T2 -Automatická převodovka do T2
T2 -Automatická převodovka do T2
Zdravim vsechny vzduchem chlazene a chci se zeptat, existuje originalni automaticka prevodovka na T2? Melo by se to udajne montovat do aut vyrobenych v letech 73-78 z motorem 2L. Jestli nekdo vite podrobnosti, jak to funguje popripade nejake identifikacni znacky nebo vyrobni cisla?
Diky
Z motorem ve vetru
Radas
Diky
Z motorem ve vetru
Radas
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Original automat prevodovka do T2 z 2L. motorem
existuje 3rychlostní automat viz stránky pražského busklubuRadas píše:Zdravim vsechny vzduchem chlazene a chci se zeptat, eksistuje originalni automaticka prevodovka na T2 ? Melo by se to udajne montovat do aut vyrobenych v letech 73<78 z motorem 2L. Jestli nekdo vite podrobnosti, jak to funguje popripade nejake identifikacni znacky nebo vyrobni cisla?
Diky
Z motorem ve vetru
Radas
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Co k tomu říká Haynes manual:
Od roku 1975 se do busů 1.8 a 2.0 montovala automatická převodovka označovaná jako Type 010, později Type 090.
Dvoulitrový motor s těmito převodovkami nesl kód NF(010) nebo NE(090).
Poměr:
Jednička: 2.55:1
Dvojka: 1.45:1
Trojka: 1.00:1
Zpátečka: 2.46:1
Jinak doporučuju Haynese zakoupit, jestli se tomu hodláš víc věnovat.
Od roku 1975 se do busů 1.8 a 2.0 montovala automatická převodovka označovaná jako Type 010, později Type 090.
Dvoulitrový motor s těmito převodovkami nesl kód NF(010) nebo NE(090).
Poměr:
Jednička: 2.55:1
Dvojka: 1.45:1
Trojka: 1.00:1
Zpátečka: 2.46:1
Jinak doporučuju Haynese zakoupit, jestli se tomu hodláš víc věnovat.
Naposledy upravil(a) Kvak dne 11 zář 2006, celkem upraveno 1 x.
Diky panove, narazil sem na tu automatku nahodou pri shaneni klasicke prevodovky z 2Litra ( te rychle?! ). No a vzhledem k mym zkusenostem ktere zacinaji a konci u klasicke T2 s 16kou, sem se chtel zeptat u pramene. Cela originalni sada (motor 2L+automatka) je za dobrou cenu a zvazuju jestli to mam zkusit.
Jestli nekdo mate osobni zkusenosti s takovou automatkou (zpolehlivost,spotreba a pod.) tak prosim napiste. Jeste raz diky.
S motorem ve vetru
Radas
Jestli nekdo mate osobni zkusenosti s takovou automatkou (zpolehlivost,spotreba a pod.) tak prosim napiste. Jeste raz diky.
S motorem ve vetru
Radas
www.vwbrouk.cz za cca 1500,- poslou postou.gitan píše:kvaku,jak se dá ten Haynes manual sehnat ,a co tam všecko je?
Ja mam manual na VW Transporter 1700, 1800, 2000 a je tam v podstate vsecko, od udrzby po GO. Motor, prevodovky, elektrika, zapalovani, rizeni, brzdy atd... vysvetleno + obrazky. V anglictine.
Nevim, jestli s timto automatem ma nekdo zkusenosti. Automaty sly prevazne na export do USA. Zkus nejaky tamni stranky. V tom manualu popsana je, vcetne udrzby, rozmontovani a montovani a hledani zavad.Radas píše:Diky panove, narazil sem na tu automatku nahodou pri shaneni klasicke prevodovky z 2Litra ( te rychle?! ). No a vzhledem k mym zkusenostem ktere zacinaji a konci u klasicke T2 s 16kou, sem se chtel zeptat u pramene. Cela originalni sada (motor 2L+automatka) je za dobrou cenu a zvazuju jestli to mam zkusit.
Jestli nekdo mate osobni zkusenosti s takovou automatkou (zpolehlivost,spotreba a pod.) tak prosim napiste. Jeste raz diky.
S motorem ve vetru
Radas
Mam z vas radost, alespon nebudu s Typ4 motorem soliter.
Automat je holt automat, tudiz musi byt v OK stavu, aby dobre fungoval, castejsi udrzba te nemine. Krom toho auta s automatem vic zerou, i volnobeh je nastaven na vyssi otacky.
Zapatrej, ale pokud je ten set za dobrou cenu, muzes tenautomat prodat a nechat si motor a k nemu sehnat kalsickou prevodovku.
Ahoj. tak teď budu vypadat jako pěknej barbar, jelikož se u mne doma válí celá převodovka z Buse automatu 2,0, ale bohužel v totálně rozebraným stavu... Ale hlanví zásluhu na tom nenesu já, nýbrž zasloužilý VW člen "Jimmy", v jehož vlastnictvi byla. Po tom co se válela u něj a u nme několik let, jsme uznali že je nepoužitelná a nehodící se nikomu (byla stále nabízena prakticky zadarmo), tak jsme přistoupili jednoho krásného odpoledne ke studiu pravě této tak trochu neobvyklé časti našich miláčků. Tak jsme se do ni trochu podívali, abychom zjistili jak to tam vlastně všecko vypadá a jak to funguje... Je to velice zajímavý. Ale už jsme se ani nepokoušeli ji dát opět dohromady... Tak to je naše zkušenost. Třeba něco dodá ještě "Jimmy".
Hubert - zelený Busík
- halfsun
- Příspěvky: 50
- Registrován: 22 črc 2004
- Bydliště: Bubenska 15, Praha 7
- Kontaktovat uživatele:
VW - prevodovka 2,0
Ahoj,
tak musim rict, ze jsem kdy si udelal stejnou zkusenost jako Hubert (a nebo spis hovadinu) a komplet jsem rozdelal prevodovku z 2,0 l motoru CJ (mimochodem na tenhle motor nedam dopustit a slouzi mi "verne" v busu uz 14 rok co ho mam a to jsem ten motor nemel nikdy rozdelanej), protoze jsem si blahove myslel, ze nefungujici synchron na zpatecce a jednicce opravim sam. Ale od te doby je rozebrana v bedne a nevim jestli na ni nekdy dojde. Dlouhe zimni vecery, kdyby se dalo "rozjimat" v garazi nad soucastkami uz jsem asi propas ale jednou to snad dopadne.
Halfsun
tak musim rict, ze jsem kdy si udelal stejnou zkusenost jako Hubert (a nebo spis hovadinu) a komplet jsem rozdelal prevodovku z 2,0 l motoru CJ (mimochodem na tenhle motor nedam dopustit a slouzi mi "verne" v busu uz 14 rok co ho mam a to jsem ten motor nemel nikdy rozdelanej), protoze jsem si blahove myslel, ze nefungujici synchron na zpatecce a jednicce opravim sam. Ale od te doby je rozebrana v bedne a nevim jestli na ni nekdy dojde. Dlouhe zimni vecery, kdyby se dalo "rozjimat" v garazi nad soucastkami uz jsem asi propas ale jednou to snad dopadne.
Halfsun
VETERÁNSKÉ ROJENÍ
Lobeč
Lobeč