T1, T2, T3
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terminologie na tomto fóru
Zrejme narazka na debatu v topiku (tematu) o Pepcu. Pokud ti to bude sSatte postacovat, vez, ze slovo venturi jsem pouzil jen proto, ze jsem si na cesky ekvivalent nevzpomnel. Navic mi neprijde vhodne behem debaty menit slovnik a kdyz jeden mluvi o venturi odpovidat difusorem, pripadne kdyz nekdo zacne s Deck Height(DH) odpovidat mu detonacni sterbinou, atp. Sice by byli jazykovedci spokojeni, ale vznikl by jeste vetsi chaos nez nyni.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Terminologie na tomto fóru
výška kompresního prostoru
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Terminologie na tomto fóru
...no...chuapci...
...difuzor je konicky se rozšiřující kanál...jak u karburace...tak kupříkladu zadní část F1 a okruhovejch speciálů,kde to funguje tak,že čim níž je deska(plocha podlahy) u silnice...tim vyšší je průtok vzduchu pod vozem...díky difuzoru na zádi vozu...čimž se zvýší přítlak na auto,protože pod nim proudí vzduch rychleji než nad ním...vytváří se podtlak...kterej vůz "přisává" k vozovce...tendle difuzor je třešnička na dortu u Venturi efektu...protože ho násobí...
...Venturi neboli Venturiho trubice...je totiž konicky se zužující a rozšiřující kanál...kterej má za následek zvýšení rychlosti průtoku plynů...alébrž kapalin...
...čili Venturi by bez difuzoru nefungovala...ale venturi je přesně to zúžení...na který Sam odkazoval v Pepco topicu...
...difuzor je tedy v podstatě součástí Venturiho trubice...nemyslim si,že je to věc naprosto totožná...
...difuzor je konicky se rozšiřující kanál...jak u karburace...tak kupříkladu zadní část F1 a okruhovejch speciálů,kde to funguje tak,že čim níž je deska(plocha podlahy) u silnice...tim vyšší je průtok vzduchu pod vozem...díky difuzoru na zádi vozu...čimž se zvýší přítlak na auto,protože pod nim proudí vzduch rychleji než nad ním...vytváří se podtlak...kterej vůz "přisává" k vozovce...tendle difuzor je třešnička na dortu u Venturi efektu...protože ho násobí...
...Venturi neboli Venturiho trubice...je totiž konicky se zužující a rozšiřující kanál...kterej má za následek zvýšení rychlosti průtoku plynů...alébrž kapalin...
...čili Venturi by bez difuzoru nefungovala...ale venturi je přesně to zúžení...na který Sam odkazoval v Pepco topicu...
...difuzor je tedy v podstatě součástí Venturiho trubice...nemyslim si,že je to věc naprosto totožná...
You can't win 'em all...
Re: Terminologie na tomto fóru
Same, ja si puvodne myslel, ze venturi je nejaka skvela featura pouzivana v "performance carbs" - takze prvy dotaz bezelstny, nasledne Petr prolomil nevedomi, ktere v radosti dane poznanim vyvolalo hravou reakciSam píše:Zrejme narazka na debatu v topiku (tematu) o Pepcu. Pokud ti to bude sSatte postacovat, vez, ze slovo venturi jsem pouzil jen proto, ze jsem si na cesky ekvivalent nevzpomnel. Navic mi neprijde vhodne behem debaty menit slovnik a kdyz jeden mluvi o venturi odpovidat difusorem, pripadne kdyz nekdo zacne s Deck Height(DH) odpovidat mu detonacni sterbinou, atp. Sice by byli jazykovedci spokojeni, ale vznikl by jeste vetsi chaos nez nyni.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terminologie na tomto fóru
no a difuzor bez venturiho trubice není difuzor, a venturi trubka bez difuzoru není venturi trubkaPetr914 píše:...difuzor je tedy v podstatě součástí Venturiho trubice...nemyslim si,že je to věc naprosto totožná...
čímž se obloukem dostáváme k tomu, že oboje samostatně není nic, čili je to totéž
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Terminologie na tomto fóru
...praku nezbejvá než dodat...že máš naprostou pravdu...a neni to žádná ironie...je to prostě fakt...
You can't win 'em all...
Re: Terminologie na tomto fóru
nesuhlasim....Petr914 píše:...praku nezbejvá než dodat...že máš naprostou pravdu...a neni to žádná ironie...je to prostě fakt...
pri toku kvapaliny alebo plynu vo Venturiho trubici po zuzenej casti nastane efekt difuzie...
Difuzor / diffuser / je samostatna entita, ktora nie je viazana na Venturiho efekt...pouzitie a prevedenie ma vela foriem...je dobre porovnavat hrusky s hruskami...
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terminologie na tomto fóru
Ale no tak...zase se perete?
Co se sejít ve Venturiho pizzerii a pokecat
http://eatventuri.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co se sejít ve Venturiho pizzerii a pokecat
http://eatventuri.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terminologie na tomto fóru
houby praní, jen každý mluvíme o něčem jiném
naopak konečně konstruktivní diskuze, která může vést k řešení - správnému výkladu
pokud beru difuzor jako součástku, pak je samostatnou entitou
pokud jako součást fyzikálního - hydrodynamického, nebo aerodynamického jevu, pak je podmínkou pro vznik venturiho efektu (paradoxu), ať už vypadá jako zůžená trubka nebo zvednutý zadek na autě
tedy co vlastně v eng názvosloví znamená "venturi" u karburátorů?
v češtině to chápu jako průměr trubice X průměr a tvar difuzoru
naopak konečně konstruktivní diskuze, která může vést k řešení - správnému výkladu
pokud beru difuzor jako součástku, pak je samostatnou entitou
pokud jako součást fyzikálního - hydrodynamického, nebo aerodynamického jevu, pak je podmínkou pro vznik venturiho efektu (paradoxu), ať už vypadá jako zůžená trubka nebo zvednutý zadek na autě
tedy co vlastně v eng názvosloví znamená "venturi" u karburátorů?
v češtině to chápu jako průměr trubice X průměr a tvar difuzoru
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Terminologie na tomto fóru
Mohl bys nás tam všechny odvýzt westfálkou..a cestou bychom to mohli šmejknout přes Tibet..nebo jinou oblíbenou turistickou destinaci Užijeme si spoustu legrace.
podstatný je, že když půjdu do obchodu v anglosaský zemi a budu potřebovat tu předmětnou součástku, tak řeknu "ken aj hev a 38 milimítr venturis for máj dellz plís?" "yes, sure, you want chinese or italian?" když půjdu v Čechách, řeknu "Dobrý den, rád bych difuzory o rozměru 38mm pro moje karburátory Dellorto" "Nemáme, nevedeme, ale můžeme vám to objednat. Ozvěte se za 2 měsíce" takže různé názvy, stejný význam.
Obdržím následující součástku, ideálně ve čtyřech exemplářích:
(obrázek je pouze ilustrativní)
O tuhle součástku se zajímá ten, kdo ví, k čemu slouží, jaký efekt má na plnění motoru, ví jakou momentálně má a jakou přibližně potřebuje.
podstatný je, že když půjdu do obchodu v anglosaský zemi a budu potřebovat tu předmětnou součástku, tak řeknu "ken aj hev a 38 milimítr venturis for máj dellz plís?" "yes, sure, you want chinese or italian?" když půjdu v Čechách, řeknu "Dobrý den, rád bych difuzory o rozměru 38mm pro moje karburátory Dellorto" "Nemáme, nevedeme, ale můžeme vám to objednat. Ozvěte se za 2 měsíce" takže různé názvy, stejný význam.
Obdržím následující součástku, ideálně ve čtyřech exemplářích:
(obrázek je pouze ilustrativní)
O tuhle součástku se zajímá ten, kdo ví, k čemu slouží, jaký efekt má na plnění motoru, ví jakou momentálně má a jakou přibližně potřebuje.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Terminologie na tomto fóru
no konečně máme v těch hruškách jasno
v englang názvem jevu tedy zdá se označují součástku, která ho vytváří
děkujeme, rozejděte se
v englang názvem jevu tedy zdá se označují součástku, která ho vytváří
děkujeme, rozejděte se
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Terminologie na tomto fóru
nashledanou u řešení dalšího pseudoproblému
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Terminologie na tomto fóru
...já věděl,že to nebude jednoduchý a tak sem včas zastavil...ale vidim,že to bylo jen mezipřistání...
...nebyl čas ptát se kdo je kdo...úkol zněl jasně...zastavit venturiho trubici...
...nebyl čas ptát se kdo je kdo...úkol zněl jasně...zastavit venturiho trubici...
You can't win 'em all...
Re: T1, T2, T3
Moc zdravím. Prosím, je tu někdo nejlépe blízko Plzně, kdo bych chtěl svézt nevěstu a ženicha z Nečtin do Plas (cca 25 km) dne 15. 6. 2013 po 15 hodin svou T1? Zájemci prosím napište na kaja213@seznam.cz - moc předem děkuji, Kája
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 30 zář 2015
Re: T1, T2, T3
Zdravim vas prave jsem poridil busika T1 z brazilie nasel by se.prosim nekdo kdo by byl ochoten ofotit zadni stranu VT s tech. Daty? Popr kde bych tyto data sehnal abych nemel problem s.prihlasenim
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1, T2, T3
Ahoj Dejve,Oldschool_dave píše:Zdravim vas prave jsem poridil busika T1 z brazilie nasel by se.prosim nekdo kdo by byl ochoten ofotit zadni stranu VT s tech. Daty? Popr kde bych tyto data sehnal abych nemel problem s.prihlasenim
Aby ti někdo pomohl, chtělo by to upřesnit, o jaký bus se jedná, z jakého roku, atp. Ideálně kdybys poslal nějakou fotku. Třeba pak někdo odpoví, kdo má podobný model. Snadná cesta je kontaktovat VW automuzeum. Krom certifikátu autenticity za 50euro umí i za 35euro poslat datasheet s údaji přesně pro tvůj vůz. Stačí jenom vyplnilt číslo podvozku, model a adresu....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1, T2, T3
Chtelo by to VIN cislo.M Code v Brazilii nejsou,lepili to ze vseho mozneho. Dej vice informaci...rok vyroby atp,ze by se dalo neceho chytit.Jestli mas ponorku z roku 1976 (CKD Fleetline Kombi) tak mas raritu,protoze tech se vyrobilo jen a pouze naposledy 789 kusu ze zbytku co se nahromadily ve fabrice!!!
Bez informaci a fotek je tento topic bezcenny,musis byt konkretni jinak jses mrtvej Homolka...
Bez informaci a fotek je tento topic bezcenny,musis byt konkretni jinak jses mrtvej Homolka...
Vwase nocni sichta...
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 30 zář 2015
Re: T1, T2, T3
Dle stitku je cislo 269272 je to 15ti okeni verze a bus a myslim zeto ma 32kw nemam u sebe papiry mam je na dilne
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1, T2, T3
No pekne .Otevri si svuj topic,je to zajimavej model.V tomle pripade nejsou zadny kody,ale staci Ti rok vyroby a jak jsi psal potrebujes opravdu informace z VT.BH znamena B=Brazilien a H=1500cc 42Ps motor.Tohle oznaceni se davalo od roku 67 do roku 1976,pred tim bylo na stitku pouze B s cislem treba B5 coz znamenalo,ze vyroben v roce 1965 a motor byl 1200cc 34Ps,takze asi mas preci jen ten skoro posledni model.Zadni dvere jsou z ponorky 61/62,nevidim bocni dvojte dvere,jestli se klika otevira nahoru nebo dolu...dej rok vyroby,ja myslim,ze je vyroben v roce 1972.. esli mas na papirech,rozepis se covece .Vpredu mas logo VW urcite vylisovane do plechu,jestli ano jestlipak vis proc?
Vwase nocni sichta...