T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
...a takhle vypadaji oba konce.
Vwase nocni sichta...
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 771
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Tak to jsem neznal...začnu to shánět Díky za rozšíření obzorů...
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
a dá se to stříknout v barvě interiéru, vypadá to líp, jak ta černá.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
...to by podle me ztratilo ten kontrast, to uz je lepsi striknout ty nadzamky a nakonec ten zadni kryt.....Kolikrat ho kdy v zivote uvidi?Vendelin píše:a dá se to stříknout v barvě interiéru, vypadá to líp, jak ta černá.
Vwase nocni sichta...
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Bylo to v plastu a zustane to v plastu, jen zadni jsem nepouzil neb jsem tam pridal interierovou kliku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
U zadního krytu zámku šoupaček existovaly dvě verze.
Obě mají stejné číslo, ale každá jiná, jedna dělá začištění i směrem dolů, kolem tapece šoupaček.
Obě mají stejné číslo, ale každá jiná, jedna dělá začištění i směrem dolů, kolem tapece šoupaček.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
... výborně , konečně si někdo všímá drobných detailů. Mám oba ve sbírceJirkaB píše:U zadního krytu zámku šoupaček existovaly dvě verze.
Obě mají stejné číslo, ale každá jiná, jedna dělá začištění i směrem dolů, kolem tapece šoupaček.
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Dvířka odkládáciho prostoru měly dvě modifikace a to první s profilem na prsty ze spodu a pak s rovným spodkem a otočným cudlem. Za příplatek byla i zamykatelná verze.Bohuzel se mi nepodarilo vypatrat kdy ke zmene doslo, osobne si myslim srpen 73.
V případě nouze jsou zaměnitelné oba typy...
V případě nouze jsou zaměnitelné oba typy...
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Ma nekdo model 67-68 bez pricky/plechove ochrany mezi motorem a nadrzi? Ze by nekdo zive nafotil......
Vwase nocni sichta...
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Zajímavá informace, mám zamykatelnou verzi, ale nemám k ní klíček. Přikládám foto.udeeska píše:Dvířka odkládáciho prostoru měly dvě modifikace a to první s profilem na prsty ze spodu a pak s rovným spodkem a otočným cudlem. Za příplatek byla i zamykatelná verze.Bohuzel se mi nepodarilo vypatrat kdy ke zmene doslo, osobne si myslim srpen 73.
V případě nouze jsou zaměnitelné oba typy...
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
...to radio tam máš dočasně viď?
Jsem dneska prehraboval přední kliky a vzpomněl si, že jsou sice stejny akorát se změnil profil klíče z "L" na "R" a to v srpnu 70. Označení kódu je na zamykacím zobáčku.
Na funkci řidiče to nic nezměnilo.....
Jsem dneska prehraboval přední kliky a vzpomněl si, že jsou sice stejny akorát se změnil profil klíče z "L" na "R" a to v srpnu 70. Označení kódu je na zamykacím zobáčku.
Na funkci řidiče to nic nezměnilo.....
Vwase nocni sichta...
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Tak určitě!!!udeeska píše:...to radio tam máš dočasně viď?
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
V anglii, kdyžtak dělají klíče podle kódu.. Neměl jsem k Oklahomě ani jeden klíč a už máme dvaudeeska píše:...to radio tam máš dočasně viď?
Jsem dneska prehraboval přední kliky a vzpomněl si, že jsou sice stejny akorát se změnil profil klíče z "L" na "R" a to v srpnu 70. Označení kódu je na zamykacím zobáčku.
Na funkci řidiče to nic nezměnilo.....
Podle mě by to mohlo být i na tom kastlíku vyražený na zámku, když to rozebereš..
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
já jsem si je nechal udělat v anglii u Yatese a byl jsem hrubě nespokojenej s kvalitou - údajně origo "L" polotovarů, že jsem si je nechal udělat klasicky u v Německu a ty jsou parádní. Rovnou 4, pořád mi je schovává jeden němec.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Já jsem netrval na origo klíčku.. a na Ebay je týpek za 4 libry kus.. Fungujou všechny a bez problémůPětišroub píše:já jsem si je nechal udělat v anglii u Yatese a byl jsem hrubě nespokojenej s kvalitou - údajně origo "L" polotovarů, že jsem si je nechal udělat klasicky u v Německu a ty jsou parádní. Rovnou 4, pořád mi je schovává jeden němec.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
.....hmm tak to je kolem $7 za neoriginální klíč,docela drahota....
Na palubce busa byly též tři verze kontroly brzdového systému. Celkem nezajímavá vwec pro některé. .....
Na obrázku z leva je prvni edice bez označení "Brake", druhý je s označením "B". Oba byly ve verzi stisknutí kdy se rozsvítilo červené světlo potvrzující správnou funkčnost brzd.
Poslední kontrolka na pravo je oranžové barvy (od 1973), což není zrovna uplne zřetelné na obrázku a již není stiskací. Byla napojena přes alternátor a brzdové spínače a po nastartování zhasla v případě, že tlakové spínače brzd neměly problém.
Na palubce busa byly též tři verze kontroly brzdového systému. Celkem nezajímavá vwec pro některé. .....
Na obrázku z leva je prvni edice bez označení "Brake", druhý je s označením "B". Oba byly ve verzi stisknutí kdy se rozsvítilo červené světlo potvrzující správnou funkčnost brzd.
Poslední kontrolka na pravo je oranžové barvy (od 1973), což není zrovna uplne zřetelné na obrázku a již není stiskací. Byla napojena přes alternátor a brzdové spínače a po nastartování zhasla v případě, že tlakové spínače brzd neměly problém.
Vwase nocni sichta...
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Opět budu polemizovat, ale nejsem si jist, jelikož nejsem zase tolik VW odPorník.
Stiskací a nestiskací verze opravdu existovaly, měly by sedět i uvedené roky, stiskací T2a a T2a/b. Nestiskací T2b (8.1972)
Všechny tři kontrolky mají stejnou funkci - kontrolu brzd.
a) do roku 1975 - signalizovali rozsvícením jen poruchu právě jednoho okruhu.
Třívývodový spínač na hlavním válci je ve skutečnosti přepínač, jeden kontakt je bez tlaku sepnutý (brzová žárovka je přes beztlakový kontakt spojená s uvedenou kontrolkou), druhý rozepnutý. Po sešlápnutí naroste tlak a první kontakt vypne a druhý zapne (brzdová žárovka se odpojí od kontrolky a spojí se s plusem - třetím kontaktem).
Takže jeden kontakt žárovka brzdového světla (vždy spojeno), druhý kontakt ke kontrolce brzd - spojen s brzdovým světlem bez tlaku, druhý kontakt plus, spojen s brzdou při tlaku.
Spínače jsou dva, jelikož brzdy jsou dvouokruhové. Pokud jeden spínač nepřepne (jeho okruh je bez tlaku) tak jeho kontrolkový kontakt je nepřepnutý a stále je spojen s brzdovým světlem, to ale teď svítí, jelikož druhý spínač a okruh jede/brzdí, tak plus z brzdového světla běží do kontrolky a ta se rozsvítí - bacha neběží jeden okruh brzd.
Takže pokud se pokazí oba okruhy nejednou, tak se nerozsvítí, jelikož nebrzdím, nesvítím a kontrolka o tom neví, ale jak je v kultovním filmu, to nemusíte hlásit, to přeci vidím.. tak toto sice není vidět, ale že neběží ani jeden okruh při brždění řidič pozná i bez kontrolky. Že brzdí jeden okruh poznat obecně nemusí, či že jeden okruh ztrácí tlak.
Takže kontrolka signalizuje poruchu právě jednoho okruhu. Jedno jakého, ale právě jednoho, ztrátu tlaku obou okruhů neumí, to umí řidič a strom u silnice. A jen a jen tehdy, když se brzdí, žádná kontrola stisknutím.
b) od roku 8.1975 je zapojení jiné, kontrolka navíc kontroluje zataženou ručku. Že až od 8.1975 ukazuje, že jde doplnit funkci kontrolky - kontrola ručky a přitom "zjednodušit" oproti verzi 8.1972. Stiskací by to neuměly, ale T2b to mohly umět všechny.
Takže nezávisle na typu kontrolky, vždy kontrola brzdového okruhu při brždění. Jednou tlak, jednou navíc ručka (ručka jen u nestiskací).
Proč tedy stiskací a nestiskací a co s tou ručkou?
Jednoduchá odpověď, pouhá a nic více, kontrola funkčnosti žárovky.
Stiskací - kontrola manuální, stiskni a víš, že žárovka funguje. Stiskneš nesvítí, žárovka spálená a pak sice "systém vyhodnotí" chybu brzd, ale spálenou žárovku nerozsvítí. Nic víc, žádná kontrola brzd po stisknutí.
Nestiskací - nástup elektroniky a automatizace. Tranzistory jsou na světě a to je první tranzistor v busíkovi (jestli první je spekulace). Bez něj to nejde. Kontrolka obsahuje tranzistorový spínač a funguje tak, že po zapnutí zapalování se přes "alternátorový relé" drát kontroly dobíjení (kostru) rozsvítí, úplně stejně jako kontrolka dobíjení. Tedy musí se rozsvítit a pokud svítí není spálená žárovka.
Takže 8.1972-8.1975 bere minus na kontrolku z altíku/relé dobíjení/ stejně jako kontolka dobíjení a plus je ze zapnutého klíčku. Zapnu zápalko, z altíku mínus, z klíčku plus - svítím, Žárovka není spálená. Nic víc. Nesvítí je spálená žárovka, viz výše - systém spálenou žárovku nerozsvítí. Takže pouhá automatická kontrola spálené žárovky.
Od 8.1975 chlapcům z VW došlo, že není nutno minus brát z kontrolky dobíjení, ale vezmu z ručky, takže na ručce je spínač kostry, je vytažená tak spínač sepne kostru a ta běží do kontrolky, ta je napájená plusem z klíčku, takže žárovka svítí. Kontrola spálené žárovky a ručky v jednom.
Proč složitě přes tranzistorový spínač? A to v obou případech?
Jednoduché, tranzistorový spínač odděluje "dva okruhy". Pokud by minus do kontrolky šlo natvrdo a natvrdo i plus z brzdového světla při poruše, tak by při běžícím motoru nesvítila nikdy a zároveň pořád (nikdy protože ztratila minus z altíku, při dobíjení tam je plus a ne minus, jelikož by při nebrždění brala minus z brzového světla, plus má z altíku a svítí pořád, a navíc by asi žhnuly zadní brzdová světla, jelikož by brali přes kontrolku plus....(do roku 8.1975) případně nikdy (od roku 8.1975).
Takže nestiskací kontrolka - zdvojení fukce díly polovodičům. napřed kontrola žárovky + kontrola tlaku, pak kontrola žárovky spojená s kontrolou ručky a kontrola tlaku... a první tranzistor a dioda v busíkovi (první nemusí být jisté, ale o jiné elektronice nevím, ale jak jsem psal busíkům moc nerozumím a lidi co jej umí opravit jsou pro mne borci...
Jirka
Stiskací a nestiskací verze opravdu existovaly, měly by sedět i uvedené roky, stiskací T2a a T2a/b. Nestiskací T2b (8.1972)
Všechny tři kontrolky mají stejnou funkci - kontrolu brzd.
a) do roku 1975 - signalizovali rozsvícením jen poruchu právě jednoho okruhu.
Třívývodový spínač na hlavním válci je ve skutečnosti přepínač, jeden kontakt je bez tlaku sepnutý (brzová žárovka je přes beztlakový kontakt spojená s uvedenou kontrolkou), druhý rozepnutý. Po sešlápnutí naroste tlak a první kontakt vypne a druhý zapne (brzdová žárovka se odpojí od kontrolky a spojí se s plusem - třetím kontaktem).
Takže jeden kontakt žárovka brzdového světla (vždy spojeno), druhý kontakt ke kontrolce brzd - spojen s brzdovým světlem bez tlaku, druhý kontakt plus, spojen s brzdou při tlaku.
Spínače jsou dva, jelikož brzdy jsou dvouokruhové. Pokud jeden spínač nepřepne (jeho okruh je bez tlaku) tak jeho kontrolkový kontakt je nepřepnutý a stále je spojen s brzdovým světlem, to ale teď svítí, jelikož druhý spínač a okruh jede/brzdí, tak plus z brzdového světla běží do kontrolky a ta se rozsvítí - bacha neběží jeden okruh brzd.
Takže pokud se pokazí oba okruhy nejednou, tak se nerozsvítí, jelikož nebrzdím, nesvítím a kontrolka o tom neví, ale jak je v kultovním filmu, to nemusíte hlásit, to přeci vidím.. tak toto sice není vidět, ale že neběží ani jeden okruh při brždění řidič pozná i bez kontrolky. Že brzdí jeden okruh poznat obecně nemusí, či že jeden okruh ztrácí tlak.
Takže kontrolka signalizuje poruchu právě jednoho okruhu. Jedno jakého, ale právě jednoho, ztrátu tlaku obou okruhů neumí, to umí řidič a strom u silnice. A jen a jen tehdy, když se brzdí, žádná kontrola stisknutím.
b) od roku 8.1975 je zapojení jiné, kontrolka navíc kontroluje zataženou ručku. Že až od 8.1975 ukazuje, že jde doplnit funkci kontrolky - kontrola ručky a přitom "zjednodušit" oproti verzi 8.1972. Stiskací by to neuměly, ale T2b to mohly umět všechny.
Takže nezávisle na typu kontrolky, vždy kontrola brzdového okruhu při brždění. Jednou tlak, jednou navíc ručka (ručka jen u nestiskací).
Proč tedy stiskací a nestiskací a co s tou ručkou?
Jednoduchá odpověď, pouhá a nic více, kontrola funkčnosti žárovky.
Stiskací - kontrola manuální, stiskni a víš, že žárovka funguje. Stiskneš nesvítí, žárovka spálená a pak sice "systém vyhodnotí" chybu brzd, ale spálenou žárovku nerozsvítí. Nic víc, žádná kontrola brzd po stisknutí.
Nestiskací - nástup elektroniky a automatizace. Tranzistory jsou na světě a to je první tranzistor v busíkovi (jestli první je spekulace). Bez něj to nejde. Kontrolka obsahuje tranzistorový spínač a funguje tak, že po zapnutí zapalování se přes "alternátorový relé" drát kontroly dobíjení (kostru) rozsvítí, úplně stejně jako kontrolka dobíjení. Tedy musí se rozsvítit a pokud svítí není spálená žárovka.
Takže 8.1972-8.1975 bere minus na kontrolku z altíku/relé dobíjení/ stejně jako kontolka dobíjení a plus je ze zapnutého klíčku. Zapnu zápalko, z altíku mínus, z klíčku plus - svítím, Žárovka není spálená. Nic víc. Nesvítí je spálená žárovka, viz výše - systém spálenou žárovku nerozsvítí. Takže pouhá automatická kontrola spálené žárovky.
Od 8.1975 chlapcům z VW došlo, že není nutno minus brát z kontrolky dobíjení, ale vezmu z ručky, takže na ručce je spínač kostry, je vytažená tak spínač sepne kostru a ta běží do kontrolky, ta je napájená plusem z klíčku, takže žárovka svítí. Kontrola spálené žárovky a ručky v jednom.
Proč složitě přes tranzistorový spínač? A to v obou případech?
Jednoduché, tranzistorový spínač odděluje "dva okruhy". Pokud by minus do kontrolky šlo natvrdo a natvrdo i plus z brzdového světla při poruše, tak by při běžícím motoru nesvítila nikdy a zároveň pořád (nikdy protože ztratila minus z altíku, při dobíjení tam je plus a ne minus, jelikož by při nebrždění brala minus z brzového světla, plus má z altíku a svítí pořád, a navíc by asi žhnuly zadní brzdová světla, jelikož by brali přes kontrolku plus....(do roku 8.1975) případně nikdy (od roku 8.1975).
Takže nestiskací kontrolka - zdvojení fukce díly polovodičům. napřed kontrola žárovky + kontrola tlaku, pak kontrola žárovky spojená s kontrolou ručky a kontrola tlaku... a první tranzistor a dioda v busíkovi (první nemusí být jisté, ale o jiné elektronice nevím, ale jak jsem psal busíkům moc nerozumím a lidi co jej umí opravit jsou pro mne borci...
Jirka
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
...nevim o cem chces polemizovat,nebo o cem jsi si nejsi jist? Jestli se Ti neco konkretne nelibi tak to dej vedet..
Jinak diky za podrobny popis jak kontrolky pracuji, (to asi vi kazdej,kdo umi cist el. diagram) jeste snad, jestli mas diagram vsech systemu o kterych tu mluvis, ze by se v tom lidi lepe orientovaly tak je tu ukaz, rad bych videl ty transistory co mas v merku ,....jinak stejnej system byl I na VW 411/412, tedy na 411 stiskaci a na 412 oranzovy pevny nestiskaci.
...nevim konkretne o co Ti jde, uz jsi me podruhe napadnul, jestli delam neco spatne,tak jsi vitan pokracovat s Tvojema vedomostma a dokoncit tento topic ......
Jinak diky za podrobny popis jak kontrolky pracuji, (to asi vi kazdej,kdo umi cist el. diagram) jeste snad, jestli mas diagram vsech systemu o kterych tu mluvis, ze by se v tom lidi lepe orientovaly tak je tu ukaz, rad bych videl ty transistory co mas v merku ,....jinak stejnej system byl I na VW 411/412, tedy na 411 stiskaci a na 412 oranzovy pevny nestiskaci.
...nevim konkretne o co Ti jde, uz jsi me podruhe napadnul, jestli delam neco spatne,tak jsi vitan pokracovat s Tvojema vedomostma a dokoncit tento topic ......
Vwase nocni sichta...
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
okem čtenáře (bohužel ne přispěvatele, protože o busech vím prozatím prd) nevidím žádné napadání, spíše pokračování diskuze na téma
Podle mě JirkaB napsal svůj názor (dle mého názoru užitečný, nevyvracející nic cos napsal předtím, spíše rozšiřující) a dost možná nevhodně použil slůvko polemizovat, což je výraz vyjadřující spíše ostrý spor, než rozvíjející se diskuzi. Pravdou je, že se tenhle výraz v češtině používá leckdy i ve významu prachobyčejné nekonfliktní diskuze.
Asi bych v tom nic osobního neviděl, spíše jde o špatné užití termitů. Znáš to ... člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako buzerant
Bejt tebou, počkám, co na to napíše JirkaB osobně. Škoda mazat hodiny svých myšlenek jen kvůli nějaké blbině.
Podle mě JirkaB napsal svůj názor (dle mého názoru užitečný, nevyvracející nic cos napsal předtím, spíše rozšiřující) a dost možná nevhodně použil slůvko polemizovat, což je výraz vyjadřující spíše ostrý spor, než rozvíjející se diskuzi. Pravdou je, že se tenhle výraz v češtině používá leckdy i ve významu prachobyčejné nekonfliktní diskuze.
Asi bych v tom nic osobního neviděl, spíše jde o špatné užití termitů. Znáš to ... člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako buzerant
Bejt tebou, počkám, co na to napíše JirkaB osobně. Škoda mazat hodiny svých myšlenek jen kvůli nějaké blbině.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Berte v potaz rozdily na vozech pro evr. trh a US trh. V mnoha ohledech to bylo jinak.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 25 bře 2018, celkem upraveno 2 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)