Stránka 2 z 3

Napsal: 04 led 2007
od Vlastixs
Kvak píše:
Vlastixs píše:
SO 545 píše: jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)

Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.


no a pokud bych tam chtěl dát 2.0 i s převodovkou z T3 tak by problém neměl být ne?
Jestli chápu dobře, co psal SO545, tak tam tu z T3 sice dáš, ale budeš mít problém připojit jí na řadící páku.

Pokud je ten motor dvoulitr vzducháč, pak je to identickej motor, co se dával do kulaťáků (tušim od 1974, kód CJ), s ním problém neni. Bacha aby to nebyl 2.1 stříkačka vodník - to je něco zcela jiného. Sice je patřičně nadupanější, ale do kulaťáka nevleze.
Převodovku někde seženeš i separé.
jasan,do vodníka či stříkačky se určo pouštět nebudu...nechci z busíka dělat závodního :D ... a co motor CU?

Napsal: 04 led 2007
od Vlastixs
SO 545 píše:T3 tam dáš ale nie na sériové uloženie.

Motor CU 2.0l vzducháč bol aj v T3 myslím že má 51kw

súhlas s 5skrutkom.
tak to je dobrý...myslím že předělat uložení by neměl být problém..díky.Jo a myslíš že by na ten motor CU pasovala 5kvaltová převodovka?kdyby se mi teda podařila sehnat

Napsal: 04 led 2007
od SO 545
uloženie poriešiš ale potrebuješ doriešiť aj ovládanie kvaltou a to už je zábava. Motor sadne bol originál v T3 číže no problém.

trošku som zazmätkoval ale už som sa opravil

Napsal: 07 led 2007
od Grossraum
Teda to je babylon názorů, chudák aby se v tom vyznal.
Taky se s jedním přidám: Motor 2.0 z T3 dáš bez problémů do T2b pokud použiješ T2b převodovku. Nejlépe opět z 2.0 (je nejrychlejší). Převodovky z 1.7 či 1.8 jdou také, někdy musíš ale vyměnit mrkev. Také startéry jsou různé, podle tloušťky frémy. Kódy motorů a skříní najdeš na www.vwbus.cz.
5kv. z T3 tam nedáš, neboť jak už tady bylo řečeno má jiné řazení, ale také se tam nevejde na délku - T2b má z. zkrutnou nápravu v kuse, T3 má jen vlečná ramena.
Pokud je tvůj T2b původně 1.6, musíš odstranit držák vzduch. filtru a pokud neuděláš víko nad motorem, bude se ti hůře manipulovat např. kolem karburátorů. Musíš použít také příčník motoru i s původními držáky do nosníků z T2b 2.0!!! Ten 1.6 je jiný!!! Motor z T3 musíš nastrojit plechama z T2b. Pokud nemáš k autu nic, těžko se takové plechy někdy shání, aby nebyly shnilé. Důležité jsou také výměníky topení. Koupit motor se zdravými výměníky, když nemáš žádné, je velké plus.

2.1 BENZIN I-cko v T2-ke

Napsal: 21 lis 2008
od cagoil
ja reparujem t2 b pre kamosov, kupili sme busika bez motora tak mi kamo povedal chcem tam nejaky poriadny novsi motor. tak som kupil T3 2.1 so vstrekovanim a 5 kvalt a uz rok ho tam davam. ale zajtra sa busik konecne pohne. musel som prerobit VSETKO

Re: 2.1 BENZIN I-cko v T2-ke

Napsal: 21 lis 2008
od bugz
cagoil píše:ja reparujem t2 b pre kamosov, kupili sme busika bez motora tak mi kamo povedal chcem tam nejaky poriadny novsi motor. tak som kupil T3 2.1 so vstrekovanim a 5 kvalt a uz rok ho tam davam. ale zajtra sa busik konecne pohne. musel som prerobit VSETKO
No to už tak bývá když se ze vzducha dělá vodník, ale primárně je tahle debata o přestavbě vzduch-vzduch. :wink:

Napsal: 21 lis 2008
od zeleny
trochu ot, ale vie mi niekto povedat kolko ma ten CU 2.0l motorcek asi spotrebu ?
dakujem :)

Napsal: 21 lis 2008
od maxmax
cca 12l :lol:

Napsal: 21 lis 2008
od zeleny
to si myslim ze je malo lebo v papieroch na 1.8 je kombinovana 12.9l :D

Napsal: 21 lis 2008
od maxmax
Jezdím s ním 4 roky ve westce,Samozřejmně záleží hodně na noze a seřízení(mně se o motory stará Arnošt Peller)mám tam 16kovou převodovku,ale jsem s ní moc spokojenej.Westka je přece jenom o nějaký metrák těščí a ještě za ní tahám člun.jezdím tak 80-90,ale kdž je potřeba,tak 130 odělá!(samozřejmně bez vleku)

Napsal: 21 lis 2008
od zeleny
dik ja som sa dostal na 13 pri ceste po dialnici cca 100km/h inac mi to zere aj travu okolo cesty ...ale prave menim zapalovanie lebo odisiel kondik tak uvidime :)

Napsal: 21 lis 2008
od maxmax
Jak už jsem psal ,mám 2litra z T3 s hydroštelama a má najeto cca 30 000km :D

Napsal: 21 lis 2008
od zeleny
postelujem a poviem ze na aku hodnotu som sa dostal ...;)

Napsal: 23 lis 2008
od Kvak
Dle specifikace VW 1.6 10l 2.0 11l

Napsal: 03 pro 2008
od kubajzz
Já měl CU v T3 a jezdil jsem tak 13 litrů, ale dost jsem pojezdil po městě. Ale když se rozhádal karburátor ( jeho levá a pravá část ) a spojilo se to ještě se zasviněným vzduch filtrem a nějakou netěsností, tak mi to jeden čas žralo 20, neskutečný.

Napsal: 04 pro 2008
od zeleny
presne tolko to zralo aj mne 20l ....uvidime co to bude zrat ked dam dokopy rozdelovac a nastavim karbece

Napsal: 04 pro 2008
od Jozef
V knihe Jetzt helfe ich mir selbst od Dietera Korpa sú spotreby nasledovné:

normová spotreba
1600 - 11,4
1700 - 12,9
1800 - 12,5
2000 - 11,8 l/100km


skutočná spotreba (prax)
1600 - 12,8
1700 - 14,4
1800 - 14,2
2000 - 13,9 l/100km

Moja 1700 presne na trase 1000 km (mimo mesta, horské priechody)
páli 10,0 l/100km. Spotreba v týchto motoroch je o citlivosti nohy.

Napsal: 04 pro 2008
od maxmax
Pravda,pravda.

Napsal: 04 pro 2008
od turky
[-o<

Napsal: 04 pro 2008
od Kvak
Moje šestnáctka bere 11-12.