T2 - Přestavba na LPG

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

T2 - Přestavba na LPG

Příspěvekod Pětišroub » 20 bře 2005

Obrázek

Obrázek

systém sloužil v busíku kulaťáku v Itošce a po demontáži bude na prodej.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 21 bře 2005

Keď niečo také do auta montujem nech to aspoň vyzerá :roll:

Uživatelský avatar
Grossraum
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 315
Registrován: 27 bře 2004
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Grossraum » 22 bře 2005

Hm, ty sifonový bombičky jsou použitelný zase jenom do valníka nebo dopla, co? A zbytek jen na 1,6, co? Co za to?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 22 bře 2005

jojo montáž je teď v kulaťáku valníčkovi na 1.6 motoru a ty bomby jsou fakt neskladný. Jestli by na to šla zapojit nějaká "konvenční bomba" by musel posoudit někdo věci znalej. Prodává Samba na KLadně, já sem byl jenom fotič. Číslo máš?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1936
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod VW181 » 22 bře 2005

Plyn jsem ve svém valníkovi měl a dokonce oficiálně, jenom byl problém s předehřevem. Mrzla mi hadice ke karbecu. :cry:
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 22 bře 2005

no v itošce s tím asi problémy neměli.... :D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod htd » 22 bře 2005

takze se to stejne musi nechat schvalit :lol: nebo se milim?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 22 bře 2005

nemýlíš. Schálením prochází každá přestavba na plyn.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod htd » 22 bře 2005

Pětišroub píše:nemýlíš. Schálením prochází každá přestavba na plyn.


takze neni lepsi si udelat novou s poradnou bombou :lol: to dodatecne schvaleni se asi prodrazi ne?

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 22 bře 2005

já bych do diskuse co se tady u nás dá schválit bejt tebou nezabředával..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod htd » 22 bře 2005

Pětišroub píše:já bych do diskuse co se tady u nás dá schválit bejt tebou nezabředával..


no toto je neco jineho :lol: mit pod prdeli bombu nekde z auta a doufat, ze se nic nestane :roll: kdyz to jezdilo :lol:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 22 bře 2005

pokud to v itošce jezdilo ofiko tak to může jezdit u nás neofiko, tlakové bomby se dají zkontrolovat a vedení na napropustnost taky. Pak tam nevidím problém. To víš, jetý díly jsou jetý díly :lol:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 22 bře 2005

bezpochyby je pravda, že před uvedením do provozu by to mělo projít, byť neoficiální, revizí nebo kontrolou od nějakého profíka, to je jasné, ale to se vztahuje na každé plynové zařízení, kde je velký stupeň nebezpečnosti. Mimochodem, na našich silnicích jsem viděl mnohem horší samodomo LPG systémy v provozu, než je tenhle italský..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod htd » 22 bře 2005

Pětišroub píše:bezpochyby je pravda, že před uvedením do provozu by to mělo projít, by? neoficiální, revizí nebo kontrolou od nějakého profíka, to je jasné, ale to se vztahuje na každé plynové zařízení, kde je velký stupeň nebezpečnosti. Mimochodem, na našich silnicích jsem viděl mnohem horší samodomo LPG systémy v provozu, než je tenhle italský..


ja je videl i horet :lol:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 22 bře 2005

a co je podstatný, systém je odladěný na broučí 16ku, takže žádné další laborování a experimentování. A to vidím jako hlavní výhodu.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 22 bře 2005

mám ten dojem, že zástavbu jetýho verglu nepovolej.
Má tu vůbec někdo valníka, kdo by chtěl plyn?
není nic jednoduššího, než zavolat na správní orgán, kterej to schvaluje
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 22 bře 2005

prak se dostal k jádru pudla - ofiko nepovolej.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Grossraum
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 315
Registrován: 27 bře 2004
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Grossraum » 23 bře 2005

pod použitej se nikdo nepodepíše. Já bych právě do dopla něco chtěl.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 23 bře 2005

no a to je vnitřní boj. jsou dvě varianty - buď to provozovat tak jak to leží a běží, nebo sehnat nějakou firmu, která postaví, odladí pro 1600 a otypuje LPG z nových dílů, aby s tím nebyly legal problémy...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 24 bře 2005

S tým odladením by nemal byť problém .Kupuješ zmiešavač podľa výkonu motora samozrejme s toleranciou do +. Ako pozerám na foto zdá sa mi že fajnšmekri s Italie to napichli do záslepky na čele karburátoru hadicou.
Najidealnejší je mixér na vrch karburátoru ale na ten asi nieje miesto :roll: .Ohrev u nás vyriešili na tatry613 napojením na olejový system.U Poliakov som to videl napojené na predohrev karburátora.


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti