T1, T2, T3 - Zimní spánek obecně: probouzení, ukládání atd.

Dave
Příspěvky: 24
Registrován: 27 srp 2004
Bydliště: Petrovice

T1, T2, T3 - Zimní spánek obecně: probouzení, ukládání atd.

Příspěvekod Dave » 19 dub 2006

Zdar, tak co už jste oprášili ze zimního spánku svého buse? Já jo koupil jsem novou baterku bosch 55 a na třetí pokus kopnul jako hodinky, nó možná se mi zdálo, že vynechává jeden válec, ale to snad bylo nečistotou v karbcu. Jak teda dál pokračovat, na co si dát bacha co udělat nejdříve. pište své zkušenosti. jinak zjistil jsem dost velký ubytek brzdovky přez zimu. :roll: :wink:
http://www.flat4.org/galerie/displayimage.php?pos=-7438
Pořád neumím vlkádat obr. :x
(BMX)BUSrider

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 19 dub 2006

motor pořádně projet, brzdovku dolít a pozorovat únik :shock:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
gitan
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 270
Registrován: 25 zář 2005
Bydliště: LBC

Příspěvekod gitan » 24 dub 2006

to já po první jízdě zpozoroval velký únik benzínu z odbočky mezi topením a karburátorama.Je tam trubička z nádrže, tak 10cm hadičky a pak takový "téčko",který právě dělí béňo mezi motor a nez.topení.Druhý den po jízdě jsem se málem proskočil.Odhadem asi 12 litrů vzácné tekutiny se ekologicky vsáklo do travnaté podlahy kulaťákova dřevěného příbytku.Tu oplzlou hadičku,co byla zpuchřelá,jsem strestal mrsknutím do popelnice.Instaloval jsem nové celogumové hadičky- bacha na ty motané tkaninou,někdy není vidět stav zpuchřelosti!Stojí myslím za to vlést na 2 minuty pod auto,a zahýbat se systémem přívodu paliva. :wink:
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident SudetenbuslandmanschaftuObrázek

Dave
Příspěvky: 24
Registrován: 27 srp 2004
Bydliště: Petrovice

brzdy

Příspěvekod Dave » 25 dub 2006

Málem jsem zapomněl na problém, který jsem měl s brzdama na konci sezóny. Na křižovatce jsem musel prudce brzdit a to mělo za následek zablokování zadních bubnů. Loni jsem to řešil vyštelováním tyčinky tlačící na brzdový válec, ale asi to nebude ono. Pak je ještě možnost takový ten bazmek (vylísek), který spojuje přední a zadní okruh. Po zablokování jsem dojel domů, bubny totálně nažhavené. A ráno bylo všechno ok. Poraďte prosím co s tím. :cry: Prasátka mám nové. :roll:
(BMX)BUSrider

Uživatelský avatar
halfsun
Příspěvky: 50
Registrován: 22 črc 2004
Bydliště: Bubenska 15, Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Ukladani k zimnimu spanku

Příspěvekod halfsun » 27 lis 2006

Tak jsme ted o vikendu provedli "spolecne ulozeni k zimnimu spanku", kteremu predchazelo dovyklizeni stodoly, aby to tam meli spolecne VWpekne.
Mozna je jeste trochu behem zimy "vyrusime" - nezbytne nutne drobne opravy - vyndani motoru, poladeni starteru s vymenou futyrka starteru v prevodovce a pod - no proste takova "udrzba".
Obrázek
Obrázek

Obrázek
Obrázek
VETERÁNSKÉ ROJENÍ
Lobeč

Uživatelský avatar
Ondrac
Příspěvky: 106
Registrován: 03 bře 2005
Bydliště: Černošice

Příspěvekod Ondrac » 27 lis 2006

Jéééé, nebyla by ještě jedna stodola????? :lol:
S výškou vjezdu 2,7 m . . . . .
Ondrac

Uživatelský avatar
halfsun
Příspěvky: 50
Registrován: 22 črc 2004
Bydliště: Bubenska 15, Praha 7
Kontaktovat uživatele:

Zimni spanek VW

Příspěvekod halfsun » 27 lis 2006

..letos uz to nevypada, ale pristi rok by to slo. Pres zimu prave budujeme takove "zimoviste" veteranu a VW pro zname a kamarady, ale bude vse nachystano az na pristi rok. Letos uz nestiham...

Tak se vcas na sezonu 2008 ozvi...

Slunce
VETERÁNSKÉ ROJENÍ

Lobeč

Uživatelský avatar
Ondrac
Příspěvky: 106
Registrován: 03 bře 2005
Bydliště: Černošice

Příspěvekod Ondrac » 27 lis 2006

Díky. Určitě bych využil. Na tuhle zimu budu hledat dál. . . .
Ondrac

Tumek
Příspěvky: 3
Registrován: 27 úno 2007
Bydliště: Mezi ploty

Příspěvekod Tumek » 01 bře 2007

:roll: Možná bych koupil nové svíčky, nejsou věčné... A ohledně těch brzd, udělej si čas lehni pod to a zvětši vůli brzd.pedálu :goodman:

Uživatelský avatar
Pepík
Příspěvky: 24
Registrován: 29 pro 2005
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Pepík » 01 bře 2007

gitan píše: bacha na ty motané tkaninou,někdy není vidět stav zpuchřelosti! :wink:


Do těch nepatří ani voda, natož benzín. Pokud je někdo ještě máte tak si je vyměňte, protože zcela určitě neprojdete technickou.

Uživatelský avatar
lucky bus
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 543
Registrován: 08 úno 2006
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod lucky bus » 01 bře 2007

DAVE:hlavní brzdový válec?
otázka je proč stojí třikrát víc na knírače než na ponorku :(
to asi zodpoví skušenější 8)

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 02 bře 2007

protože je úplně jinej :lol: - ten ponorčí je podstatně jednodušší a hlavně jednookruhovej, jinak hlavní brzdovej válec bývá na vině když to nebrzdí ne naopak :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host