foto motoru 2 litřík

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

foto motoru 2 litřík

Příspěvekod gitan » 10 bře 2009

Ahoj přátelé celý minulý rok jsem rozebíral a renovoval busí 2,0 motor a jaksi jsem někde zašil fotky rozborky #-o .Kdyby tak někdo měl fotku motoru,buď jak je venku,motorovým deklem,nebo shora tím otvorem z kufru.Nebo schémátko.Všechno si vesměs pamatuju,jen nevím jak zpátky zapojit tu změť hadiček mezi karburátory filtrem a kdoví čím ještě. :wink: Děkuji [-o<
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2528
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod threeseven » 11 bře 2009

Třeba ti helfne todle.
BTW kdyz uz mas motor venku, urcite jsi nekde zahledl cislo motoru. Nevis kde?
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod gitan » 11 bře 2009

Děkuju, pomohlo to aspoň trochu :wink: Na to číslo se mrknu,možná už dneska, nebo zítra.Pošlu foto...
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod sSATYRr » 11 bře 2009

bacha prosimte hlavne na klapky, vetsina lidi, co se vrtala v jednickovejch motorech je osazuje presne naopak, nez maj byt (vzajemna poloha jednotlivych klapek vuci sobe 90, za studena otevreno (vzduch mimo valce), za tepla zavreno - vzduch kolem valcu). Pak jsou to dost smutny konce..
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod gitan » 11 bře 2009

Dík,určitě to pohlídám,co by se stalo,kdyby se přetrhlo,povolilo to lanko od toho vlnovce-termostatu,co klapky zavírá,otvírá? A v knížce "Ich helfe mir selbst" jsem našel,že termostat má mít délku 46 mm při teplotě 85-90 st.C.Zkoušíte to? Nebo stačí kouknout,jestli je někde poškozený.Dík. :roll:
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod gitan » 11 bře 2009

Tak tady jsem to nafotil,číslo je jak na turbíně tak na bloku vpravo od rozdělovače
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) gitan dne 16 bře 2009, celkem upraveno 1 x.
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2528
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod threeseven » 12 bře 2009

Díky!
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod Pětišroub » 12 bře 2009

gitan píše:Dík,určitě to pohlídám,co by se stalo,kdyby se přetrhlo,povolilo to lanko od toho vlnovce-termostatu,co klapky zavírá,otvírá? A v knížce "Ich helfe mir selbst" jsem našel,že termostat má mít délku 46 mm při teplotě 85-90 st.C.Zkoušíte to? Nebo stačí kouknout,jestli je někde poškozený.Dík. :roll:


zkoušíme, ale bacha ať ho nepřevaříš, to by se mohl natáhnout a prasknout. Podle mě by tam měla být nějaká pružina, jako u typu 1, která při poruše termostatu klapky přesune do polohy "chladí pořád".
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
ripi
Příspěvky: 126
Registrován: 25 črc 2005

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod ripi » 12 bře 2009

já jezdim bez termostatu, s klapkama furt otevřenýma, žádnej problém nemám....

když by se ti to lanko urvalo a klapky by byly zavřený, nebude to chladit + jízda po dálnici = konec udělaného motoru (bylo mi řečeno že tak po 80km)

Jinak zapojení elektriky a všech hadiček co kam vedou mám, jestli je ještě potřebuješ...
ještě chvilku..

Uživatelský avatar
hugo
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 774
Registrován: 30 zář 2006
Bydliště: Babiččino údolí
Kontaktovat uživatele:

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod hugo » 12 bře 2009

To RIPI: KDyž máš, tak doufám že se podělíš =D> =D> =D> Moc by to pomohlo...a nejen gitanovi... [-o<

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod gitan » 12 bře 2009

Jinak zapojení elektriky a všech hadiček co kam vedou mám, jestli je ještě potřebuješ...


Budu vděčný za všechny obrázky,schémátka.Předem děkuji :D
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Uživatelský avatar
ripi
Příspěvky: 126
Registrován: 25 črc 2005

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod ripi » 13 bře 2009

Dobrá, večer sem dám co mám....

tak tady něco je.....

fotil jsem to pro sebe, hlavně elektriku, hadičky tam moc nejsou, pamatuju si to nazpamět,
takže když někdo nebude vědět kam co zapojit pište.., demonstrativnější foto mohu dodat tak za 14 dní, budu skládat motor dohromady

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
ještě chvilku..

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod gitan » 16 bře 2009

bezva,dík.Hned jsem si nějaké to propojení vybavil [smilie=spinning.gif] .Jěště potom prosím ty hadičky a trubičky.Děéékuji =D>
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod gitan » 09 dub 2009

Mám pár otázeček ,dik za odpověď :wink:
nevíte někdo,do jaké díry příjde přívod paliva? a co má být v té druhé?
Obrázek
je bílá hadička zapojená správně?
Obrázek
Kam příjde přívod paliva do karburátorů,kde nádrž?
Obrázek
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Uživatelský avatar
ripi
Příspěvky: 126
Registrován: 25 črc 2005

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod ripi » 10 dub 2009

tak vezmeme to obrázek po obrázku...

1.) přívod paliva mám v díře na pravo, patří tam ještě gumová průchodka či jak se tomu říká (malý těsnění), na tu druhou se ti podívám teď o velikonocích, ale mám takovej pocit že ji tam vůbec nemám

2.) OK

3.) na pumpě jsou u těch vývodů na těle šipky, který ukazujou buď dovnitř pumpy (z nádrže) a ven (do motoru)

btw. co jsi dával za těsnění ? (trubičky zdvihátek atd.?)
ještě chvilku..

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod gitan » 10 dub 2009

Já jsem ,co se týče motorových "střev" nedělal nic,jen plechy,nějaké to gufero,gumy na svíčky,svíčky,korek pod ventilová víka,nové hadičky,těsnění pod chladič.Motor má najeto 62 000 km,a šlapal ok,takže jen estetická oprava. :wink:
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod Žanek » 10 dub 2009

ripi píše:já jezdim bez termostatu, s klapkama furt otevřenýma, žádnej problém nemám....
máš, ale nevíš o tom - tuhle radu bych být tebou fakt veřejně neprezentoval - ale to už jsme tady probírali snad stokrát................ když to tam z fabriky bylo, tak to asi mělo nějaký důvod.........
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
ripi
Příspěvky: 126
Registrován: 25 črc 2005

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod ripi » 10 dub 2009

Žanku to nebyla rada, ale konstatování.

O motor se mi staral Peller, kterýmu věřím a navíc víme k čemu je termostat
ještě chvilku..

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: foto motoru 2 litřík

Příspěvekod Žanek » 10 dub 2009

ripi píše:Žanku to nebyla rada, ale konstatování.

O motor se mi staral Peller, kterýmu věřím a navíc víme k čemu je termostat

já věřím co týče brouků jenom sobě a funkce klapek a termostatu je věc, které se na každým byť vydechlým motoru věnuju s maximální péčí, pokud se někomu dobře jezdí s pocitem, že opotřebovává motor mnohem víc než by musel, ať si vesele frčí bez termostatu..........mě by to sralo při každým nastartování
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host