T2 - Zdvihací, vyklápěcí střechy (Westfalia, Dormobile)
T2 - Zdvihací, vyklápěcí střechy (Westfalia, Dormobile)
Zajímalo by mě,jestli se vyráběl typ T-2a(knírač) v provedení Westfalia se zvedací střechou.To jako abych nebyl prvovýrobce.
Určitě dělali, ale na rozdíl od t2b,měl knírač zvedací panty vepředu, a otevřená střecha tudíš vypadala jako obrovskej spojler Jinak zrovna dneska jsem viděl u nás Liberci knírače s pravým řízením a cizí SPZ a měl velkou celozvedací střechu-jako komínek u t2b akorát 2x takovej. [smilie=42.gif]
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
Re: T-2a Westfalia?
Tak v knížce o Westfaliich je knírač s otvíráním střechy vzadu,to je ten spoiler,do strany od šoupaček a tak zvaný hupdach,víc jsem toho nenašelugo fantozzi píše:Zajímalo by mě,jestli se vyráběl typ T-2a(knírač) v provedení Westfalia se zvedací střechou.To jako abych nebyl prvovýrobce.
- Grossraum
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 314
- Registrován: 27 bře 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem tady, kovanej.
Ten přepychovej knírač má střechu Doormobile, tu má velká většina anglickejch aut. Zmíněný "Hubdach" (Hub=zdvih) vyráběla taky Westfalia. Vlastně to byla první zvedací střecha co nabízeli. Už na T1 bývala. Velká zvedací střecha od Westfalie přinesla možnost spartánského lůžka i v 1. patře. Teprve u T2b otočením zvedací střechy proti jízdě a odstraněním plechové střechy po celé délce zvedacího dílu, vznikla 2 plnohodnotná lůžka.
Ten přepychovej knírač má střechu Doormobile, tu má velká většina anglickejch aut. Zmíněný "Hubdach" (Hub=zdvih) vyráběla taky Westfalia. Vlastně to byla první zvedací střecha co nabízeli. Už na T1 bývala. Velká zvedací střecha od Westfalie přinesla možnost spartánského lůžka i v 1. patře. Teprve u T2b otočením zvedací střechy proti jízdě a odstraněním plechové střechy po celé délce zvedacího dílu, vznikla 2 plnohodnotná lůžka.
Doormobile - Aufstelldach
Viděli jste někdy něco takového bude to asi"garážová úprava"
Westfálka to seriově nedělala...
Westfálka to seriově nedělala...
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
- Grossraum
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 314
- Registrován: 27 bře 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Výrobcem bude asi anglický Doormobile, Nr.1 v obytných autech na ostrovech. mrkněte zde: http://www.vwt2oc.org/
A nebude to Hubdach ale Aufstelldach, páč se to vyklápí (do strany).
A nebude to Hubdach ale Aufstelldach, páč se to vyklápí (do strany).
- Grossraum
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 314
- Registrován: 27 bře 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
T2a Westfalia je z auta se šíbrem!!!
T2b Westfalia je z výroby auto bez plata střechy, čili taky nelze porovnat velikost otvoru. Pro překopávku na zvedačku je ale otvor šíbru dostatečný. Stejně se neřeže víc než mezi 2 výztuhama ve střeše, které jsou v úrovni sloupků před a za šoupačkama. Šíbr je pro zvedačku ideální, když nechceš ničit auto. Plachtě je jedno, jak velkou máš díru a pro postel stejně musíš vyrobit/vymyslet dorovnání oblouku střechy.
T2b Westfalia je z výroby auto bez plata střechy, čili taky nelze porovnat velikost otvoru. Pro překopávku na zvedačku je ale otvor šíbru dostatečný. Stejně se neřeže víc než mezi 2 výztuhama ve střeše, které jsou v úrovni sloupků před a za šoupačkama. Šíbr je pro zvedačku ideální, když nechceš ničit auto. Plachtě je jedno, jak velkou máš díru a pro postel stejně musíš vyrobit/vymyslet dorovnání oblouku střechy.
Nic než VW Bus!