T2, T3 - motor z T3 do T2
Re: T2, T3 - motor z T3 do T2
Dal jsem do T2 motor CT z T3.Máte prosím někdo zkušenost kam umístit přepadovou trubici z karburátoru?T2 jí neměla.
Děkuji za vyzkoušené rady.Tom
Děkuji za vyzkoušené rady.Tom
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2, T3 - motor z T3 do T2
Já bych to řešil rozdvojkou,jako je na bufíka,a dal bych ji před čerpadlo :?:ale nevyzkoušeno! mám tak na lodi řešený přepad od vstřiku
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T2, T3 - motor z T3 do T2
hmm, občas se takhle řeší vratka od vstřikování, ale výhrada je, že tam za jistých okolností může cirkulovat přehřáté palivo, takže se preferuje cesta vracet to až do nádrže. Sorry za plk.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re:
mam 1.8 ve westi a spotreba neco slabe nad 10 po dalnici 100-110km/h. Overeno cestou do Holandska a zpet.Jozef píše:V knihe Jetzt helfe ich mir selbst od Dietera Korpa sú spotreby nasledovné:
normová spotreba
1600 - 11,4
1700 - 12,9
1800 - 12,5
2000 - 11,8 l/100km
skutočná spotreba (prax)
1600 - 12,8
1700 - 14,4
1800 - 14,2
2000 - 13,9 l/100km
Moja 1700 presne na trase 1000 km (mimo mesta, horské priechody)
páli 10,0 l/100km. Spotreba v týchto motoroch je o citlivosti nohy.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2, T3 - motor z T3 do T2
To není plk, já to taky nemám vyzkoušené, hledáme řešení! Je jasné,že horký benzin je jiný než horká nafta. Jde o to jak horký bude,nevím kolik se ho vrací,jestli je to jako u elektrický pumpy,nebo jen takovej bezpečnostní přepad Většinou jsem měl problém spíš karburáror ohřát.Pětišroub píše:hmm, občas se takhle řeší vratka od vstřikování, ale výhrada je, že tam za jistých okolností může cirkulovat přehřáté palivo, takže se preferuje cesta vracet to až do nádrže. Sorry za plk.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T2, T3 - motor z T3 do T2
vraci se ho celkem dost (asi ale taky zalezi jak je serizenej karbec) , ale doporucuju pokud to jen trochu pujde poustet ho zpet do nadrze
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2, T3 - motor z T3 do T2
Takže,takové malé průtokové chlazení karburákoru benzinem?
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T2, T3 - motor z T3 do T2
Ahoj, řeším problém s motorem v T2b rok tuším 77. Původní motor 2litr dvoukarburátor dosloužil a potřebuju vyřešit osazení jinýho motoru, auto nejezdí v provozu, je odhlášený a slouží jako radiovůz na letišti, jde o to tam co nejlevněji a nejmíň pracně dát motor, který by to dokázal na jedničku a dvojku přemístit, žádný velký ježdění. Dvoulitr se mi zdá drobet hůř dostupnej, kdysi jsem tu zahlídl kluka co měl v projektech zelenou T2 a prý v tom byla normální 1,2 z brouka, dotaz tedy zní: jde tam na původní převodovku osadit jiný motor než 2.0, např. zmíněná 1,2 nebo 1,6 - prostě motor kterej koupím snáz?
Díky Tomas
Díky Tomas
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 07 bře 2008
- Bydliště: čechova35,šlapanice
Re: T2, T3 - motor z T3 do T2
kamarád kdysi měl t2 s motorem 1.7 , prodal jsem mu motor z brouka tuším 1.3 nebo 1.2 , nasadil přes den a večer jsme s tim jeli do jeseníků, 200 km tam, něco po jeseníkách, 200 km zpět, v pohodě, nejede to rychle ale měli jsme auto prázdny jen nějaké oblečení a jídlo takže v poho- vid Kamile?
robin londontaxi
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2, T3 - motor z T3 do T2
Můžeš narazit na problém s převodovkou! 2litrová má o 2cm delší mrkev! 2litr mí jinou příčku,ale 16kový jsou
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi: