foto motoru 2 litřík
foto motoru 2 litřík
Ahoj přátelé celý minulý rok jsem rozebíral a renovoval busí 2,0 motor a jaksi jsem někde zašil fotky rozborky .Kdyby tak někdo měl fotku motoru,buď jak je venku,motorovým deklem,nebo shora tím otvorem z kufru.Nebo schémátko.Všechno si vesměs pamatuju,jen nevím jak zpátky zapojit tu změť hadiček mezi karburátory filtrem a kdoví čím ještě. Děkuji [-o<
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto motoru 2 litřík
Třeba ti helfne todle.
BTW kdyz uz mas motor venku, urcite jsi nekde zahledl cislo motoru. Nevis kde?
BTW kdyz uz mas motor venku, urcite jsi nekde zahledl cislo motoru. Nevis kde?
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
Re: foto motoru 2 litřík
Děkuju, pomohlo to aspoň trochu Na to číslo se mrknu,možná už dneska, nebo zítra.Pošlu foto...
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: foto motoru 2 litřík
bacha prosimte hlavne na klapky, vetsina lidi, co se vrtala v jednickovejch motorech je osazuje presne naopak, nez maj byt (vzajemna poloha jednotlivych klapek vuci sobe 90, za studena otevreno (vzduch mimo valce), za tepla zavreno - vzduch kolem valcu). Pak jsou to dost smutny konce..
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: foto motoru 2 litřík
Dík,určitě to pohlídám,co by se stalo,kdyby se přetrhlo,povolilo to lanko od toho vlnovce-termostatu,co klapky zavírá,otvírá? A v knížce "Ich helfe mir selbst" jsem našel,že termostat má mít délku 46 mm při teplotě 85-90 st.C.Zkoušíte to? Nebo stačí kouknout,jestli je někde poškozený.Dík.
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: foto motoru 2 litřík
Tak tady jsem to nafotil,číslo je jak na turbíně tak na bloku vpravo od rozdělovače
Naposledy upravil(a) gitan dne 16 bře 2009, celkem upraveno 1 x.
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto motoru 2 litřík
Díky!
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...
Re: foto motoru 2 litřík
zkoušíme, ale bacha ať ho nepřevaříš, to by se mohl natáhnout a prasknout. Podle mě by tam měla být nějaká pružina, jako u typu 1, která při poruše termostatu klapky přesune do polohy "chladí pořád".gitan píše:Dík,určitě to pohlídám,co by se stalo,kdyby se přetrhlo,povolilo to lanko od toho vlnovce-termostatu,co klapky zavírá,otvírá? A v knížce "Ich helfe mir selbst" jsem našel,že termostat má mít délku 46 mm při teplotě 85-90 st.C.Zkoušíte to? Nebo stačí kouknout,jestli je někde poškozený.Dík.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: foto motoru 2 litřík
já jezdim bez termostatu, s klapkama furt otevřenýma, žádnej problém nemám....
když by se ti to lanko urvalo a klapky by byly zavřený, nebude to chladit + jízda po dálnici = konec udělaného motoru (bylo mi řečeno že tak po 80km)
Jinak zapojení elektriky a všech hadiček co kam vedou mám, jestli je ještě potřebuješ...
když by se ti to lanko urvalo a klapky by byly zavřený, nebude to chladit + jízda po dálnici = konec udělaného motoru (bylo mi řečeno že tak po 80km)
Jinak zapojení elektriky a všech hadiček co kam vedou mám, jestli je ještě potřebuješ...
ještě chvilku..
- hugo
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 796
- Registrován: 30 zář 2006
- Bydliště: Babiččino údolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto motoru 2 litřík
To RIPI: KDyž máš, tak doufám že se podělíš Moc by to pomohlo...a nejen gitanovi... [-o<
Re: foto motoru 2 litřík
Budu vděčný za všechny obrázky,schémátka.Předem děkujiJinak zapojení elektriky a všech hadiček co kam vedou mám, jestli je ještě potřebuješ...
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: foto motoru 2 litřík
Dobrá, večer sem dám co mám....
tak tady něco je.....
fotil jsem to pro sebe, hlavně elektriku, hadičky tam moc nejsou, pamatuju si to nazpamět,
takže když někdo nebude vědět kam co zapojit pište.., demonstrativnější foto mohu dodat tak za 14 dní, budu skládat motor dohromady
tak tady něco je.....
fotil jsem to pro sebe, hlavně elektriku, hadičky tam moc nejsou, pamatuju si to nazpamět,
takže když někdo nebude vědět kam co zapojit pište.., demonstrativnější foto mohu dodat tak za 14 dní, budu skládat motor dohromady
ještě chvilku..
Re: foto motoru 2 litřík
bezva,dík.Hned jsem si nějaké to propojení vybavil [smilie=spinning.gif] .Jěště potom prosím ty hadičky a trubičky.Děéékuji
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: foto motoru 2 litřík
Mám pár otázeček ,dik za odpověď
nevíte někdo,do jaké díry příjde přívod paliva? a co má být v té druhé?
je bílá hadička zapojená správně?
Kam příjde přívod paliva do karburátorů,kde nádrž?
nevíte někdo,do jaké díry příjde přívod paliva? a co má být v té druhé?
je bílá hadička zapojená správně?
Kam příjde přívod paliva do karburátorů,kde nádrž?
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: foto motoru 2 litřík
tak vezmeme to obrázek po obrázku...
1.) přívod paliva mám v díře na pravo, patří tam ještě gumová průchodka či jak se tomu říká (malý těsnění), na tu druhou se ti podívám teď o velikonocích, ale mám takovej pocit že ji tam vůbec nemám
2.) OK
3.) na pumpě jsou u těch vývodů na těle šipky, který ukazujou buď dovnitř pumpy (z nádrže) a ven (do motoru)
btw. co jsi dával za těsnění ? (trubičky zdvihátek atd.?)
1.) přívod paliva mám v díře na pravo, patří tam ještě gumová průchodka či jak se tomu říká (malý těsnění), na tu druhou se ti podívám teď o velikonocích, ale mám takovej pocit že ji tam vůbec nemám
2.) OK
3.) na pumpě jsou u těch vývodů na těle šipky, který ukazujou buď dovnitř pumpy (z nádrže) a ven (do motoru)
btw. co jsi dával za těsnění ? (trubičky zdvihátek atd.?)
ještě chvilku..
Re: foto motoru 2 litřík
Já jsem ,co se týče motorových "střev" nedělal nic,jen plechy,nějaké to gufero,gumy na svíčky,svíčky,korek pod ventilová víka,nové hadičky,těsnění pod chladič.Motor má najeto 62 000 km,a šlapal ok,takže jen estetická oprava.
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto motoru 2 litřík
máš, ale nevíš o tom - tuhle radu bych být tebou fakt veřejně neprezentoval - ale to už jsme tady probírali snad stokrát................ když to tam z fabriky bylo, tak to asi mělo nějaký důvod.........ripi píše:já jezdim bez termostatu, s klapkama furt otevřenýma, žádnej problém nemám....
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Re: foto motoru 2 litřík
Žanku to nebyla rada, ale konstatování.
O motor se mi staral Peller, kterýmu věřím a navíc víme k čemu je termostat
O motor se mi staral Peller, kterýmu věřím a navíc víme k čemu je termostat
ještě chvilku..
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: foto motoru 2 litřík
já věřím co týče brouků jenom sobě a funkce klapek a termostatu je věc, které se na každým byť vydechlým motoru věnuju s maximální péčí, pokud se někomu dobře jezdí s pocitem, že opotřebovává motor mnohem víc než by musel, ať si vesele frčí bez termostatu..........mě by to sralo při každým nastartováníripi píše:Žanku to nebyla rada, ale konstatování.
O motor se mi staral Peller, kterýmu věřím a navíc víme k čemu je termostat
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM