

zkoušíme, ale bacha ať ho nepřevaříš, to by se mohl natáhnout a prasknout. Podle mě by tam měla být nějaká pružina, jako u typu 1, která při poruše termostatu klapky přesune do polohy "chladí pořád".gitan píše:Dík,určitě to pohlídám,co by se stalo,kdyby se přetrhlo,povolilo to lanko od toho vlnovce-termostatu,co klapky zavírá,otvírá? A v knížce "Ich helfe mir selbst" jsem našel,že termostat má mít délku 46 mm při teplotě 85-90 st.C.Zkoušíte to? Nebo stačí kouknout,jestli je někde poškozený.Dík.
Budu vděčný za všechny obrázky,schémátka.Předem děkujiJinak zapojení elektriky a všech hadiček co kam vedou mám, jestli je ještě potřebuješ...
máš, ale nevíš o tom - tuhle radu bych být tebou fakt veřejně neprezentoval - ale to už jsme tady probírali snad stokrát................ když to tam z fabriky bylo, tak to asi mělo nějaký důvod.........ripi píše:já jezdim bez termostatu, s klapkama furt otevřenýma, žádnej problém nemám....
já věřím co týče brouků jenom sobě a funkce klapek a termostatu je věc, které se na každým byť vydechlým motoru věnuju s maximální péčí, pokud se někomu dobře jezdí s pocitem, že opotřebovává motor mnohem víc než by musel, ať si vesele frčí bez termostatu..........mě by to sralo při každým nastartováníripi píše:Žanku to nebyla rada, ale konstatování.
O motor se mi staral Peller, kterýmu věřím a navíc víme k čemu je termostat