T2, T3 - motor z T3 do T2
T2, T3 - motor z T3 do T2
chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak je to s montáží motoru z T3 do T2...mám T2 a chtěl bych do ní dát motor 2.0 vzduch. a ideální by bylo s 5 rychlostní převodovkou...dík
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
U 2.0, 1.7 a 1.8 nejsou záměné převodovky...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Kvak píše:Pokud máš T2b (1972-1979), tak tam ten vzducháč dvoulitr dáš v pohodě. .
ovšem včetně převodovky...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak.
1) Máš-li knírače, nech tam šestnáctku
2) Máš li pozdějšího, šoupni tam dvoulitr s odpovídající převodovkou
3) Naprasit se tam dá cokoliv - i šestiválec z Tatry, ale to už je o něčem úplně jiném. O použití vodou chlazených a/nebo naftou poháněných motorech či jejich převodovkách z T3 ani moc neuvažuj. Většinou to přináší jen a jen další potíže a výsledný efekt není takový, aby to za to stálo.
Znám jednoho, co chtěl dát kulatou kastli na spodek z hranatýho - a i když to je profík, vzdal to. Tudy cesta nevede. Smiř se s 4kvaltem.
1) Máš-li knírače, nech tam šestnáctku
2) Máš li pozdějšího, šoupni tam dvoulitr s odpovídající převodovkou
3) Naprasit se tam dá cokoliv - i šestiválec z Tatry, ale to už je o něčem úplně jiném. O použití vodou chlazených a/nebo naftou poháněných motorech či jejich převodovkách z T3 ani moc neuvažuj. Většinou to přináší jen a jen další potíže a výsledný efekt není takový, aby to za to stálo.
Znám jednoho, co chtěl dát kulatou kastli na spodek z hranatýho - a i když to je profík, vzdal to. Tudy cesta nevede. Smiř se s 4kvaltem.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
protože dvoulitrová převodovka je prostě jiná, čouhá z ní jiná mrkev
zvenku jí poznáš podle výrazného žebrování pod diferákem
zvenku jí poznáš podle výrazného žebrování pod diferákem
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
díky všem za zkušenosti...ptám se na tuto záměnu z důvodu toho že mám busa r.v.76,ale bez motoru...byl tam 2.0,ale kde je mu konec už nezjistím a myslím že bude snažší a levnější sehnat 2.0 z T3 kompletní i s převodovkouKvak píše:Tak.
1) Máš-li knírače, nech tam šestnáctku
2) Máš li pozdějšího, šoupni tam dvoulitr s odpovídající převodovkou
3) Naprasit se tam dá cokoliv - i šestiválec z Tatry, ale to už je o něčem úplně jiném. O použití vodou chlazených a/nebo naftou poháněných motorech či jejich převodovkách z T3 ani moc neuvažuj. Většinou to přináší jen a jen další potíže a výsledný efekt není takový, aby to za to stálo.
Znám jednoho, co chtěl dát kulatou kastli na spodek z hranatýho - a i když to je profík, vzdal to. Tudy cesta nevede. Smiř se s 4kvaltem.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)Žanek píše:ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?
Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.
Naposledy upravil(a) SO 545 dne 04 led 2007, celkem upraveno 1 x.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: motor z T3 do T2
jo a kdyby jste někdo o nějakým 2.0 věděli tak prosím dejte vědět...ale jen komplet i s převodovkou a ideální by bylo kdyby se dal ještě v autě vyzkoušet...díkVlastixs píše:chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak je to s montáží motoru z T3 do T2...mám T2 a chtěl bych do ní dát motor 2.0 vzduch. a ideální by bylo s 5 rychlostní převodovkou...dík
SO 545 píše:jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)Žanek píše:ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?
Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.
no a pokud bych tam chtěl dát 2.0 i s převodovkou z T3 tak by problém neměl být ne?
Jestli chápu dobře, co psal SO545, tak tam tu z T3 sice dáš, ale budeš mít problém připojit jí na řadící páku.Vlastixs píše:SO 545 píše:jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)Žanek píše:ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?
Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.
no a pokud bych tam chtěl dát 2.0 i s převodovkou z T3 tak by problém neměl být ne?
Pokud je ten motor dvoulitr vzducháč, pak je to identickej motor, co se dával do kulaťáků (tušim od 1974, kód CJ), s ním problém neni. Bacha aby to nebyl 2.1 stříkačka vodník - to je něco zcela jiného. Sice je patřičně nadupanější, ale do kulaťáka nevleze.
Převodovku někde seženeš i separé.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
T3 tam dáš ale nie na sériové uloženie.
Motor CU 2.0l vzducháč bol aj v T3 myslím že má 51kw
súhlas s 5skrutkom.
Motor CU 2.0l vzducháč bol aj v T3 myslím že má 51kw
súhlas s 5skrutkom.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž