Stránka 3 z 3

Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru

Napsal: 22 dub 2009
od ripi
jo jo, já jsem ty topicy samozřejmě četl...myslel jsem spíš to jestli se samotný karburátory dávaný na jinou značku auta (alfa romeo, fiat atd.) nějak liší,od těch dávaný do vw. Zkrátka když půjdu a vymontuju ho z alfy romeo 33, tak jestli ten karburátor(y) nemá navíc třeba nějakej vývod na podtlak nebo já nevím co speciálně kůli tomu, že je určenej pro alfu romeo. Nebo dvojitý karburátory drla 40 vypadají všechny stejně ve všech autech....
Doufám že jsem se do toho moc nezamotal :D

Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru

Napsal: 22 dub 2009
od Petr914
...nezamotal...já ti rozumim...podivej chce to řešit konkrétní kus...

...nevim,do čeho vidíš nějak podrobně...ale Weber & DellOrto sou firmy,který staví hotový komponenty...podle určitý specifikace...laicky řečeno to samý...jako když máš na prakticky každym kole hardware Shimano...a je zcela buřt..jestli je to Scott nebo Specialized...nebo další příklad je vázání Marker,který napereš jak na Rossignoly,tak na Blizzardy...

...nejsou to prostě výrobky primárně určený pro typ auta...

Re: T2: Karburátory Solex/Weber/DellOrto - vliv na chod motoru

Napsal: 22 dub 2009
od vako
Tak ako pise Petr914, musis si karbesy sam otryskovat na dany obsah motora.. 36 DRLA sa jazdia aj v BAJA pre 2l, ale pre specifikaciu Porsche / ktore idu do vyssich otacok s prihliadnutim na vykon je pre 2l idealna kombinacia 45DRLA