T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
.....Hmm, takže další bastl a to jsem s Tebou Honzo počítal
Spodní příčky pod palubkou nejsou nic jiného než koncovky náporu studeného vzduchu. Na Tvojim (asi jsi si nejsi jisty o cem mluvis,nebo jsi neprostudoval dane tema,preci jenom bus je pro Tebe novinka ) busu jsou zakončené zakulacenou záslepkou se sesti šrouby (typickej social standard, to byla vlada pekne lakoma kdyz koupila tenhle lacinej model). Kdyby jsi vyfotil z nizsi pozice tak muzes videt plastovou odbocku na horni strane,ktera slouzi pro ofuk prednich dvernich skel (hlavne ventilacky skrz je videt zpetne zrcatko). Pro De luxe je koncovka otevřená, osazena obdélníkovým plastem s těsněním, které pokračuje do dveřního ofuku (tunel a opora lokte na dveřích) náporovéhoro vzduchu z predniho grilu pro cestující za řidičem.
První bezpečnostní prvky přišly na držáku volantu později a pak deformace na předním rámu.
..anebo nevím o čem mluvíš a odeberu Ti docenturu
Spodní příčky pod palubkou nejsou nic jiného než koncovky náporu studeného vzduchu. Na Tvojim (asi jsi si nejsi jisty o cem mluvis,nebo jsi neprostudoval dane tema,preci jenom bus je pro Tebe novinka ) busu jsou zakončené zakulacenou záslepkou se sesti šrouby (typickej social standard, to byla vlada pekne lakoma kdyz koupila tenhle lacinej model). Kdyby jsi vyfotil z nizsi pozice tak muzes videt plastovou odbocku na horni strane,ktera slouzi pro ofuk prednich dvernich skel (hlavne ventilacky skrz je videt zpetne zrcatko). Pro De luxe je koncovka otevřená, osazena obdélníkovým plastem s těsněním, které pokračuje do dveřního ofuku (tunel a opora lokte na dveřích) náporovéhoro vzduchu z predniho grilu pro cestující za řidičem.
První bezpečnostní prvky přišly na držáku volantu později a pak deformace na předním rámu.
..anebo nevím o čem mluvíš a odeberu Ti docenturu
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Pravděpodobně spousta lidí neví jaký je rozdíl pro De luxe, ( nebo rozdilu T1a,T2b ,mezitipu atp.)nakonec neni divu se do Ceskoslovenska moc nedovazelo, ackoliv na M kode byla jedna z alternativ CS pro vyvoz do Ceskoslovenka jakozto I pro predchozi T1 ponorci model. Koncovka je zaměnitelná a je možno namontovat i dveřní tunel s opěrkou, instalovat adaptér mezi koncem dveří a zadní příčkou a nakonec vyvrtat díru v panelu za sedačkami a osadit regulovatelnou koncovkou výdechu vzduchu. Nebo je možné jen vyměnit koncovku pod palubkou v případě pracovní verze busu s tak mít v létě lepší chlazení nohou v podpalubkovem prostoru.....
....prosím nekomentovat nízkou hladinu brzdové kapaliny...vím o tom
....prosím nekomentovat nízkou hladinu brzdové kapaliny...vím o tom
Vwase nocni sichta...
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Tuhle vzduchotechniku přes dveře dozadu jsem měl funkční (a pevně doufám, že díky šíkovnosti páně evinsenových ještě mít budu), bohužel nemůžu aktuálně nafotit. Pokud je bus bez větraček v předních dveřích (trojúhelník), tak je tahle trubka spolu s náporovým větráním v létě za jízdy k nezaplacení...
Já mám ještě ve dveřích nějaký šoupátko, aby mi foukalo pěkně na levou půlku přímo ze dveří...
Já mám ještě ve dveřích nějaký šoupátko, aby mi foukalo pěkně na levou půlku přímo ze dveří...
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Jsem nikdy nevidel model bez prednich vetracek dveri, tedy krome busu na prevoz penez s neprustrlnymi skly.
Spodni ventilacni otvor T2b mi naprosto nedava smysl jak funguje, jelikoz je jen na tapecirunku dveri a nema zadny pripojny kanal. Asi jen odverani dveri....
Spodni ventilacni otvor T2b mi naprosto nedava smysl jak funguje, jelikoz je jen na tapecirunku dveri a nema zadny pripojny kanal. Asi jen odverani dveri....
Vwase nocni sichta...
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
B má v plechu u dveřních závěsů (pantů) větší oválné otvory. Jsou před těsněním, takže mohou brát luft zvenku. Ten pak fučí vnitřkem dveří až na prdel.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Aby nedošlo k mýlce - měl jsem na myslí pevná/neotevíratelny skleněný trojúhelník před stahovacím okénkem - ostatní skla s největší pravděpodobností neprůstřelná nemám - i když bůh ví co znamenají kódy S708 a S731 které nedokázaly identifikovat ani ve VW muzeuudeeska píše:Jsem nikdy nevidel model bez prednich vetracek dveri, tedy krome busu na prevoz penez s neprustrlnymi skly.
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
U T2b dveře s pevným trojúhelníkem místo větraček stopro existovaly. Jsem je měl dokonce i u Westfalie. Levnější verze kde i místo ledničky byl jen box bez chlazení ( Helsinky).udeeska píše:Jsem nikdy nevidel model bez prednich vetracek dveri, tedy krome busu na prevoz penez s neprustrlnymi skly.
Spodni ventilacni otvor T2b mi naprosto nedava smysl jak funguje, jelikoz je jen na tapecirunku dveri a nema zadny pripojny kanal. Asi jen odverani dveri....
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
možná jsem blázen, ale nejsem pitomej a ty díly jsem měl v ruce častěji, než by mi bylo milo:-) Nemám na mysli kastlíky na vítr, ale ty malé plíšky skrz které je palubka našroubovaná na A sloupek:-) Dveře bez otvíracích větraček v Evropě běžné na užitkáčích a modelu kombi, a vláda byla sice škudlivá, ale do těch kastlíků si zas připlatili za elektrický větráky. Což je možná praktičtější než ty vzduchovody po dveřích.udeeska píše: Spodní příčky pod palubkou nejsou nic jiného než koncovky náporu studeného vzduchu. Na Tvojim (asi jsi si nejsi jisty o cem mluvis,nebo jsi neprostudoval dane tema,preci jenom bus je pro Tebe novinka )
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1605
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Už je to dost dlouho, co jsem busíka kupoval, ale jsem přesvědčen, že jsem trojúhelníky měnil za otvírací.
OndraS
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 770
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Palubka originál westfálky s pevnou střechou, před cca 7 lety byla k mání u Prahy za pakatel. (Možná tu ještě u někoho je... váhal, nekoupil, litoval - debil )udeeska píše: Jako napriklad palubni deska vyjela s prvni vyrobou v barve karoserie. Kaplicka pristroju byla v plastu,jakozto pozdejsi modely,tak jako dvirka kastliku (nebo bez) spolujezdce, vydechy cerstveho vzduchu .Prvni rychlomery nemely graficke oznaceni kontrolek pro tlak oleje,nebijeni, kratkych a dalkovych svetel (to bych rad videl v originalu)
Ročník nevím, ale poprvé v ČR přihlášen v říjnu 1973. Kontrolky na palubce označené.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
To by chtělo nafotit aby jsme byli naladění na stejné vlně. A s tou ventilackou jasný, jen jsem to bral jako sklo v jednom kuse. A jak ty vetraky vypadaji taky. Fotky dej primo, z tech odkazovych stranek se to neda zvetsit a v budoucnu to zmozi jako fotky na PhotobucketPětišroub píše:možná jsem blázen, ale nejsem pitomej a ty díly jsem měl v ruce častěji, než by mi bylo milo:-) Nemám na mysli kastlíky na vítr, ale ty malé plíšky skrz které je palubka našroubovaná na A sloupek:-) Dveře bez otvíracích větraček v Evropě běžné na užitkáčích a modelu kombi, a vláda byla sice škudlivá, ale do těch kastlíků si zas připlatili za elektrický větráky. Což je možná praktičtější než ty vzduchovody po dveřích.udeeska píše: Spodní příčky pod palubkou nejsou nic jiného než koncovky náporu studeného vzduchu. Na Tvojim (asi jsi si nejsi jisty o cem mluvis,nebo jsi neprostudoval dane tema,preci jenom bus je pro Tebe novinka )
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Ano jsem myslel jedno okno v kuse jako je na fotcetarmara píše:Aby nedošlo k mýlce - měl jsem na myslí pevná/neotevíratelny skleněný trojúhelník před stahovacím okénkem - ostatní skla s největší pravděpodobností neprůstřelná nemám - i když bůh ví co znamenají kódy S708 a S731 které nedokázaly identifikovat ani ve VW muzeuudeeska píše:Jsem nikdy nevidel model bez prednich vetracek dveri, tedy krome busu na prevoz penez s neprustrelnymi skly.
"S" kody byly pro specialni modely, hlavne karosarsky odlisne od beznych modelu od S 700 do 799. Mas pravdu nejsou k nalezeni ale je domnenka ze se jedna o barevne provedeni.
- Přílohy
-
- 12221716.png (58.71 KiB) Zobrazeno 5135 x
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
..tak to je skoda , na palubce je videt jeste prvni verze rychlomeru s pocitadlem nahore,ale je videt jeden symbol a to kontrolky oleje. Mas foto cele palubky? Hodiny byly za priplaplatek (dneska na prodej mezi $350-400 ) Navic v technicaku je videt, ze byly prideleny diplomaticke znacky. V tom pripade je jasne,ze Petisroub ma stejnou kaplicku jako mam ja(teda az na rozdil v milich).Radek píše:Palubka originál westfálky s pevnou střechou, před cca 7 lety byla k mání u Prahy za pakatel. (Možná tu ještě u někoho je... váhal, nekoupil, litoval - debil )udeeska píše: Jako napriklad palubni deska vyjela s prvni vyrobou v barve karoserie. Kaplicka pristroju byla v plastu,jakozto pozdejsi modely,tak jako dvirka kastliku (nebo bez) spolujezdce, vydechy cerstveho vzduchu .Prvni rychlomery nemely graficke oznaceni kontrolek pro tlak oleje,nebijeni, kratkych a dalkovych svetel (to bych rad videl v originalu)
Ročník nevím, ale poprvé v ČR přihlášen v říjnu 1973. Kontrolky na palubce označené.palubka.jpg
tacháč.jpgtp.jpg
Se pise,ze symbol kontrolky oleje byl od srpna 1968. Od zacatku vyroby do tohoto dne byl tez "cudl" zamykani dveri uvnitr tak jako na pozdejsich T2b
Plechova palubka se do US nevyvazela ,protoze zakon z ledna 1967 narizoval,ze vsechny automobilky musi mit mekke ocalouneni palubek. V Evrope se dodavalo za priplatek pod kodem M511
- Přílohy
-
- 1222172.png (344.15 KiB) Zobrazeno 5118 x
Vwase nocni sichta...
- Radek
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 770
- Registrován: 10 bře 2004
- Bydliště: mezi Libercem a Děčínem
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Lepší fotku tachomeru nemám. Dveře byly bez čudlíků.
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
tarmara píše:Tuhle vzduchotechniku přes dveře dozadu jsem měl funkční (a pevně doufám, že díky šíkovnosti páně evinsenových ještě mít budu), bohužel nemůžu aktuálně nafotit. Pokud je bus bez větraček v předních dveřích (trojúhelník), tak je tahle trubka spolu s náporovým větráním v létě za jízdy k nezaplacení...
Já mám ještě ve dveřích nějaký šoupátko, aby mi foukalo pěkně na levou půlku přímo ze dveří...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
...a za priplatek bylo pocitadlo dennich kilometru...
..se ceka na Petisroubuv ventilator,to me zajima a znovu bych poprosil o fotku primou, ne tu malinkou ktera se neda otevrit....
A ted otazka,protoze jsme stale na pozici "knirace", tedy 1968-72, vite jak se spravne zaviraji pojezdove bocni dvere ? U T2b majitelu se to netyka,ale urcite to bude pro ne zajimavost.....
..se ceka na Petisroubuv ventilator,to me zajima a znovu bych poprosil o fotku primou, ne tu malinkou ktera se neda otevrit....
A ted otazka,protoze jsme stale na pozici "knirace", tedy 1968-72, vite jak se spravne zaviraji pojezdove bocni dvere ? U T2b majitelu se to netyka,ale urcite to bude pro ne zajimavost.....
Vwase nocni sichta...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Já,já, taky,taky....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: T2a & T2b naslednik T1 historie, specifikace, pokec....
Hodně blbě, je to správně?udeeska píše: ... vite jak se spravne zaviraji pojezdove bocni dvere ? ...