T1, T2, T3 - čalounění a zateplení
T1, T2, T3 - čalounění a zateplení
Zdravím, potřeboval bych poradit s tapicírungem. Lakuju buse postupně a mám teďka vyhozené dva zadní skla. Jak jsem se díval tak koženka byla nalepená přímo na plechu a je pod těsněním na okno. A teď se ptám jestli by to mělo být z jednoho kusu, anebo bych to mohl nějak šikovně rozkouskovat a polepit dohromady. Jde mi o to, že bych už tam rád alespoň to jedno okno nasadil, ale kompletní tapicírung bude za dlouho. Co myslíte dalo by se teda kolem každého okna nějak pořešit tu koženku a pak na to plynule napojit celkový tapicírung? Čím lepit?
Jo je to těžký, zvažuju jestli nalepit přímo koženku na plech, nebo pod koženku dát takovej velmi tenkej molitan, vono to prej je příjemnější na omak, ale vidím to tak že tam dám přímo koženku. Takže bych ten tapicírung rozdělit na dvě části a tu horní nechat v kuse přižemž by šla podlepit pod tesnění okna. Mohlo by to tak být? Jsem z toho vedle, ale jak se toho chtnu tak to myslím půjde. Nějaké schématko bych někde našel??? [smilie=user.gif]
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Samozrejme sa podlepuje a keď ho španuješ na svoje miesto je ho dobre zohria? napr: fénom potom sa pekne napne keď vychladne
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Ahoj. Opět pro mně taky aktuální. Akorát se k tomu chystám taky.Tapecírunk okolo oken udělám koženkou, lae podlepím ji 3mm molitanem, zkusím si s tím pohrát, oni se pak stratá takový ty nerovnosti kolem, případný díry co tam jsou vrtaný atd. Nevím jestli v tom taky nevznikne nějaká komplikace, ale pokusím se to udělat tak jak říkám. Lepidlo mi doporučil čalouník, prý nějaký speciální na takovýhle věci. Asi to taky nebudu dělat z jednoho kusu, to bych se z toho zbláznil. Ještě uvidím.
Hubert - zelený Busík
Zateplenie - calunenie...
Ahojte neda mi nenapisat. Pohral som sa s interierom dost dlho asi zatial najviac zo vsetkeho, tiez som mal bus bez calunenia resp. strecha bola iba plech. Myslienku robenia to podla originalu som zavrhol a videl som zhodnejsiu cestu niekde inde. Hlavne robil som iba to co mi islo a cele som to nafotil. Trvalo to 3 tyzdne od rana do vecera nonstop. Urcite treba vyteplit celu cast pod strechou. oplatia sa aj niektore miesta v prednych dverach, boky a ono to robi v lete velmi prijemny chladok no a zima ma presvedci tento rok ale tu su teda fotky keby daco napiste mail ...
GO interieru
Takto to vyzera teraz v buse vecer ...
GO interieru
Takto to vyzera teraz v buse vecer ...
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zateplenie - calunenie...
Všechna dutá místa ve dveřích a bocích mají ve spodní části odtokové otvory na zkondenzovanou vodu. Zároveň může odvětrávat. Teď zůstane v "zateplení". Řekl bych, že to bude pěkně reznout.Majky píše:Urcite treba vyteplit celu cast pod strechou. oplatia sa aj niektore miesta v prednych dverach, boky a ono to robi v lete velmi prijemny chladok no a zima ma presvedci tento rok
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zateplenie - calunenie...
Absolut súhlas. A ani na strechu nieje zateplenie ako zateplenie.prak píše: Všechna dutá místa ve dveřích a bocích mají ve spodní části odtokové otvory na zkondenzovanou vodu. Zároveň může odvětrávat. Teď zůstane v "zateplení". Řekl bych, že to bude pěkně reznout.
Videl som chrobáka zatepleného neodborne s komplet odhnitou strechou.
Neskutočný masaker. Základ je dobre odvetratelný materiál.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Nikde nepisem ze treba upchat odtokove diery. Je jasne ze diery treba zanechat a aj keby si chcel nemas sancu to cele vyplnit, lebo sa nedostanes na vsetky miesta. Som toho nazoru ze pokial chces mat bus celorovcne musis ho zateplit. Chrobaka by som urcite nezteploval lebo to neie je problem vykurit. BUS je problem vykurit a este vacsi ked je -10 - 15 teplo v nom udrzat.... Hmota na zateplenie nie je pijava takze vlkost stece a davaju sa tam este protisparne folie. Som s tym spokojny a nemam problem s vlhkostou v BUSe....
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Tak je to Ok a bufík nefunguje ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
bufik zatial nemam kurim plynom, asi by som do lavice zabudoval nejake vytopne teleso na plyn, zatial nemam nic, nikto ma poriadne nicim neinspiroval. Bufik na benzin asi nie je nic moc predstavujem si nieco co by islo 24 hod v kuse ako ladnicka napr.... Neviete o niecom porqadit? "inu ja ten tapacir nikomu neradim, iba som napisal jak som to riesil" cas ukaze a je to moj prvy BUS takze sam som zvedavy ci zhnije ci nie
teď jsem taky na busíkovy odkryl sololakový strop a orval jakýsi koudelo-hadrovo-plstěný hnědý sajrajt asi tam nový sololak vrátím ,ale jak nahradit tu izolaci nějakej mirelon,či něco jako karimatku slabý polystyrén ,nebo,vyprdnout se na sololak rovnou na plech vlepit kobereček plánuju teda provoz jaro-podzim dik
KINDERKRANKENWAGEN samozvaný prezident Sudetenbuslandmanschaftu
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: T1, T2, T3 - čalounění a zateplení
Před pár lety jsem dělal kompletní zateplení busíka.
Do stropu jsem "vzpříčil" vždy několik pásků sololitu, mezi ně a střechu jsem nacpal polystyrénový pruhy cca 3x3x100cm a do těch pásků pak přišrouboval tenoučkej kobereček (v jedné osobě tak nacpat ten koperec byla dost rasovina). Podobě jsem polystyrén nacpal i do dveří a boků.
Jeden a půl sezóny jsem s tim spokojeně jezdil a pak jsem ho na zimu ustájil u kamaráda ve stodole.
Tam se busík zalíbil myškám a když jsem si ho najaře vyzvedl, tak celé auto smrdělo myšovinou a bylo plný myších hovínek.
To dobrý na to je, že jsem to zas celý vyházel a tudíž mi to nestačilo shnít!
No a teď zas nevím co tam dát.
Poradí někdo?
Do stropu jsem "vzpříčil" vždy několik pásků sololitu, mezi ně a střechu jsem nacpal polystyrénový pruhy cca 3x3x100cm a do těch pásků pak přišrouboval tenoučkej kobereček (v jedné osobě tak nacpat ten koperec byla dost rasovina). Podobě jsem polystyrén nacpal i do dveří a boků.
Jeden a půl sezóny jsem s tim spokojeně jezdil a pak jsem ho na zimu ustájil u kamaráda ve stodole.
Tam se busík zalíbil myškám a když jsem si ho najaře vyzvedl, tak celé auto smrdělo myšovinou a bylo plný myších hovínek.
To dobrý na to je, že jsem to zas celý vyházel a tudíž mi to nestačilo shnít!
No a teď zas nevím co tam dát.
Poradí někdo?
OndraS
Re: T1, T2, T3 - čalounění a zateplení
...když jsem sundával strop z westy70, tak jako zateplení byla použita jemná skelná vata...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1, T2, T3 - čalounění a zateplení
Ano,ano,a pěkně kousavá!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi: