Stránka 1 z 1

foto motoru 2 litřík

Napsal: 10 bře 2009
od gitan
Ahoj přátelé celý minulý rok jsem rozebíral a renovoval busí 2,0 motor a jaksi jsem někde zašil fotky rozborky #-o .Kdyby tak někdo měl fotku motoru,buď jak je venku,motorovým deklem,nebo shora tím otvorem z kufru.Nebo schémátko.Všechno si vesměs pamatuju,jen nevím jak zpátky zapojit tu změť hadiček mezi karburátory filtrem a kdoví čím ještě. :wink: Děkuji [-o<

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 11 bře 2009
od threeseven
Třeba ti helfne todle.
BTW kdyz uz mas motor venku, urcite jsi nekde zahledl cislo motoru. Nevis kde?

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 11 bře 2009
od gitan
Děkuju, pomohlo to aspoň trochu :wink: Na to číslo se mrknu,možná už dneska, nebo zítra.Pošlu foto...

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 11 bře 2009
od sSATYRr
bacha prosimte hlavne na klapky, vetsina lidi, co se vrtala v jednickovejch motorech je osazuje presne naopak, nez maj byt (vzajemna poloha jednotlivych klapek vuci sobe 90, za studena otevreno (vzduch mimo valce), za tepla zavreno - vzduch kolem valcu). Pak jsou to dost smutny konce..

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 11 bře 2009
od gitan
Dík,určitě to pohlídám,co by se stalo,kdyby se přetrhlo,povolilo to lanko od toho vlnovce-termostatu,co klapky zavírá,otvírá? A v knížce "Ich helfe mir selbst" jsem našel,že termostat má mít délku 46 mm při teplotě 85-90 st.C.Zkoušíte to? Nebo stačí kouknout,jestli je někde poškozený.Dík. :roll:

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 11 bře 2009
od gitan
Tak tady jsem to nafotil,číslo je jak na turbíně tak na bloku vpravo od rozdělovače
Obrázek
Obrázek

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 12 bře 2009
od threeseven
Díky!

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 12 bře 2009
od Pětišroub
gitan píše:Dík,určitě to pohlídám,co by se stalo,kdyby se přetrhlo,povolilo to lanko od toho vlnovce-termostatu,co klapky zavírá,otvírá? A v knížce "Ich helfe mir selbst" jsem našel,že termostat má mít délku 46 mm při teplotě 85-90 st.C.Zkoušíte to? Nebo stačí kouknout,jestli je někde poškozený.Dík. :roll:
zkoušíme, ale bacha ať ho nepřevaříš, to by se mohl natáhnout a prasknout. Podle mě by tam měla být nějaká pružina, jako u typu 1, která při poruše termostatu klapky přesune do polohy "chladí pořád".

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 12 bře 2009
od ripi
já jezdim bez termostatu, s klapkama furt otevřenýma, žádnej problém nemám....

když by se ti to lanko urvalo a klapky by byly zavřený, nebude to chladit + jízda po dálnici = konec udělaného motoru (bylo mi řečeno že tak po 80km)

Jinak zapojení elektriky a všech hadiček co kam vedou mám, jestli je ještě potřebuješ...

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 12 bře 2009
od hugo
To RIPI: KDyž máš, tak doufám že se podělíš =D> =D> =D> Moc by to pomohlo...a nejen gitanovi... [-o<

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 12 bře 2009
od gitan
Jinak zapojení elektriky a všech hadiček co kam vedou mám, jestli je ještě potřebuješ...
Budu vděčný za všechny obrázky,schémátka.Předem děkuji :D

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 13 bře 2009
od ripi
Dobrá, večer sem dám co mám....

tak tady něco je.....

fotil jsem to pro sebe, hlavně elektriku, hadičky tam moc nejsou, pamatuju si to nazpamět,
takže když někdo nebude vědět kam co zapojit pište.., demonstrativnější foto mohu dodat tak za 14 dní, budu skládat motor dohromady

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 16 bře 2009
od gitan
bezva,dík.Hned jsem si nějaké to propojení vybavil [smilie=spinning.gif] .Jěště potom prosím ty hadičky a trubičky.Děéékuji =D>

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 09 dub 2009
od gitan
Mám pár otázeček ,dik za odpověď :wink:
nevíte někdo,do jaké díry příjde přívod paliva? a co má být v té druhé?
Obrázek
je bílá hadička zapojená správně?
Obrázek
Kam příjde přívod paliva do karburátorů,kde nádrž?
Obrázek

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 10 dub 2009
od ripi
tak vezmeme to obrázek po obrázku...

1.) přívod paliva mám v díře na pravo, patří tam ještě gumová průchodka či jak se tomu říká (malý těsnění), na tu druhou se ti podívám teď o velikonocích, ale mám takovej pocit že ji tam vůbec nemám

2.) OK

3.) na pumpě jsou u těch vývodů na těle šipky, který ukazujou buď dovnitř pumpy (z nádrže) a ven (do motoru)

btw. co jsi dával za těsnění ? (trubičky zdvihátek atd.?)

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 10 dub 2009
od gitan
Já jsem ,co se týče motorových "střev" nedělal nic,jen plechy,nějaké to gufero,gumy na svíčky,svíčky,korek pod ventilová víka,nové hadičky,těsnění pod chladič.Motor má najeto 62 000 km,a šlapal ok,takže jen estetická oprava. :wink:

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 10 dub 2009
od Žanek
ripi píše:já jezdim bez termostatu, s klapkama furt otevřenýma, žádnej problém nemám....
máš, ale nevíš o tom - tuhle radu bych být tebou fakt veřejně neprezentoval - ale to už jsme tady probírali snad stokrát................ když to tam z fabriky bylo, tak to asi mělo nějaký důvod.........

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 10 dub 2009
od ripi
Žanku to nebyla rada, ale konstatování.

O motor se mi staral Peller, kterýmu věřím a navíc víme k čemu je termostat

Re: foto motoru 2 litřík

Napsal: 10 dub 2009
od Žanek
ripi píše:Žanku to nebyla rada, ale konstatování.

O motor se mi staral Peller, kterýmu věřím a navíc víme k čemu je termostat
já věřím co týče brouků jenom sobě a funkce klapek a termostatu je věc, které se na každým byť vydechlým motoru věnuju s maximální péčí, pokud se někomu dobře jezdí s pocitem, že opotřebovává motor mnohem víc než by musel, ať si vesele frčí bez termostatu..........mě by to sralo při každým nastartování