T2 - budíky na palubku

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

T2 - budíky na palubku

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 23 led 2008

Tak jsem se odhodlal do příprav na sezónu a westfálka dostane mimo jiné kompletní diagnostiku na motor...

jedná se o:

tlak oleje
teplotu oleje
teplotu hlav válců 1 a 3
otáčkoměr
dobíjení

otázka zní:

1,Jak napasovat tyto budíky aby nerušily vzhled a zároveň byly na očích...

2,Jaké budíky doporučujete? Odkaz na ně?



Jde mi o to, že nemohu sehnat nějakou hromadnou kapličku na 3 popř. 4 budíky a nechce se mi je montovat každý zvlášť nahoru na palubku.

Osobně jsem pro tyto budíky:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tak co kdo na to?


PS: četl jsem tu, že již není co řešit...tak se ukažte...

Všem díky za nápady, názory a tak...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 23 led 2008

jednoznačne nejaká pekná kaplička daj si trochu námahy a vyskušaj niekoľko možnosti postači šablona z výkresu .

jedina cesta aspoň pre mňa správna je nejaká nenásilna a vratná montáž
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 23 led 2008

já bych to zeliminoval pouze na teploměr a případně tlakoměr oleje...když to jde do červenýho..prostě sundáš nohu z plynu. Otáčky slyšíš a kontrolka dobíjení je tam v sérii. Neznám palubku westfály ale pokud její vršek slouží jako odkládací prostor, tak bych ho nezabíral budíkama..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Příspěvekod Šíša » 23 led 2008

Kapličku na tři budíky mám nepoužitou :wink: Chtěl jsem jí pro sebe pod palubku, leč bohužel u mexikánce je ten "prolis" kde je popelník uzkej, takže kaplička mi přesahuje na každou stranu. Takže kdyby byl zájem, pošlu jí do světa za náklady, neboli NC ... 200,- Jo, je na průměr 52mm, klasickej vzhled, černej plast... Nebo sehnat dvakrát dvojitou a slaminovat je dohromady

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Želvák Bob » 23 led 2008

:wink: ... v každým tuningovým obchodě máš na výběr dost druhů - na palubku, pod palubku, na tunel, na sloupky oken ... jednotlivý, dvojitý, i na 3 budíky (většina je na budíky o průměru 52 mm) - povrch plast, karbon, mikroplyš atd. ... se snaž. A nebo si něco vyrob ... Já si musím vyrobit celou palubku do buggy sám - už mám ideu - teď to ještě zrealizovat ... :roll:

Uživatelský avatar
Lugen
kluk jeden tvrdohlavá
Příspěvky: 3375
Registrován: 04 úno 2005

Příspěvekod Lugen » 23 led 2008

Vyráběl jsem si vlastní a budu pokračovat, jak řikal SO, vymodeluješ z papíru, finální podobu jsem dělal z plechu (ty si udělej třeba z laminátu, co ti voní víc...) potáh černou koženkou aby to mělo vzhled jako palubka a hotovo, hraj si Václave. Jinak na budíky, někam někdy :) , dával link herbie, byl to nějakej tuning saab shop a měli docela levný origo vdo, to jest hoděj se k původním co už tam máš...

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod bugz » 23 led 2008

Obrázek

Obrázek

Jen si dovolím drobný plk, že statisíce vw bus driverů to zvládalo bez budíků před tebou a ještě jich to pár zvládne i po tobě.
Aby to pak nevypadalo spíš jako noční nálet na Drážďany.. :twisted:

Obrázek
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12755
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 23 led 2008

hlasuju pro klasicke VDO budiky umisteny pod palubni deskou
zakoupit lze levne treba na Ebáji :)
... a vůbec !

Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 54
Registrován: 25 kvě 2004

Příspěvekod Libor » 24 led 2008

Osobně, pod přístrojovku tak, aby nedošlo k nezvratnému zbastlení původního provedení auta.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8688
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 24 led 2008

VDO, nebo maximálně Motometer, nebo licenční VDO Equus.

Plastová kaplička na 3ks budíků v uzavřeném provedení, takže by šla dát jak nahoru, tak pod přístrojovku byla za poslední měsíc na aukro v aukci 2x, jednou samotná, jednou s nějakýma budíkama.
A budíky VDO se tam tu a tam taky mihnou, při troše štěstí do 500/kus.
Já už mám nakoupeno, takže máš šanci :twisted:

No a nebo já bych věděl ještě lepší řešení.....vykuchej je z 924ky :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 27 led 2008

Díky všem za nápady, pouvažuji...
Na Vítkově ukážu 8)
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Q76
samozvaná osina fóra
Příspěvky: 199
Registrován: 29 dub 2006
Bydliště: ve štatlu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Q76 » 27 led 2008

Já nejdřív koupil budíky s digitálním zobrazováním,ale jak se mi dostali do ruky, tak jsem byl mírně řečeno zklamán a tak jsem se díval po jiných. Pak jsem měl jíné více či méně zvrácené nápady, ale nakonec jsem dal přednost klasice a zakoupil http://www.jegs.com/webapp/wcs/stores/s ... 3_-1_10339
Chovej se k lidem tak, jak bys chtěl ,aby se ty kurvy chovali k tobě

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 05 říj 2008

Chvilku to trvalo, ale nakonec jsem sehnal vše co jsem potřeboval...
Po všech možných variantách jsem namontoval budíky do kastlíku...stejně tam vozím jenom bordel a nemusím bastlit palubku...
Už takhle stačí opičárna s otáčkoměrem...

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
BUSdriver.sk
Příspěvky: 153
Registrován: 05 dub 2006
Bydliště: BUS/alebo si nepamatam
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod BUSdriver.sk » 06 říj 2008

Uff tak to som necakal. [smilie=hippy.gif]

preco si nezohnat druhe dvierka na kastlik a spravit tam otvory pre tie budiky, uz ked tam musia byt ? sledujes tym chovanie motora ? o co ide?
we are one
-<Mayky>-

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 06 říj 2008

BUSdriver.sk píše:Uff tak to som necakal. [smilie=hippy.gif]

preco si nezohnat druhe dvierka na kastlik a spravit tam otvory pre tie budiky, uz ked tam musia byt ? sledujes tym chovanie motora ? o co ide?


chystám nějaké drobné úpravy a chci znát hodnoty před a po úpravě...
je to sichr a nemusíš se spoléhat na jedna babka povídala :wink:

ad umístění...nechtěl jsem to dávat vše nahoru a vespod by jsem si zablokoval přístup k pojistkám a kabelům...budu ještě zapojovat rádio a vysílačku...a chci mít nějakej rozumnej přístup pod palubku...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1946
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Beercity
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod martin_100 » 06 říj 2008

Zajímavý řešení.
To budeš furt jezdit s otevřenym kaslíkem?
A nebo to budeš otvírat pokaždý když se chceš kouknout?

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 06 říj 2008

martin_100 píše:Zajímavý řešení.
To budeš furt jezdit s otevřenym kaslíkem?
A nebo to budeš otvírat pokaždý když se chceš kouknout?


sem tam to otevřu...při běžném provuzu to člověk asi nepotřebuje, ale zajímalo by mě jakou teplotu má motor při stoupáních na Vysočině na D1 nebo když stojím v zácpě...atd...
Pak budu zkoušet jaké to je při pootevřeném motorovém víku atd...je toho moc co chci otestovat...
Jinak to bude zavřený a budu mít klid
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1804
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvekod Kvak » 06 říj 2008

Mr.Vaahaa píše:... jaké to je při pootevřeném motorovém víku atd...


to schválně změř. Podle toho, co "jedna paní" povídala, je otevřený víko spíš na škodu. Motor by měl bejt neprodyšně utěsněnej od spodu a přísun vzduchu kapsama. Otevřený víko bude nabírat horkej vzduch za autem.
Eine Kleine Schwartze Katze

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8688
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 07 říj 2008

..nebyla to "jedna paní", byl to John a psal to v souvislosti s odsazením na zadní kapotu brouka.
Otevřením kapoty u busíka se naruší proudění vzduchu z horních kapes a chlazení motoru se spíš zhorší než zlepší....
Obrázek

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 07 říj 2008

jo jo, tak to jsem neviděl...
nicméně pak dodám data...

bude to, ale až na jaře bo po tomto víkendu v Brně dávám westy k zimnímu spánku...a budu kout pikle na příští sezónu...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host