Ahojte, hľadám niekoho, kto by mi vedel pomôcť s nastavením dvojitej karburacie v t2, motor typ 4 1800.
(veľmi moc žerie, čierny dym z výfuku pri akcelerácii, strieľanie,..)
Ideálne Slovensko pripadne východ čr/Morava
Platím zlatom, diky za tipy
Nastavenie karburátorov typ 4
Re: Nastavenie karburátorov typ 4
To znie ako moc bohatá zmes.. máš single či dual carb? skúsil by som sa pohrať s nastavením bohatosti zmesi. Najlepšie by bolo poslať foto
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavenie karburátorov typ 4
Několik jsem jich už seřídil, nebo se aspoň o to pokusil, některé zkrátka ani nešli seřídit z důvodu stáří. Toto je téma na několikadenní debatu. Solex 32-34PDSIT je největší konstrukční mrdka která snad kdy byla VW vyrobená. Pokud máš 36-40 PDSIT, tak to je lepší, jsou jednodušší a nejsou mezi sebou nijak propojený na rozdíl 32-34.
Pro začátek - vyměň všechny podtlakové 4mm hadičky, za to dáš pár korun a motoru to jednoznačně pomůže a budeš mít jistotu, že to není jimi (nejčastější důvod špatného chodu motoru)
Zkontroluj zda jsou funkční obě volnoběžné trysky
Pokud máš posilovač brzd - zkontrolovat celou cestu od motoru až do předu, jestli někde na vedení nesyčí vzduch, to je ŠPATNÉ znamení
Benzín - máš tam už letošní čerstvý ?
Co to je za typ motoru, jaké označení AN, EC... ???
Dole na karburátorech je šroub na seřizování volnoběžné směsi, klasická pomůcka - při vypnutém motoru je zašroubuj, a pak 2,5 otáčky povol, a máš základní nastavení.
Nezapomeň, že je to materiál starý +/- 50 let a můž být zevnitř pokročilá koroze, půlka táhel jsou většinou zohýbané, a nebo mají jiná poškození....
Jinak spousta materiálu k seřízení těchto odporných karbeců hledej na youtube, je tam toho mraky.
Pro začátek - vyměň všechny podtlakové 4mm hadičky, za to dáš pár korun a motoru to jednoznačně pomůže a budeš mít jistotu, že to není jimi (nejčastější důvod špatného chodu motoru)
Zkontroluj zda jsou funkční obě volnoběžné trysky
Pokud máš posilovač brzd - zkontrolovat celou cestu od motoru až do předu, jestli někde na vedení nesyčí vzduch, to je ŠPATNÉ znamení
Benzín - máš tam už letošní čerstvý ?
Co to je za typ motoru, jaké označení AN, EC... ???
Dole na karburátorech je šroub na seřizování volnoběžné směsi, klasická pomůcka - při vypnutém motoru je zašroubuj, a pak 2,5 otáčky povol, a máš základní nastavení.
Nezapomeň, že je to materiál starý +/- 50 let a můž být zevnitř pokročilá koroze, půlka táhel jsou většinou zohýbané, a nebo mají jiná poškození....
Jinak spousta materiálu k seřízení těchto odporných karbeců hledej na youtube, je tam toho mraky.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: Nastavenie karburátorov typ 4
není to zas tak něco složitého,jenom se prostě musí vyndat,rozebrat a sestavit naprosto stejně jako soubojové pistole,AC,sytiče klapky volnoběh,musí chodit stejně. na motoru pak seřídit klapky a doladit průtok.samozřejmě v ideálním stavu,občas jsou tak dojebaný že spárovat skoro nejdou. ale veškerá netěsnost okolo má vliv nejen na funkci rostlináře. .posilovač brzd při seřizování vyřadit a stejně je ti to všechno k prdu pokud ti nechodí správně zapalování a všechno okolo.Ideální stav nastane až ti začnou reagovat na levém karbci korektory
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavenie karburátorov typ 4
a sme pri kompletnej GO aj so vsetkou finesou...ako skoro vzdy...ale potom slape vsetko ako ma.
A je jedno ako je to zlozite...
A je jedno ako je to zlozite...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Nastavenie karburátorov typ 4
Martin a co neskusis p. Varadina?