Stránka 6 z 8

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 16 bře 2012
od bord
Koukám, že můj bus poodhalil další neznámý kousek ze své bujné historie :shock:

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 25 dub 2013
od Pětišroub
Tak tohle se mi líbí a rozhodně mi to přijde jako menší kravina než týrat vzducháč LPGčkem.

Obrázek

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=553333" onclick="window.open(this.href);return false;

Přestavba T2b na Tdi za následujících podmínek:

-bez výrazných zásahů do karoserie s vyjímkou dírek pro příchytky hadic a kabelage+ odejmutí horizontálního plechu za motorem kvůli získání místa
-všechny součástky sériové, tovární výroby, snadno dostupné
-čistá a jednoduchá instalace s dobrým přístupem k jednotlivým celkům kvulivá servisu

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 25 dub 2013
od maxmax
To musí uhánět, ještě jak to vyřešit papírově :roll: Měl jsem TDIčo v SYNCRU, a Břežanský kopec na 4ku až nahoru, zatáčka nezatáčka, táhlo to už od 40 km/hod, ale asi bych to viděl i na převodovku z T3 :D

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 25 dub 2013
od šuhaj
a nebylo by jednodušší si koupit T3ku? navíc ten naftový smrad....fuj...

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 25 dub 2013
od maxmax
No jo ,ale ten imidž :lol:

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 25 dub 2013
od Mr.Vaahaa
Tuhle jsem to počítal s Milošákem...
Spočítejte si nejdříve náklady na přestavbu a potom za jakou dobu se Vám to zaplatí...tolik km tu nenajezdíme nikdo...
Když nepočítám, že ten imidž je za mínus tisíc bodů, tak je to prostě blbost...

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 25 dub 2013
od maxmax
Přestavba by vyšla do 10ky, jinak s Tebou souhlasím!

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 26 dub 2013
od Ales_BUS
maxmax píše:Přestavba by vyšla do 10ky, jinak s Tebou souhlasím!
Jestli to vyjde do 10ky, tak to chci 2x

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 26 dub 2013
od maxmax
Motor 1,9D se prodává do bůra, a zbytek snad není pro trochu zručnýho člověka problém, ne?

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 27 dub 2013
od Ales_BUS
Jenže tady je řeč o TDI. A to je o něčem jiném. Jen ten motor je min za 7-10k, Ale já myslel jen tu samotnou zástavbu bych za 10 bral (pokud tedy bude nějak vypadat).

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 27 dub 2013
od maxmax
TDI, je zbytečný, Traktor 1,9 je v pohodě, a můžeš do toho lejt i bionaftu, A s T2 to pojede tak maximálně za 7 l.....nicméně seTDI dá taky za bůra sehnat (z Oktávky, třeba) ale pokud bys to chtěl v elektrice, tak do T3ky si říkaj za zástavbu 10ku :roll:

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 27 dub 2013
od Ales_BUS
No jelikož s TDI 81Kw (rotační čerpadlo-ne PD) jezdím a to na čistou rostlinu, tak si dovolím říct že zbytečný není. Po menší úpravě převodovky to musí být super. A tu zástavbu co linkoval Pětišroub si myslím nikdo za 10 neudělá ani náhodou. Ale pokud někoho znáš tak mi dej kontakt a jdu do toho. A to myslím vážně.

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 28 dub 2013
od Sesto
Predohrev spynovaca musi byt aj pri sekvencnom vsterkovani.Plyn je v nadrzi v kvapalnom stave.Pred tym nez ide do vstrekov musi byt zmeneny na plynny stav a do daneho tlaku v akom pracuju trisky a cely system.Pri tomto deji plyn dost zamrza preto je potrebne ho zohrievat na pracovnu teplotu.Mat maly okruh vody ktory by sa zohrieval vyfukom je zaujimavy len moze byt problem s uchladenim systemu aby nezovrel v zapche alebo v podobnom pripade.Teoreticky moze byt maly chladic pred vrtulou pri sahare aby to bolo chladene, a treba tam aj nejake cerpadlo aby sa voda tocila a nejaky termostat koli udrzaniu teploty.Toto je uz si myslim trosku zlozitejsie ako ako ste pisali - elektricky ohrev co bude jednoduchsie a urcite spolahlivejsie.Ovsem ak je v aute uz vodnik boxer tak je predohrev LPG splynovaca vyrieseny vodou z chladica.Auto sa nastartuje na benzin, po zohriati motora a tym padom aj vody na nastavenu teplotu sa LPG system sam prepne na LPG.Ak je system dobre spraveny tak prepnutie si ani nevsimnete jedine na kontrolke systemu uvidite ze uz idete na LPG.

Nadrz si viete dat aj vyrobit.Pan co mi do mojho auta daval LPG (nie VW vzduch) si doniesol z DE karavelu s najsilnejsim benzin motorom a niekde v CZ mu vyrobili nadrz na mieru ktoru potom dal namontovat zospodu auta v strede.Tam by sa aj vam zmestila dost velka nadrz do busa.Samozrejme ze nadrz je certifikovana a ma vsetky atesty potrebne na prihlasenie.Ak by ste niekto chceli nazov firmy tak by som mohol skusit zistit.

LPG system je mozne pouzit aj starsi len ti to musi montovat atestovana firma ktora ti da aj schvalenie a papiere pre obvodny urad.Su ludia ktory predaju auto vytiahnu cely system a daju si ho do dalsieho auta.

Ja mam sekvencne LPG v BMW s motorom 3.0 a zatial velka spokojnost.klop klop klop... Trosku boli problemy pri montazi nakolko to firma neurobila tak ako by mala ale po reklamacii bolo skoro vsetko dotiahnute do konca.Navratnost bola ani nie do roka.Vela km nenajazdim na tom aute nakolko mam momentalne sluzobne, spotreba benzinu pri mne bola okolo 9l a to mam tahsiu nohu.LPG si myslim ze sa oplati ludom co na tom aute jazdia po europe a najazdia vela KM.Tankovanie LPG je vsade okrem Rakuska kde je iba cca 10 pump.

Pre porovnanie napisem ceny paliv.
Benzin: 1,50/l LPG: 0,75/l
Spotreba pri plyne vam stupne asi o liter a vykon trosku znizi nakolko ma LPG ine oktanove cislo.

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 29 dub 2013
od Sesto
SO 545 píše: benzin 1.10euro lpg 0:33euro
Majo si ma inac zabil s tou cenou LPG z datumu 19 čer 2009, 18:06

LPG je si myslim lepsia volba ako davat nejaky Diesel alebo iny nie boxer motor do nasich aut.Najlepsia kombinacia je asi vodou chladeny boxer s vstrekovanim a LPG.

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 18 kvě 2013
od Rychnak
Zajímavá alternativa zapojení vodního okruhu - tady jsem narazil na sympatický výměníček olej - voda.
Obrázek
http://www.monopoel.de/catalog/waermeta ... p-424.html

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 18 kvě 2013
od wally
Tady je graf pro porovnání ztráty LPG vs. benzín.

Ales_bus. Reálný auto reálný výkon..
graf20130514_d1445_m1_m2_Flat4.jpg
Já bych to za deset dal.. páč mám jedno AHF pod ponke v garáži :wink:

6rib převodovka udrží cca 350PS (prý tvrdí Kenedy Engineer Products), takže limit je jenom ve fantazii..

Osobně si myslím taková klasika 1.9 tdi postavená na rotačce a mírně přifouklá by busa krásně rozhejbala.
No a přijde mi to míň proti srsti než tam cpát plyn.. :idea: (můj osobní názor)

Jinak každej novější tdi motor má výměník voda/olej pod filtrem oleje.

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 18 kvě 2013
od Ales_BUS
Je to reálnej graf, ale je tam ještě trocha místa pro pochyby :-). Jelikož mě zajímal zatím primárně výkon na benzín, tak byl předstih na 8 st. (na plyn mi vychází nejlépe okolo 10-11st.). Pak je tu také to že mi začalo zlobit bezkontaktní zapalování a tak jsem měl na měření standardní, které dává podstatně menší jiskru, což je na LPG znát (ale to asi i na benzín). Tím ale rozhodně netvrdím že by to mělo na LPG jet lépe než na benzín. Jen by ta křivka LPG nebyla tak kostrbatá a dle mého názoru by kopírovala tu benzínovou. Tak snad příště.

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 19 kvě 2013
od SO 545
Je tu tabor TDi a par ludi pre LPG.

Ak by som riesil nejaku konverziu a aby tam bolo aj LPG a dokonca aj odladene .... je.ol by som do auta /dodavky/ boxer od Subaru s originalnou fabrickou konverziou pre LPG.

Tiez len moj nazor. Kazdeho boj mne staci smradak TDI v golfe.

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 16 led 2014
od Milosak_1
Jezdím denně s tímto busíkem od října a do dnešního dne jsem najel 7.000Km bez jakýchkoliv problému.
Spotřeba +/- 13,5l LPG
Když čtu tento topipc, cítím se jak bourač mýtů...
1.jpg
1.jpg (115.9 KiB) Zobrazeno 8283 x
2.jpg
2.jpg (132.74 KiB) Zobrazeno 8283 x
3.jpg
3.jpg (96.58 KiB) Zobrazeno 8283 x
4.jpg
4.jpg (108.55 KiB) Zobrazeno 8283 x
5.jpg
5.jpg (96.96 KiB) Zobrazeno 8283 x
6.jpg
6.jpg (138.29 KiB) Zobrazeno 8283 x

Re: T2 - Přestavba na LPG

Napsal: 16 led 2014
od SO 545
bourač mýtů... ale nie skor spokojny parchant.

odjazdil som z LPG 7sezon tiz v aute starej koncepcie a max spokojnost.

kto sa nudi a poprdka si rocne par tisic km na svojom veterane alebo aute potom nech nic neriesi
ale kto jazdi pravidelne a dostatocne mnozstvo km potom je LPG na mieste...

Uz len cena voci benzinu je sakra rozdiel.

Mam rad stare veci ale zijem v realnom svete. Vyskusal som a parada ak bude cenova a danova politika ako doteraz pretrvavat urcite by som zase kupil auto s LPG