě a je možné ho shlédnout?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: OT: Compiho Rotkäpchen

Příspěvekod john » 26 led 2010

Ten , kto doverne nepozna 911 moze sa divat ako chce...nic, mimo hrdze / if any /neuvidi a nepozna...jedine dokladna inspekcia Porsche mechanikom moze indikovat stav za ziadanu sumu...

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: OT: Compiho Rotkäpchen

Příspěvekod Leer » 26 led 2010

nechtělo by to samostatnej topic? :? ať mu to neničíme...koukám, že bude asi veká diskuse....
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: OT: Compiho Rotkäpchen

Příspěvekod Leer » 26 led 2010

john píše:Ak nie si milionar, vyhni sa 911 v akejkolvek forme... :D


jsem milionář čekatel :lol: vono to jednou přijde :wink:

přeci jenom je to pořád lepší vidět a projet se než to nevidět a po příjezdu lodě se divit..... pak j otázka jestli si neudělat výlet do USA a pořešit to tam ? co Johne...
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: OT: Compiho Rotkäpchen

Příspěvekod john » 26 led 2010

Tu sa hovori : How to make a small fortune? Start with the big one.. :D

Uživatelský avatar
buca6
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 25 kvě 2009
Bydliště: Ostrava

Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....part 2

Příspěvekod buca6 » 26 led 2010

john píše:Ak nie si milionar, vyhni sa 911 v akejkolvek forme... :D


:shock: myslíš že 912 by byla lepší co :twisted:
If you want to win employ the fin

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: OT: Compiho Rotkäpchen

Příspěvekod Petr914 » 26 led 2010

...no...já tady zareaguju tak nějak celkově a zahrnu do toho i Leera...

...sem kdykoli k dispozici ohledně čehokoli...

...jaks psal čemu se vyhnout...tak čemukoli až po motor 3.0...a to je prakticky jakákoli historická 911...

...vono totiž mezi náma...šestiválce 2.0...2.2...2.4...2.7 sou ve 100 tisících kilometrů před smrtí...a v ČR je to brutálně ouzkej profil...lidi na repasi 6tiválcovejch AC Porsche motorů...

...3.0 už je jinde...ale zase je to v podstatě moderna...

...no a proč to tak je?...no to je jednoduchý...

...to,co udělalo z 911 věc nedostupnou...žádanou a tak extrémně slavnou je závodění na okruzích...u 911 dokonce i Rallye...ale v motorsportu se na to,kolik km motor vydrží nikdy nehrálo...stačilo,aby to ujelo závod...což je v případě závodu na 24 hodin kolem 5000 km...

...čili je to takový závodní auto pro běžný ježdění...se všim co k tomu patří...a srát se to umí neuvěřitelně...

...911 je něco víc,pro lidi co maj víc...

...takže kup 911 za hektar a budeš klidně spát...pokud dáš 30-50% běžný ceny...budeš tak rok chrastit šestiválcem,kterej se zesere...a pak přijde martyrium vo kterym nechci radši slyšet ani zdáli ani zblízka...

...pokud tě uchvátil předevšim design...zejména první T řady...skoč do 912...to je varianta drahá jako kráva...ale udejcháš to...

...jinak to vstřikování K Jetronic je záležitost zhruba od roku 1974...Bosch ho vyráběl pro VW Golf 1 GTi...911 Turbo ho má taky...a má ho třeba i Ferrari 512 Berlinetta Boxer...

...mechanická stříkačka...která když maká...tak je to nenahraditelná věc...ale jak se zesere...je konec...

...narozdíl od D/L/LE Jetronicu mu totiž neříká kdy vstříknout palivo elektronická řídící jednotka...anóbrž funguje mechanicky...

...z nádrže se natlačí palivovym čerpadlem palivo do "kostky" na vstřikování...a ta "kostka" ho potom pancéřovanejma hadicema přivádí k válců...každej má svuj vstřik...a hadička pátá jde na sání...pro případ jízdy v poloze uplně na plech(prošláplá podlaha) nebo pro obohacení při studenym startu a podobně...

...ke vstříknutí paliva do válce dochází tak,že píst jdoucí do dolní úvratě podtlakem,kterej v tu chvíli ve válci je, odevře vstřik a nasaje palivo...jednoduchý a neprůstřelný...

...jenže průtok celým labyrintem hadiček musí bejt zcela přesnej...takže se celej systém připojí k VAG kontroleru...uzavře se jako by byl na autě a podle průtoku paliva se přesně seřizuje...tudle diagnostiku sem viděl jednou v Německu...nikdy víc...a bez ní je to v prdeli...

...kolísá volnoběh...auto jede na 50% výkonu...což skoro nepoznáte,páč to jede furt slušně(dávali to do skutečně silnejch aut)...žere to jako kráva...blbě to startuje jak studený...tak teplý...je s tim prostě problém...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8690
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod yahoďák » 27 led 2010

zárodek debaty o slastech a strastech pořízení Porsche (nejen) 911 oddělen od ..... to je jedno od čeho.

Prosím pokračujte v plodné debatě, pánové
Obrázek

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod maxmax » 27 led 2010

Mně by se líbilo,kdyby mi ho někdo dal....... :P PS Kamarád má doma ve sklepě skoro novej 3litr-biturbo,čeká na ňákou kastli [-o<
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Leer
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1668
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: v březnu je nejkrásnější Vídeň

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod Leer » 27 led 2010

to je dobré věděti :twisted:
Veteran car club Česká lípa - www.vcc-ceskalipa.cz

Uživatelský avatar
buca6
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 25 kvě 2009
Bydliště: Ostrava

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod buca6 » 27 led 2010

maxmax píše:Mně by se líbilo,kdyby mi ho někdo dal....... :P PS Kamarád má doma ve sklepě skoro novej 3litr-biturbo,čeká na ňákou kastli [-o<


no jo no když už jsou ty nové motory celé zaplastované tak už se do obyváku nehodí :D
If you want to win employ the fin

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod maxmax » 27 led 2010

Tohle je klasika vzducháček,takovej majintej,rostomiloučkej :P
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 4332
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod pulenejksicht » 27 led 2010

jo bohužel tohle auto bude masakr nejen co se jízdy tejče ,ale hlavně co se údržby a provozu tejká ... škoda :wink:
jdeme frflat na flat ...

borel
Příspěvky: 126
Registrován: 21 říj 2008
Bydliště: Sever

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod borel » 27 led 2010

Mám 911, všechny problémy co se tady popisujou přeháníte, je to brouk jenom to má 6válců. Je pravda že vstřikování je super dokud funguje, potom se dělá výměna za karburátory. :P
911
914
902
105.30

Uživatelský avatar
buca6
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 25 kvě 2009
Bydliště: Ostrava

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod buca6 » 27 led 2010

někdy bych opravdu přál jeremymu aby mu upadli ruce u samých ramen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=No0xDPFoMq8&feature=related[/youtube]
If you want to win employ the fin

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5481
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Porsche (911): mít, či nemít, toť otázka....

Příspěvekod udeeska » 28 led 2010

Muj slovensky kamarad Peter si koupil 911 z r.81 pred tremi lety za opravdu nizky peniz ($10 litru).Auto by potrebovalo snad jen novy lak a nefunguje AC.Co vim tak je jen spokojen :D
Vwase nocni sichta...


Zpět na “Pokec o všem možném...i nemožném...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host