T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Odpovědět
Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od udeeska »

.....Hmm, takže další bastl :roll: a to jsem s Tebou Honzo počítal :D

Spodní příčky pod palubkou nejsou nic jiného než koncovky náporu studeného vzduchu. Na Tvojim (asi jsi si nejsi jisty o cem mluvis,nebo jsi neprostudoval dane tema,preci jenom bus je pro Tebe novinka :wink: ) busu jsou zakončené zakulacenou záslepkou se sesti šrouby (typickej social standard, to byla vlada pekne lakoma kdyz koupila tenhle lacinej model). Kdyby jsi vyfotil z nizsi pozice tak muzes videt plastovou odbocku na horni strane,ktera slouzi pro ofuk prednich dvernich skel (hlavne ventilacky skrz je videt zpetne zrcatko). Pro De luxe je koncovka otevřená, osazena obdélníkovým plastem s těsněním, které pokračuje do dveřního ofuku (tunel a opora lokte na dveřích) náporovéhoro vzduchu z predniho grilu pro cestující za řidičem.
První bezpečnostní prvky přišly na držáku volantu později a pak deformace na předním rámu.
..anebo nevím o čem mluvíš a odeberu Ti docenturu :D
Přílohy
IMG_20171220_181713252.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od udeeska »

Pravděpodobně spousta lidí neví jaký je rozdíl pro De luxe, ( nebo rozdilu T1a,T2b ,mezitipu atp.)nakonec neni divu se do Ceskoslovenska moc nedovazelo, ackoliv na M kode byla jedna z alternativ CS pro vyvoz do Ceskoslovenka jakozto I pro predchozi T1 ponorci model. Koncovka je zaměnitelná a je možno namontovat i dveřní tunel s opěrkou, instalovat adaptér mezi koncem dveří a zadní příčkou a nakonec vyvrtat díru v panelu za sedačkami a osadit regulovatelnou koncovkou výdechu vzduchu. Nebo je možné jen vyměnit koncovku pod palubkou v případě pracovní verze busu s tak mít v létě lepší chlazení nohou v podpalubkovem prostoru.....
....prosím nekomentovat nízkou hladinu brzdové kapaliny...vím o tom :oops:
Přílohy
IMG_20171220_194457142.jpg
IMG_20171220_194406393.jpg
IMG_20171220_194347477.jpg
IMG_20171220_194334910.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
tarmara
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 880
Registrován: 14 zář 2013
Bydliště: Lissa an der Elbe

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od tarmara »

Tuhle vzduchotechniku přes dveře dozadu jsem měl funkční (a pevně doufám, že díky šíkovnosti páně evinsenových ještě mít budu), bohužel nemůžu aktuálně nafotit. Pokud je bus bez větraček v předních dveřích (trojúhelník), tak je tahle trubka spolu s náporovým větráním v létě za jízdy k nezaplacení...
Já mám ještě ve dveřích nějaký šoupátko, aby mi foukalo pěkně na levou půlku přímo ze dveří...
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od udeeska »

Jsem nikdy nevidel model bez prednich vetracek dveri, tedy krome busu na prevoz penez s neprustrlnymi skly.
Spodni ventilacni otvor T2b mi naprosto nedava smysl jak funguje, jelikoz je jen na tapecirunku dveri a nema zadny pripojny kanal. Asi jen odverani dveri....
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od prak »

B má v plechu u dveřních závěsů (pantů) větší oválné otvory. Jsou před těsněním, takže mohou brát luft zvenku. Ten pak fučí vnitřkem dveří až na prdel.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
tarmara
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 880
Registrován: 14 zář 2013
Bydliště: Lissa an der Elbe

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od tarmara »

udeeska píše:Jsem nikdy nevidel model bez prednich vetracek dveri, tedy krome busu na prevoz penez s neprustrlnymi skly.
Aby nedošlo k mýlce - měl jsem na myslí pevná/neotevíratelny skleněný trojúhelník před stahovacím okénkem - ostatní skla s největší pravděpodobností neprůstřelná nemám - i když bůh ví co znamenají kódy S708 a S731 které nedokázaly identifikovat ani ve VW muzeu
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!

Uživatelský avatar
dombo
Příspěvky: 30
Registrován: 19 úno 2009

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od dombo »

udeeska píše:Jsem nikdy nevidel model bez prednich vetracek dveri, tedy krome busu na prevoz penez s neprustrlnymi skly.
Spodni ventilacni otvor T2b mi naprosto nedava smysl jak funguje, jelikoz je jen na tapecirunku dveri a nema zadny pripojny kanal. Asi jen odverani dveri....
U T2b dveře s pevným trojúhelníkem místo větraček stopro existovaly. Jsem je měl dokonce i u Westfalie. Levnější verze kde i místo ledničky byl jen box bez chlazení ( Helsinky).

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od Pětišroub »

udeeska píše: Spodní příčky pod palubkou nejsou nic jiného než koncovky náporu studeného vzduchu. Na Tvojim (asi jsi si nejsi jisty o cem mluvis,nebo jsi neprostudoval dane tema,preci jenom bus je pro Tebe novinka :wink: )
možná jsem blázen, ale nejsem pitomej a ty díly jsem měl v ruce častěji, než by mi bylo milo:-) Nemám na mysli kastlíky na vítr, ale ty malé plíšky skrz které je palubka našroubovaná na A sloupek:-) Dveře bez otvíracích větraček v Evropě běžné na užitkáčích a modelu kombi, a vláda byla sice škudlivá, ale do těch kastlíků si zas připlatili za elektrický větráky. Což je možná praktičtější než ty vzduchovody po dveřích.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
BUTCH bus
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1605
Registrován: 16 čer 2009
Bydliště: Nedaleko Samby

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od BUTCH bus »

Už je to dost dlouho, co jsem busíka kupoval, ale jsem přesvědčen, že jsem trojúhelníky měnil za otvírací.
OndraS

Uživatelský avatar
Radek
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 770
Registrován: 10 bře 2004
Bydliště: mezi Libercem a Děčínem

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od Radek »

udeeska píše: Jako napriklad palubni deska vyjela s prvni vyrobou v barve karoserie. Kaplicka pristroju byla v plastu,jakozto pozdejsi modely,tak jako dvirka kastliku (nebo bez) spolujezdce, vydechy cerstveho vzduchu .Prvni rychlomery nemely graficke oznaceni kontrolek pro tlak oleje,nebijeni, kratkych a dalkovych svetel (to bych rad videl v originalu)
Palubka originál westfálky s pevnou střechou, před cca 7 lety byla k mání u Prahy za pakatel. (Možná tu ještě u někoho je... váhal, nekoupil, litoval - debil :-()
Ročník nevím, ale poprvé v ČR přihlášen v říjnu 1973. Kontrolky na palubce označené.
palubka.jpg
tacháč.jpg
tacháč.jpg (142.74 KiB) Zobrazeno 5267 x
tp.jpg
tp.jpg (150.48 KiB) Zobrazeno 5267 x

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od udeeska »

Pětišroub píše:
udeeska píše: Spodní příčky pod palubkou nejsou nic jiného než koncovky náporu studeného vzduchu. Na Tvojim (asi jsi si nejsi jisty o cem mluvis,nebo jsi neprostudoval dane tema,preci jenom bus je pro Tebe novinka :wink: )
možná jsem blázen, ale nejsem pitomej a ty díly jsem měl v ruce častěji, než by mi bylo milo:-) Nemám na mysli kastlíky na vítr, ale ty malé plíšky skrz které je palubka našroubovaná na A sloupek:-) Dveře bez otvíracích větraček v Evropě běžné na užitkáčích a modelu kombi, a vláda byla sice škudlivá, ale do těch kastlíků si zas připlatili za elektrický větráky. Což je možná praktičtější než ty vzduchovody po dveřích.
To by chtělo nafotit aby jsme byli naladění na stejné vlně. A s tou ventilackou jasný, jen jsem to bral jako sklo v jednom kuse. A jak ty vetraky vypadaji taky. Fotky dej primo, z tech odkazovych stranek se to neda zvetsit a v budoucnu to zmozi jako fotky na Photobucket :(
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od udeeska »

tarmara píše:
udeeska píše:Jsem nikdy nevidel model bez prednich vetracek dveri, tedy krome busu na prevoz penez s neprustrelnymi skly.
Aby nedošlo k mýlce - měl jsem na myslí pevná/neotevíratelny skleněný trojúhelník před stahovacím okénkem - ostatní skla s největší pravděpodobností neprůstřelná nemám - i když bůh ví co znamenají kódy S708 a S731 které nedokázaly identifikovat ani ve VW muzeu
Ano jsem myslel jedno okno v kuse jako je na fotce :roll:
"S" kody byly pro specialni modely, hlavne karosarsky odlisne od beznych modelu od S 700 do 799. Mas pravdu nejsou k nalezeni ale je domnenka ze se jedna o barevne provedeni.
Přílohy
12221716.png
12221716.png (58.71 KiB) Zobrazeno 5135 x
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od udeeska »

Radek píše:
udeeska píše: Jako napriklad palubni deska vyjela s prvni vyrobou v barve karoserie. Kaplicka pristroju byla v plastu,jakozto pozdejsi modely,tak jako dvirka kastliku (nebo bez) spolujezdce, vydechy cerstveho vzduchu .Prvni rychlomery nemely graficke oznaceni kontrolek pro tlak oleje,nebijeni, kratkych a dalkovych svetel (to bych rad videl v originalu)
Palubka originál westfálky s pevnou střechou, před cca 7 lety byla k mání u Prahy za pakatel. (Možná tu ještě u někoho je... váhal, nekoupil, litoval - debil :-()
Ročník nevím, ale poprvé v ČR přihlášen v říjnu 1973. Kontrolky na palubce označené.palubka.jpg
tacháč.jpgtp.jpg
..tak to je skoda :( , na palubce je videt jeste prvni verze rychlomeru s pocitadlem nahore,ale je videt jeden symbol a to kontrolky oleje. Mas foto cele palubky? Hodiny byly za priplaplatek (dneska na prodej mezi $350-400 #-o ) Navic v technicaku je videt, ze byly prideleny diplomaticke znacky. V tom pripade je jasne,ze Petisroub ma stejnou kaplicku jako mam ja(teda az na rozdil v milich).
Se pise,ze symbol kontrolky oleje byl od srpna 1968. Od zacatku vyroby do tohoto dne byl tez "cudl" zamykani dveri uvnitr tak jako na pozdejsich T2b

Plechova palubka se do US nevyvazela ,protoze zakon z ledna 1967 narizoval,ze vsechny automobilky musi mit mekke ocalouneni palubek. V Evrope se dodavalo za priplatek pod kodem M511
Přílohy
1222172.png
1222172.png (344.15 KiB) Zobrazeno 5118 x
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Radek
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 770
Registrován: 10 bře 2004
Bydliště: mezi Libercem a Děčínem

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od Radek »

Lepší fotku tachomeru nemám. Dveře byly bez čudlíků.
Clipboard02.jpg
Clipboard02.jpg (7.18 KiB) Zobrazeno 5057 x

soile
Příspěvky: 128
Registrován: 30 bře 2013
Bydliště: Nitra

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od soile »

20180102_132952.jpg
20180102_132952.jpg
tarmara píše:Tuhle vzduchotechniku přes dveře dozadu jsem měl funkční (a pevně doufám, že díky šíkovnosti páně evinsenových ještě mít budu), bohužel nemůžu aktuálně nafotit. Pokud je bus bez větraček v předních dveřích (trojúhelník), tak je tahle trubka spolu s náporovým větráním v létě za jízdy k nezaplacení...
Já mám ještě ve dveřích nějaký šoupátko, aby mi foukalo pěkně na levou půlku přímo ze dveří...
Přílohy
20171229_112622.jpg

Uživatelský avatar
BUTCH bus
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1605
Registrován: 16 čer 2009
Bydliště: Nedaleko Samby

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od BUTCH bus »

Tachometry.jpg
OndraS

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od udeeska »

=D> ...a za priplatek bylo pocitadlo dennich kilometru...
..se ceka na Petisroubuv ventilator,to me zajima a znovu bych poprosil o fotku primou, ne tu malinkou ktera se neda otevrit....

A ted otazka,protoze jsme stale na pozici "knirace", tedy 1968-72, vite jak se spravne zaviraji pojezdove bocni dvere ? U T2b majitelu se to netyka,ale urcite to bude pro ne zajimavost.....
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
BUTCH bus
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1605
Registrován: 16 čer 2009
Bydliště: Nedaleko Samby

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od BUTCH bus »

Já, já, já...
...můžu? :wink:
OndraS

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od maxmax »

Já,já, taky,taky.... :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pekař z Boščehrada
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2488
Registrován: 07 led 2006
Bydliště: Pekárna v Boščehradu

Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....

Příspěvek od Pekař z Boščehrada »

udeeska píše:=D> ... vite jak se spravne zaviraji pojezdove bocni dvere ? ...
Hodně blbě, je to správně?

Odpovědět