T2 - Zahřívání bubnů na kulaťákovi.

MartinS

Příspěvekod MartinS » 09 črc 2005

Tuhle před rokem jsem měnil trubky na brzdách a když jsem s tím začal jezdit, tak mi to taky blokovalo zadek po chvíli jízdy, bzdy se jakoby nafoukaly a problém byl, že jak jsem to pod autem pospojovával tak jsem zapojil obráceně omezovač brzdného účinku- ta věc na potrubí k zadní nápravě. Když jsem ho zapojil správně tak to brzdí a neblokuje. hodně zdaru

Uživatelský avatar
Grossraum
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 315
Registrován: 27 bře 2004
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Grossraum » 19 črc 2005

Pozor, pozor, jestli mě má slabá pamě? neklame, tak existují 2 druhy tyček mezi válcem a posilovačem, resp. pro posilovač je jiná než pro bez posilovač. Jestli tam má být kratší a je tam ta delší, přibržďuje to.
Polosyntetika jsou vyhozený peníze a nijak tomu motoru nepomůžeš. Spíš naopak. To je motor konstruovaný v době kdy ani v NASA neměli o semisyntetice ponětí. Dej mu dobrý minerál a měň mu ho často a uvidíš, že bude spokojeně vrtět výfukem.

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1804
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvekod Kvak » 21 črc 2005

Grossraum píše:Polosyntetika jsou vyhozený peníze a nijak tomu motoru nepomůžeš. Spíš naopak. To je motor konstruovaný v době kdy ani v NASA neměli o semisyntetice ponětí. Dej mu dobrý minerál a měň mu ho často a uvidíš, že bude spokojeně vrtět výfukem.


Tak tak. Castrol GTX3 jedině!
Eine Kleine Schwartze Katze

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4458
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 22 črc 2005

každejch 1000 km dolejvám u dopla tak litr, takže žádnej kastrol, ale obyčejný M5AD. Je nejlevnější. teprve před zimou začínám dolévat něco "lepšího" :wink:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Dave
Příspěvky: 24
Registrován: 27 srp 2004
Bydliště: Petrovice

Příspěvekod Dave » 04 srp 2005

Takže co se týče toho zahřívání, tak jsem to včera odstranil. Za intenzivního brždění se mi zase začalo zahřívat, tak jsem zkusil povolit odvzdušňovací šroubek na zadní brzdách a byl tam pořádnej tlak. Tak jsem vyšletoval (povolil) vůli na pedálu a je po problému! Uvidíme jak se to zachová z nějakého prudkého kopce. Díky panové za rady! :prayer:
(BMX)BUSrider

Uživatelský avatar
Sesto
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1710
Registrován: 09 čer 2003
Bydliště: Pressburg
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Sesto » 04 srp 2005

Valvoline vyraba specialny olej na vzduchom chladene motory.Pocul som nan dobre referencie.Ked zistim typ a nalejem ho do afta tak ti dam vediet.Dufam ze tento tyzden ho zakupim.
Sesto

Jano
vtipkár fóra flat4.org
Příspěvky: 177
Registrován: 04 bře 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Jano » 04 srp 2005

Už zase nechápem súvislos?, bude to vekom?

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 04 srp 2005

Vek ma samozrejme svoj efekt,ked to dospeje do takeho stadia,tak to je ten spravny vzhlad.Zrovna majitel tohoto ma asi 80 VW kazdeho druhu a zivi sa prestavbou busov.Ten napis na zadnom cele hovori,ze chrom ta nedovezie domov.Nepriamo hovori,ze aj takto vyzerajuci VW je spolahlivy.
Naposledy upravil(a) john dne 04 srp 2005, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 04 srp 2005

Jano píše:Už zase nechápem súvislos?, bude to vekom?


John bude asi starší minimálne si môžte poda? ruky čo sa veku týka :wink:
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Jano
vtipkár fóra flat4.org
Příspěvky: 177
Registrován: 04 bře 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Jano » 04 srp 2005

Téma bola o zahrievaní bubnov, ak som so zmýlil tak prepáč!

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 04 srp 2005

Tak to mi nedoslo.... hovori sa o mojom veku?Ja som 56 rokov mlady.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 04 srp 2005

Tak to som uplne vedla,dal som to na zle miesto.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 04 srp 2005

Ja som bol tiež OFF topic páni 8)
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 04 srp 2005

Nic to,poziadame Kvaka,nech to napravi.


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host