T2, T3 - motor z T3 do T2

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod maxmax » 05 pro 2008

To víš,slabej motor,musíš to víc vytáčet....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Flubber
Příspěvky: 10
Registrován: 18 kvě 2009
Bydliště: Praha

Re: T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod Flubber » 19 led 2010

Dal jsem do T2 motor CT z T3.Máte prosím někdo zkušenost kam umístit přepadovou trubici z karburátoru?T2 jí neměla.
Děkuji za vyzkoušené rady.Tom

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod maxmax » 20 led 2010

Já bych to řešil rozdvojkou,jako je na bufíka,a dal bych ji před čerpadlo :?:ale nevyzkoušeno! mám tak na lodi řešený přepad od vstřiku :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod Pětišroub » 20 led 2010

hmm, občas se takhle řeší vratka od vstřikování, ale výhrada je, že tam za jistých okolností může cirkulovat přehřáté palivo, takže se preferuje cesta vracet to až do nádrže. Sorry za plk.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re:

Příspěvekod sSATYRr » 20 led 2010

Jozef píše:V knihe Jetzt helfe ich mir selbst od Dietera Korpa sú spotreby nasledovné:

normová spotreba
1600 - 11,4
1700 - 12,9
1800 - 12,5
2000 - 11,8 l/100km


skutočná spotreba (prax)
1600 - 12,8
1700 - 14,4
1800 - 14,2
2000 - 13,9 l/100km

Moja 1700 presne na trase 1000 km (mimo mesta, horské priechody)
páli 10,0 l/100km. Spotreba v týchto motoroch je o citlivosti nohy.


mam 1.8 ve westi a spotreba neco slabe nad 10 po dalnici 100-110km/h. Overeno cestou do Holandska a zpet.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod maxmax » 20 led 2010

Pětišroub píše:hmm, občas se takhle řeší vratka od vstřikování, ale výhrada je, že tam za jistých okolností může cirkulovat přehřáté palivo, takže se preferuje cesta vracet to až do nádrže. Sorry za plk.

To není plk, já to taky nemám vyzkoušené, hledáme řešení! Je jasné,že horký benzin je jiný než horká nafta. Jde o to jak horký bude,nevím kolik se ho vrací,jestli je to jako u elektrický pumpy,nebo jen takovej bezpečnostní přepad :?: Většinou jsem měl problém spíš karburáror ohřát.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
redbus
Příspěvky: 77
Registrován: 01 pro 2008
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod redbus » 22 led 2010

vraci se ho celkem dost (asi ale taky zalezi jak je serizenej karbec) , ale doporucuju pokud to jen trochu pujde poustet ho zpet do nadrze :wink:
VW TRANSPORTER 253 1.6CT, 1981
VW DOKA 2.0CU, 1981

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod maxmax » 22 led 2010

Takže,takové malé průtokové chlazení karburákoru benzinem? :P
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Thomas
Příspěvky: 28
Registrován: 30 srp 2007

Re: T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod Thomas » 05 úno 2011

Ahoj, řeším problém s motorem v T2b rok tuším 77. Původní motor 2litr dvoukarburátor dosloužil a potřebuju vyřešit osazení jinýho motoru, auto nejezdí v provozu, je odhlášený a slouží jako radiovůz na letišti, jde o to tam co nejlevněji a nejmíň pracně dát motor, který by to dokázal na jedničku a dvojku přemístit, žádný velký ježdění. Dvoulitr se mi zdá drobet hůř dostupnej, kdysi jsem tu zahlídl kluka co měl v projektech zelenou T2 a prý v tom byla normální 1,2 z brouka, dotaz tedy zní: jde tam na původní převodovku osadit jiný motor než 2.0, např. zmíněná 1,2 nebo 1,6 - prostě motor kterej koupím snáz?

Díky Tomas

ROBIN.LONDONTAXI
Příspěvky: 97
Registrován: 07 bře 2008
Bydliště: čechova35,šlapanice

Re: T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod ROBIN.LONDONTAXI » 05 úno 2011

kamarád kdysi měl t2 s motorem 1.7 , prodal jsem mu motor z brouka tuším 1.3 nebo 1.2 , nasadil přes den a večer jsme s tim jeli do jeseníků, 200 km tam, něco po jeseníkách, 200 km zpět, v pohodě, nejede to rychle ale měli jsme auto prázdny jen nějaké oblečení a jídlo takže v poho- vid Kamile?
robin londontaxi

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod maxmax » 05 úno 2011

Můžeš narazit na problém s převodovkou! 2litrová má o 2cm delší mrkev! 2litr mí jinou příčku,ale 16kový jsou :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti