Šoupačky zámek drhne o kastli

Uživatelský avatar
Plavínka
Příspěvky: 31
Registrován: 18 zář 2014
Bydliště: Žamberk

Šoupačky zámek drhne o kastli

Příspěvekod Plavínka » 29 čer 2016

Zdravím pánové. Chci udělat rychlou údržbu a seřízení šoupaček. Určitě vyměním ten plastový stabilizátor pojezdu, má to za sebou. Vůle mechanismu s vačkou oproti té „ohnuté tyči“ není velká, tu řešit nebudu. A teď moje dotazy- Čím to je, že zadní zámek dveří nabíhá do kastle moc brzo a způsobuje deformaci lišty na těsnění? Může to způsobovat velká vůle mezi vačkou a západkou na zadním úchytu? Jsou tam cca 3mm. Jazýček předního zámku je ohnutý, je to tak správně? Tuším, že je to v pořádku, ale radši se ptám. Koukal jsem na videa na youtube, ale moc mě to nevzdělalo.
Děkuji za odpovědi, Adam od Plavínky.
Přílohy
02.jpg
01.jpg
T2b 1978 2,0 CJ Neunsitzer, Š100 karburátory, LPG

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Šoupačky zámek drhne o kastli

Příspěvekod maxmax » 29 čer 2016

Chce to repásnou pojezd, vymezit všechny vůle.Někdy stačí jen trochu vyběhlý ve ,,správném,, místě a nedošteluješ to kdyby ses zbláznil. Ostatně z mé zkušenosti ( a že jsem už jich pár repasoval) to má za sebou 85 % původních pojezdů, páč to nikdo nikdy nenamazal :roll:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

evinsen
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 884
Registrován: 01 pro 2010

Re: Šoupačky zámek drhne o kastli

Příspěvekod evinsen » 29 čer 2016

ten jazýček má být rovný,může to být i jedna z příčin(nebo i další následek) že předek dveří narazí na překážku a zadek se už zavírá a tím lízne ten plech.ale štelovací jsou všechny pojezdy a zámky i dorazy. sundej si ze sloupku protikusy zámků a těsnění dveří a sleduj co dělají pomalu jedoucí dveře.nejjednodušší rada jak na to možná přijít sám co je všechno v pytli

Uživatelský avatar
Plavínka
Příspěvky: 31
Registrován: 18 zář 2014
Bydliště: Žamberk

Re: Šoupačky zámek drhne o kastli

Příspěvekod Plavínka » 12 črc 2016

Díky za odpovědi. Repas jsem zavrhnul, teď nejsou peníze. Všechno vyčištěno, namazáno, rozhýbáno. Jazýček jsem trochu narovnal. A hlavně jsem vybrousil svar přímo v pojezdu, to byl zřejmě největší problém. Takže už chodí lehko a nedrhne. Jen se mi nezdá, že vnitřní táhlo k zadnímu zámku musí být pořád napnuté. Když ho povolím, tak nedojde k plnému odjištění zámku, dveře se otevřou, ale zadní zámek nelze znovu zacvaknout. Musím mít táhlo předepnuté a pak vše funguje. Máte to stejně? Vpodstatě při posouvání táhla (tahání za kliku) dochází nejdřív k odemknutí západky a až při dalším posuvu táhla je umožněno opětovné zacvaknutí zámku. Jenže celkový chod je velký a tak musím mít táhlo předepnuté. Díky
T2b 1978 2,0 CJ Neunsitzer, Š100 karburátory, LPG


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host