T2, T3 - motor z T3 do T2

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 213
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

T2, T3 - motor z T3 do T2

Příspěvekod Vlastixs » 04 led 2007

chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak je to s montáží motoru z T3 do T2...mám T2 a chtěl bych do ní dát motor 2.0 vzduch. a ideální by bylo s 5 rychlostní převodovkou...dík

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 04 led 2007

no motor T3 2,0 vzduch se montoval i do T2 - jestli je převodovka záměnná to nevím
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod bugz » 04 led 2007

Není originál nejlepší?
Navíc pokud máš 1.6, tak alespoň u kníratejch není uchycená převodovka u frémy do kastle a u 2.0, 1.7 a 1.8 je. Tam by mohl být problém.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4658
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 04 led 2007

U 2.0, 1.7 a 1.8 nejsou záměné převodovky...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1804
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvekod Kvak » 04 led 2007

Pokud máš T2b (1972-1979), tak tam ten vzducháč dvoulitr dáš v pohodě. Ovšem i v T3 byla k tomuto motoru 4stupňová převodovka, pětikvalt z pozdějších hranaťáků tam podle mě bez úprav nepůjde.
Eine Kleine Schwartze Katze

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4658
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 04 led 2007

Kvak píše:Pokud máš T2b (1972-1979), tak tam ten vzducháč dvoulitr dáš v pohodě. .



ovšem včetně převodovky...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1804
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvekod Kvak » 04 led 2007

Tak.

1) Máš-li knírače, nech tam šestnáctku
2) Máš li pozdějšího, šoupni tam dvoulitr s odpovídající převodovkou
3) Naprasit se tam dá cokoliv - i šestiválec z Tatry, ale to už je o něčem úplně jiném. O použití vodou chlazených a/nebo naftou poháněných motorech či jejich převodovkách z T3 ani moc neuvažuj. Většinou to přináší jen a jen další potíže a výsledný efekt není takový, aby to za to stálo.
Znám jednoho, co chtěl dát kulatou kastli na spodek z hranatýho - a i když to je profík, vzdal to. Tudy cesta nevede. Smiř se s 4kvaltem.
Eine Kleine Schwartze Katze

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod bugz » 04 led 2007

Teoreticky i prakticky tam jde plno motorů.

http://www.birkmamero.de/news.htm

Obrázek
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 04 led 2007

Mr.Vaahaa píše:
Kvak píše:Pokud máš T2b (1972-1979), tak tam ten vzducháč dvoulitr dáš v pohodě. .



ovšem včetně převodovky...
proč?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4458
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 04 led 2007

protože dvoulitrová převodovka je prostě jiná, čouhá z ní jiná mrkev
zvenku jí poznáš podle výrazného žebrování pod diferákem
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 04 led 2007

A taktiez spojka je trochu ina..

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 04 led 2007

ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 213
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Vlastixs » 04 led 2007

Kvak píše:Tak.

1) Máš-li knírače, nech tam šestnáctku
2) Máš li pozdějšího, šoupni tam dvoulitr s odpovídající převodovkou
3) Naprasit se tam dá cokoliv - i šestiválec z Tatry, ale to už je o něčem úplně jiném. O použití vodou chlazených a/nebo naftou poháněných motorech či jejich převodovkách z T3 ani moc neuvažuj. Většinou to přináší jen a jen další potíže a výsledný efekt není takový, aby to za to stálo.
Znám jednoho, co chtěl dát kulatou kastli na spodek z hranatýho - a i když to je profík, vzdal to. Tudy cesta nevede. Smiř se s 4kvaltem.


díky všem za zkušenosti...ptám se na tuto záměnu z důvodu toho že mám busa r.v.76,ale bez motoru...byl tam 2.0,ale kde je mu konec už nezjistím a myslím že bude snažší a levnější sehnat 2.0 z T3 kompletní i s převodovkou

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 04 led 2007

Žanek píše:ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?


jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)

Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.
Naposledy upravil(a) SO 545 dne 04 led 2007, celkem upraveno 1 x.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 213
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: motor z T3 do T2

Příspěvekod Vlastixs » 04 led 2007

Vlastixs píše:chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte jak je to s montáží motoru z T3 do T2...mám T2 a chtěl bych do ní dát motor 2.0 vzduch. a ideální by bylo s 5 rychlostní převodovkou...dík


jo a kdyby jste někdo o nějakým 2.0 věděli tak prosím dejte vědět...ale jen komplet i s převodovkou a ideální by bylo kdyby se dal ještě v autě vyzkoušet...dík

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 213
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Vlastixs » 04 led 2007

SO 545 píše:
Žanek píše:ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?


jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)

Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.



no a pokud bych tam chtěl dát 2.0 i s převodovkou z T3 tak by problém neměl být ne?

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1804
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvekod Kvak » 04 led 2007

Vlastixs píše:
SO 545 píše:
Žanek píše:ale dvoulitr jde dát i na 16kovou převodovku, s patřičným setrvákem 210mm ne?


jde ale nezostane ti miesto na AC pumpu 8)

Medzi T3 a T2 prevodovkami je rozdiel v systéme radenia rýchlostí.
T2 prevodovka má radenie "priame" a T3 z boku.



no a pokud bych tam chtěl dát 2.0 i s převodovkou z T3 tak by problém neměl být ne?


Jestli chápu dobře, co psal SO545, tak tam tu z T3 sice dáš, ale budeš mít problém připojit jí na řadící páku.

Pokud je ten motor dvoulitr vzducháč, pak je to identickej motor, co se dával do kulaťáků (tušim od 1974, kód CJ), s ním problém neni. Bacha aby to nebyl 2.1 stříkačka vodník - to je něco zcela jiného. Sice je patřičně nadupanější, ale do kulaťáka nevleze.
Převodovku někde seženeš i separé.
Eine Kleine Schwartze Katze

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 04 led 2007

rada - sežeň dvoulitr a prskni ho na stávající dvoulitrovej čtyřkvalt
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 04 led 2007

T3 tam dáš ale nie na sériové uloženie.

Motor CU 2.0l vzducháč bol aj v T3 myslím že má 51kw

súhlas s 5skrutkom.
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Vlastixs
Příspěvky: 213
Registrován: 08 pro 2006
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Vlastixs » 04 led 2007

Pětišroub píše:rada - sežeň dvoulitr a prskni ho na stávající dvoulitrovej čtyřkvalt

no právě nemám ani převodovku,takže musím sehnat motor i s přev. ... no a s tím že tam budu mít 4 kvalt jsem se už smířil


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host