T2, T3 - Jak přidat 12V zásuvku?
- Grossraum
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 314
- Registrován: 27 bře 2004
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jedna zásuvka, a kolik to zabere času a místa, co? Co děláte všichni že jste furt přilepený na Flatu. Já jsem doma nemocnej a nestačím se divit.
Každopádně, elektrika je věc, která dokáže na cestách pěkně zesrabit a tak by o ní měl mít každý busař alespoň základní povědomí, navíc, jestli ji má na svém autě v bordelu se může něčeho brzo dočkat. Je to opravdu fyzika základní školy. Zapojit zásuvku pod dohledem někoho zkušenějšího bych považoval za dobrou 1. lekci.
Každopádně, elektrika je věc, která dokáže na cestách pěkně zesrabit a tak by o ní měl mít každý busař alespoň základní povědomí, navíc, jestli ji má na svém autě v bordelu se může něčeho brzo dočkat. Je to opravdu fyzika základní školy. Zapojit zásuvku pod dohledem někoho zkušenějšího bych považoval za dobrou 1. lekci.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
[-X ako v ktorom . Ináč súhlas s Yahoďakom keď nevieš tak nerieš alebo nech ti niekto poradí.Telka stojí 10000- a nikto do toho prsty nedá a do auta asi každý .john píše: A elektrika v aute je skutocne zalezitost fyziky 7 rocnika ludovej skoly.
Som schopný si urobi? elektroinštaláciu do auta sám ale radšej to zverím niekomu kto to robí častejšie. hough
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Bych vám mohl o zbastlený elektrice povyprávět
Našeho busíka kdysy, když eště nebyl náš, dával dohromady někdo, kdo sice o autielektrice povědomí měl, leč příliš se s tim netrápil. Hlavní kabelovej svazek prostě odřízl a natahal to jinudy, drátky spíše zbytkový a několikrát nastavovaný, různý průměry, relé z Favorita atd...
Ono to fungovalo, ale každou chvíli se někde projevilo špatný ukostření, co chvíli to nestartovalo, relé dávalo do baterky až 24 voltů, blinkry občas blikaly, občas jen svítily, občas vůbec nic, vzadu disco.... apod.
Nechci nic zakřiknout, ale po tom, co nám to dával dohromady odborník (Šindelář ze Lhoty), jezdíme bez problémů.
Našeho busíka kdysy, když eště nebyl náš, dával dohromady někdo, kdo sice o autielektrice povědomí měl, leč příliš se s tim netrápil. Hlavní kabelovej svazek prostě odřízl a natahal to jinudy, drátky spíše zbytkový a několikrát nastavovaný, různý průměry, relé z Favorita atd...
Ono to fungovalo, ale každou chvíli se někde projevilo špatný ukostření, co chvíli to nestartovalo, relé dávalo do baterky až 24 voltů, blinkry občas blikaly, občas jen svítily, občas vůbec nic, vzadu disco.... apod.
Nechci nic zakřiknout, ale po tom, co nám to dával dohromady odborník (Šindelář ze Lhoty), jezdíme bez problémů.
GPS
Pokračování diskuze na téma GPS je tady: http://www.flat4.org/phpBB2/viewtopic.php?t=2316
- BUSdriver.sk
- Příspěvky: 153
- Registrován: 05 dub 2006
- Bydliště: BUS/alebo si nepamatam
- Kontaktovat uživatele:
GPS
Osobne som "pripajal" GPS v buse tiez PDA s integrovanym gps. Je to naozaj jednoduche jeden kabel mi isiel cez vypinac na palubovke na poistkovu skrinu a priamo na baterku. Tym som dosiahol toho ze vypinacom na ktorom je samozrejme ikona GPS satelitu, nepotrebujem otacat klucom zapaloviania. Zapinam dobijanie PDA rovnako ako svetla v buse. Nevidim v tom naozaj nic zlozite. Mozno na vylepsenie by to chcelo nejaky spinac s kontrolnou diodou aby bolo jasne ci je to pod napatim alebo nie...
we are one
-<Mayky>-
-<Mayky>-