T2 - Zahřívání bubnů na kulaťákovi.
T2 - Zahřívání bubnů na kulaťákovi.
Zdravím, mám problém se zadními bubny na mém kulaťákovi. I po kratší jízdě se začnou bubny zahřívat. Na co se zaměřit?? Díky
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
zvednout na hever a roztočit kolo.
prostě zkusit, jestli to furt nebrzdí, případně neharaší ložisko. Nic jiného na ohřívání tam není.
prostě zkusit, jestli to furt nebrzdí, případně neharaší ložisko. Nic jiného na ohřívání tam není.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Nó ložiska mám v cajchu, promazané vyměněné. Lanka ruční brzdy mám nové, ale ještě ji nemám seštelovanou, resp. když zatáhnu na doraz tak to nebrzdí ani ?uk, a válečky a rozvody mám taky new. Při začátku jízdy není slyšet žádné tření v bubnech, takže bych to možná tipoval, že by to mohl způsobovat buď něco v hlavním válci, nebo pak je tam ještě takový bazmek, takový odlitek do kterého to jde z hlavního a pokračuje dozadu, co to je?? Nebo jsem myslel nové obložení a pak to seštelovat a pak by se vidělo. ???
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
nepsal jsem náhodou totéž?Slávek píše:Ale je, ložiska bys musel slyšet, nebo se prostě se můžou kousnout brzdy, ..........jako bych to neznal
a) prasátka
b) lanovody ručky
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
takový malý růžový s knoflíkem místo čumáčku
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Debatu o olejích hledej ve FAQ nebo Broučím fóru, jelikož motor 1600 je s broučím shodný. Doporučený je Castrol GTX nebo jakýkoliv 10W40 nebo 15W40. Motor pojme tuším dva a půl litru oleje. Taky to tu někde najdeš.Dave píše:Jó a potom potřebuju ještě poradit kolik litrů se má nalít mot. oleje do 1,6 vzducháče. A jestli polosyntetika by byla OK? Dík.
Jak říká Sam: UFSB
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
zkus seštelovat na větší vůli - jinak já jsem asi dva měsíce jezdil s upadeným obložením z pakny - a všiml jsem si problému až když mi při přehřátí bubnu začala vytíkat vazelína z pod kloboučku - a první projev byl že se mi při couvání už při lehkém dotyku brzdového pedálu zablokovaly brzdy - při jízdě dopředu vše fungovalo "normálně". Takže jsem na Attacku jel sprint s konstatně přibržďujícím pravým předním kolem (a pak mám zajet slušnej výsledek)Dave píše:Je stejně zajímavý, že při kratší jízdě se doslova zadní kola zaseknou a jakmile bubny vychladnou, tak je zase vše ok. Někdo mi říkal, že by to mohlo být mastné obložení, které se přilepí. Co si vo tom myslíte?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Nó sundával jsem komplet brzdy, posilovač. Takže jsem ještě zvažoval, (jak brzdový pedál přez páku tlačí na posilovač), že jsem ten závit dotáhnul málo, tím pádem to tlačí více. Takže jak stojím na místě a není nastartováno tak posilovač netlačí, takže se zdá že to nedře. Ovšem jak nastartuju tak to lehce dře, pak se to zahřeje a je vymalováno.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak dočasně vypoj posilovač - já teda nemám zkušenost jestli se nějak seřizuje (páč nemám busíka....zatím), ale taky by to moh dělat on teda.Dave píše:Nó sundával jsem komplet brzdy, posilovač. Takže jsem ještě zvažoval, (jak brzdový pedál přez páku tlačí na posilovač), že jsem ten závit dotáhnul málo, tím pádem to tlačí více. Takže jak stojím na místě a není nastartováno tak posilovač netlačí, takže se zdá že to nedře. Ovšem jak nastartuju tak to lehce dře, pak se to zahřeje a je vymalováno.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM