Veteránské papíry?

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13991
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od Herbie »

já to šílenství kolem emisí u brouků a busů vůbec nechápu

muj černý brouk neměl nemá a nikdy mít nebude veteránskou testaci
vždy jsem s ním chodil na klasickou STK a Emise na ruzne stanice
vždy to měřili, údaje v "systému" měli a vždy bez problému naměřili

norma je dostatečně benevolentní a není problém se držet v polovině




ano, uznávám že existují i vozy jiných značek který mohou mít problém
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15567
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od Sam »

Já mám na brezelovi podobnou zkušenost jako Šíša. Naprosté utrpení měřit otáčky.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

rochuss
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 609
Registrován: 03 lis 2012

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od rochuss »

A to kdyby jste ješte meli 2 výfuky jako KdF 82 a každá strana pálí trochu jinak, jedna húř a jedna lip. Technik vymyslel ,, kdyžtak řeknete, že jste tam při meření mel jednotný vyfuk z Brouka,, !

Uživatelský avatar
hydraulik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2189
Registrován: 30 kvě 2005
Bydliště: Třinec

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od hydraulik »

To mě technik na emisích.... suše oznámil... že nemám diagnistickou zasuvku... takže šlus.... že je to podmínka na emisich.... #-o
Postoupil jsem do vyššího levelu....

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4079
Registrován: 28 srp 2006

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od Šíša »

tarmara píše:
27 zář 2023
Šíša píše:
27 zář 2023
Pri poslednim mereni emisi (pred rokem) s busem (CJ) me vyhnali ze trech stanic (a pro prdel vzdy az kdyz jsem po, nejmene, hodine prisel na radu a pupik se koukl, co vubec bude merit :D ), ze karbece a kladivkove zapalovani uz neumeji merit -> aneb nepripoji na stroj :D A jeden to okorenil tim, ze na tohle uz nema hodnoty ve stroji, mel, dohledali jsme :D (nicmene i tak se pak jelo do ksa). jiny jeste zkousel snimat otacky pomoci piezo snimace na motoru, ale magnet mu to moc neudrzel a snimac posilal nevalidni signal (aneb skokove zmeny otacek v radu stovek a pod.)
Inu zabava bude.
já jim klidně otáčkoměr do ruky půjčim vlastní, rád ho i připojím na cívku. Odečítat může pervokální metodou. Ale tohle bude velká bída obecně... zatím jsem nenašel STK, kde by technickou na historická vozidla měli v ceníku. Mám takový CU/CJ hybrid s bezkontaktem, teoreticky už teď bych mohl jet na STK i když mi končí platnost PHV až za rok...evidentě ale sami na STK neví jak se k tomu postavit.
Zapominas na jednu vec, aneb ta stanice EM musi byt na tyto auta stale vybavena.
Jen jedna mela piezosnimac otacek kde se pomoci snad PLL urcuji otacky z vibraci (ac to uplne nepobralo, staci, aby motor netocil kulate a uz to nebude validni). S emisema jako takovejma (hodnoty) problem nebyl (potom, co jsem zahodil nahodne palici nove Bosch svicky a dal NGK), problem hodnota otacek.
A na stanici, kam jsem jezdil bambilion let (brouka mame nejakych 17-18let), mi sami reklo, ze uz to zrusili (holt o financ/praci obavu a nouzi nemaji, skopky poslou jinam :D ).
EM se odmerily jinde, kde to jeste umi (mala zapadla stanice).

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4079
Registrován: 28 srp 2006

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od Šíša »

hydraulik píše:
28 zář 2023
To mě technik na emisích.... suše oznámil... že nemám diagnistickou zasuvku... takže šlus.... že je to podmínka na emisich.... #-o
To je proste ono, degenerace technickych znalosti lidstva krizena s lenosti a blahobytem :D

A pak je jeste prdel, kdyz na TK prijde nejakej mladoch, mozna cerstve po maturite, cumi na predni napravu brouka a rika: “To vam neprojde, mate tu upravy, nevidim tlumic MacPhersonu!” :D Nekecam, nastesti mu to vysvetlil kolem jdouci starsi kolega :D

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2651
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od martin_100 »

No počkej mladej po škole by se na STK neměl objevit. Bejvala podmínka 2 let praxe v servisu. Ale třeba už tam fakt může kdejaký jelito.

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2359
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od wally »

Takže s dědkem na to letos seru a doufám že se kluci na STK něco přes zimu naučí #-o =D> a třeba i přes zimu něco dopíšu =P~
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2359
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od wally »

wally píše:
07 říj 2023
Takže s dědkem na to letos seru a doufám že se kluci na STK něco přes zimu naučí #-o =D> a třeba i přes zimu něco dopíšou =P~
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2359
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od wally »

wally píše:
12 pro 2012
Přesně, nebo stačí si udělat v PSP rozměr 10x15, vložit dvě fotky a pak to ostříhnout :lol:

Kdyžtak mi to pošli mailem a pošlu ti obratem..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Zbyňa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 298
Registrován: 28 říj 2017
Bydliště: Brno

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od Zbyňa »

Ukradeno z FB, sice pěkná tapeta ale myslím že vcelku pěkně sesumírováno, tak to za to stojí :

Září 2023 přineslo do systému testování historických vozidel nespočet změn, které snad ani nejsou k nezdaru věci, jak celá řada lidí tvrdí. Je třeba změny chápat včetně jejich pozadí.
Nicméně pojďme si nejdříve říci, co je vlastně jinak, a pak si povíme, jak ponovu probíhá testování historiků a nebo prodloužení již existujícího testování.

Nejprve co je beze změn pro běžné značky s testací:
1) povinné ručení v řádu (většinou nízkých) stokorun ročně (např. osobně jsem právě včera platil za motor 2.5l Kč 224,- za rok);
2) v případě nezaviněné nehody likvidace škody do plné výše nákladů na uvedení do původního stavu, tj. bez amortizace za plné. V praxi je to o tom, že historik je považován za kulturní památku a dědictví.
3) buď navrácení nebo neplacení emisního poplatku při registraci/přeregistraci vozu (Kč 3 000,-/5 000,-/10 000,- dle normy EURO).
4) pří vývozu (i cestě do zahraničí „na otočku“) je u vozidla ve stáří 50-ti a více let třeba správně zažádat o souhlas buď Ministerstvo kultury ČR nebo Národní technické muzeum. Toto platí bez výjimky i pro vozidla bez jakéhokoliv testování HV – jedná se o předmět historické a kulturní hodnoty a současně s potenciální sběratelskou hodnotou.

Jaké výhody jsou beze změn pro veteránské značky:
1) stejné jako u vozidel v běžném registru (viz výše);
2) dálnice zdarma;
3) možnost vjezdu do nizkoemisních zon;
4) pět let platná technická prohlídka;
5) neplacení do budoucna zavedené pravidelné roční nízkoemisní daně;
6) běžný provoz vozidla v zahraničí jako v případě běžných značek.

Změny v testování od 9/23:

1) je už jen jeden druh testování historika. Dříve existovalo tzv. klubové kolo testování na historickou původnost a tzv. krajské kolo testování stvrzující technický stav vozidla. Dnes existuje papír pouze jeden a je na žadateli, zda jej použije pro běžné značky nebo zda má zájem o registraci na veteránské značky (ZRZ – zvláštní registrační značky).
2) platnost testování 5 let namísto dvou roků. U běžný značek to znamená, že pro účely povinného ručení a plné výplaty škody při nezaviněné nehodě bez amortizace platí testace 5 let, ale návštěva SME a STK je ze zákona třeba každé dva roky. U ZRZ to znamená, že jednou za 5 let majitelé řeší již povinnou návštěvu STK (u řízených emisních systémů i SME) a pak mají pětiletku klid!!!
3) povinná návštěva STK před přihlášením vozu na V značky nebo při prodloužení testování vozidla s ZRZ. Osobně chci jménem celého našeho klubu poděkovat za vstřícnost a pochopení těch, kteří naší prosbě o návštěvu STK u V značek vyhověli od doby, co jsme je o to začali úctivě žádat (snad už 10 let nazad?). Nebylo totiž formálně kvalitnější cesty, než mít technický stav stvrzen kulatým razítkem státem akreditované zkušebny motorových vozidel – STK.
4) povinná návštěva SME (stanice měření emisí) před registrací na ZRZ nebo při prodloužení platnosti testování ZRZ. Týká se pouze vozů s řízeným emisním systémem! Ostatní na SME vůbec nemusí!!! Pozor!!! Řízený emisní systém může být kat i bezkat, benzín i diesel, rozhodující je, zda řídící jednotka pracuje s „informacemi z výfuku“, jednoduše řečeno. Tedy ne každé vstřikování je nutně s řízením emisí (např. vysokotlaký K-Jetronic).
5) možný převod vozu s V značkou na jakémkoliv krajském registru během platnosti testování bez jakýchkoliv dalších nutných kroků – převod se v podstatě chová podobně jako u běžných registrací, tj. rychle-levně-kvalitně! 😊
K převodu je třeba mít provedenu evidenční kontrolu nebo novou STK. U V značek je na zamyšlenou, zda nemá smyslu místo evidence rovnou projít prodloužením, protože protokol z STK funguje po 1 rok i coby evidenčka. Ale pozor! Prodloužení je třeba začít u nás, tj. prodloužením existující testace na původnost a teprve poté zamířit na STK.
6) díky nově povinné kontrole veškerých nových testování vč. běžných registrací a vč. všech prodloužení nově vzniklým článkem v řetězci – tzv. Pověřený komisař – se doba dohotovení testací a prodloužení hlavně u běžných značek prodloužila. Bohužel je Pověřených komisařů značně méně než bylo dříve těch krajských věnujících se jen věcem ohledně V značek a tito zpravidla staronoví kolegové mají aktuálně až o 2 třetiny práce více než dříve. Proto prosím o trpělivost a počítejme cca s několika týdny na vyřízení všeho, co žadatel potřebuje.
7) hlavně pro US vozy a vozidla starší cca 60-ti let platí nově výhoda možnosti zaznamenání dobového provedení, které neodpovídá dnešním předpisům (např. chybějící zadní mlhovka, vnější zrcátko spolujezdce apod.) a jeho následný provoz v dobově korektním provedení. V praxi se tak může stát, že např. Trabant na V značkách bude bez mlhovky a vedle stojicí v podstatě úplně stejný Trabi na běžných značkách bude mlhovku muset mít. U US vozů je to hlavně o zadních směrových světlech červené barvy a o sdílených koncových parabolách (zpravidla brzdové + směrové světlo). Pokud bude v testování takové provedení zmíněno, vozidlo je pak možno tak provozovat a STK zohlední, že vůz by jinak do provozu v CZ nepatřil.

Přihlášení historika do Registru historických a sportovních vozidel (V značky) – postup:

1) dodáme testování historického vozidla na původnost;
2)+3) s tím návštěva STK (+ SME u řízených emisních systémů) a provedení TP pro historické vozidlo/uzavření povinného ručení pro historika (pořadí kroků je vcelku jedno);
4) návštěva kteréhokoliv ze 14 krajských registrů a podáni Žádosti o registraci historika. Během pár dní budou doklady na světě a pak se 5 let bez starosti jezdi.

Následně po 5 letech prodloužíme testaci, pak STK (popř. i SME) a zase se 5 let bez starosti jezdí.

Je doporučeno provést prodloužení testování pro vypršení jeho platnosti i u běžných značek. Pointa je, že pokud by došlo k nehodě, povinné ručení by v tu chvíli bylo v podstatě neplatné, protože bylo poskytnuto na základě uznané historické původnosti. Jenže pokud by testace propadla, tak pojistník výhodu povinného ručení „za děkuju“ požíval neprávem!
A za to to fakt nestojí …
Neříkám, že to řešíme denně, ale stále častější je příprava testace pro převod vozidla z běžného registru do registru zvláštního, tzn. zrušení běžných značek a následná registrace na veteránské. Důvodem jsou jednoznačné výhody, které z V značek oproti běžným plynou. Zpravidla se tak děje u vlastníků z velkých měst z důvodu provozu na dálnici zdarma, 5-tileté TK a možnosti vjet do nízkoemisní zony. Ta je v CZ legislativně podchycena od roku 2019 (viz § 63 odst. 1 písm. e) zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů) a pouze V značky mohou ze starých vozů do takových zón vjet. Běžná značka má smůlu. Dopravní značení (IZ7a - Emisní zóna) je dostupné, magistráty si ji mohou kopit, ale pro umístění stále chybí návazné dokumenty. Jakmile ty budou, pak už si do center velkých (zpravidla krajských) měst a Prahy bez V značek se starým vozem nevjedeme.

Asi posledním důvodem, proč V značky u jinak registrovatelného vozu, je 99,9% procentní pravděpodobnost se do (možná nedalekého) budoucna vyhnout placení pravidelné roční emisní daně, která existuje v podstatě po celé EU vč. Slovenska. Bude se jednat o nemalé peníze každý rok, což V značky takřka s jistotou řeší (podobně jako např. v Německu atd.).
Předem díky těm, co mě upozorní, na co jsem v tomto pojednání zapomněl. Něco se jistě najde. 😊

V případě dalších dotazů prosím raději o telefonát (731 430 567) nebo email (ycc-service@seznam.cz), ať na něco nebo někoho nezapomeneme.
Hodně šťastných kilometrů přeje Váš
Youngtimer Cars Club
1. státem uznaný oficiální klub pro stará mladá auta
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13991
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od Herbie »

hezky a jasně sepsáno
... a vůbec !

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 5995
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od pulenejksicht »

Osobně chci jménem celého našeho klubu poděkovat za vstřícnost a pochopení těch, kteří naší prosbě o návštěvu STK u V značek vyhověli od doby, co jsme je o to začali úctivě žádat (snad už 10 let nazad?). N
no dekujeme po tom jsme zkryte vsichni touzili aby nas na STK s nasima pastikama buzerovali typci co pohrdaji i T4kama :roll:

takze nove nejdriv nove fotky - testacni protokol pak s tim na STK

pozor treba ne pneu ja mel v 18 let stare testaci napsany origo rozmer diagonalek 6,4x15 a jezdim radialky kvuli bezpecnosti
takze diky nove utazenym sroubum od pojistoven a protoze STK to bude posuzovat podle testace kterou dostanete prave pro STK
tak nove zadam o pripsani radialek do testacniho protokolu aby to sedelo :!:

razitko do prukazu sice jedou za 5 let misto za 2 roky , ale dve - nejdriv testace pak druhe pry na STK takze prukaz to vyzere skoro stejne rychle

kdyz vam nekdo zaridi testaci ..a pak vam bude trvat STK treba opakovana o 2 mesice dyl tak uz jste si dobu tech 5 let zkratili o ty 2 mesice
do doby dalsi nutne testace

bohuzel ne vsechny STK to budou delat - nebude to pro ne lukrativni a asi jen v rezimu na objednani predem a jen nekde
a samo bude hoooodne zalezet na jakeho sampona a chytrolina narazite a jesti vam treba nerozjebe napravu na kostitrasu atd
kdo chce kam pomozme mu tam i tem co nechteli :wink:

chybi mi tu zminka o 3 kategoriich a co ja sem zatim slysel tak treba vozidla do roku 53 maji mit test brzd pojat jako jizdu se spolujezdcem
-pocitove , ne valce ..detaily naznam a obavam se to bude lisit STK od STK, sampon od sampona
jdeme frflat na flat ...

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2359
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od wally »

Zbyňa píše:
14 bře 2024
4) pří vývozu (i cestě do zahraničí „na otočku“) je u vozidla ve stáří 50-ti a více let třeba správně zažádat o souhlas buď Ministerstvo kultury ČR nebo Národní technické muzeum. Toto platí bez výjimky i pro vozidla bez jakéhokoliv testování HV – jedná se o předmět historické a kulturní hodnoty a současně s potenciální sběratelskou hodnotou.
Otázka to mám jako žádat, když jedu na výlet, sraz nebo na kola? 1970 nebo 1964...

A na STK teda dostanu další razítko, nebo se lepí známka? Zbývají mi 3 chlivky, takže mi pak zbyde 1 místo a na další musím pro knížku?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm / brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 1:1,25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

rochuss
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 609
Registrován: 03 lis 2012

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od rochuss »

To pako co mi testovalo Brouka (r.65) na ,,V,, značky mi napsalo jiné pneu než jsem chtel (chtel jsem 5,25-16 a on napsal 5,60-15) a já druhé pako to nezkontroloval. Tak teď tam mám neco jiného než v tom ,,V,, prúkazu. Jde to nejak přepsat ?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15567
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od Sam »

Tak ony 5.60-15 na rok 64 patří na rozdíl od 16tek, tak jen udělal, co měl, ne ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

rochuss
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 609
Registrován: 03 lis 2012

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od rochuss »

To sice ano, ale do ca r.52 byly jen 16 palc a když mám vše na 16palc, tak jsem chtel i toto. Nic to přece nezakazuje.

Uživatelský avatar
Zbyňa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 298
Registrován: 28 říj 2017
Bydliště: Brno

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od Zbyňa »

wally píše:
18 bře 2024
Zbyňa píše:
14 bře 2024
4) pří vývozu (i cestě do zahraničí „na otočku“) je u vozidla ve stáří 50-ti a více let třeba správně zažádat o souhlas buď Ministerstvo kultury ČR nebo Národní technické muzeum. Toto platí bez výjimky i pro vozidla bez jakéhokoliv testování HV – jedná se o předmět historické a kulturní hodnoty a současně s potenciální sběratelskou hodnotou.
Otázka to mám jako žádat, když jedu na výlet, sraz nebo na kola? 1970 nebo 1964...

A na STK teda dostanu další razítko, nebo se lepí známka? Zbývají mi 3 chlivky, takže mi pak zbyde 1 místo a na další musím pro knížku?
Protože jsem v citaci, tak odpovím: Nevím. :-)

Jelikož nemám v registru HV ani jedno auto, tak se o to do detailu nezajímám a nedokážu teda relevantně odpovědět
Jak jsem zmínil hned na začátku, článek pochází z Fb stránky YCC a protože mi to připadlo dobře věcně sepsané tak jsem to sem pohodil jako zdroj (věřím že) faktů ze kterých vycházet ...

Případné dotazy bych směřoval asi tam.. https://www.facebook.com/search/top?q=y ... ars%20club
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing

Uživatelský avatar
tarmara
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 926
Registrován: 14 zář 2013
Bydliště: Lissa an der Elbe

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od tarmara »

Zbyňa píše:
19 bře 2024
Případné dotazy bych směřoval asi tam.. https://www.facebook.com/search/top?q=y ... ars%20club
URL toho kopírovaného postu zde https://www.facebook.com/ycc.cz/posts/p ... ZGPwBBr9al
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!

Uživatelský avatar
Zbyňa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 298
Registrován: 28 říj 2017
Bydliště: Brno

Re: Veteránské papíry?

Příspěvek od Zbyňa »

tarmara píše:
19 bře 2024
Zbyňa píše:
19 bře 2024
Případné dotazy bych směřoval asi tam.. https://www.facebook.com/search/top?q=y ... ars%20club
URL toho kopírovaného postu zde https://www.facebook.com/ycc.cz/posts/p ... ZGPwBBr9al
#-o dík :-)
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing

Odpovědět