T2a - boloňský problém (IT)

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 965
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: T2a - boloňský problém (IT)

Příspěvekod Ales-X » 26 srp 2014

Koncem týdne jedou moji rodiče bikovat na Gardu pokud by byl zájem můžu je poprosit že by nějaké díly do Innsbrucku dovezli, ale nepočítejte s tím že je přesvědčím že budou zajíždět někam dál od dálnice, spíše jednoduché nabrání na benzínce v CZ a jednoduché vyložení na benzínce v Innsbrucku. Místo v autě pro cestujícího také mít nebudou, jedou v pěti v pětimístném citroenu ... Jak je znám pojedou trasu Říčany, Tábor, ČB, Dolní Dvořiště, Salzburg, Innsbruck, Brenner, Rovereto, Riva.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: T2a - boloňský problém (IT)

Příspěvekod Šíša » 26 srp 2014

Uplne extrem: za tri tydny se jedeme flakat po Evrope, neco by se v nejhorsim dalo take prevezt :D

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12073
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: T2a - boloňský problém (IT)

Příspěvekod Sam » 26 srp 2014

Jsou to komplikace ale zase nic neřešitelného. Busíkovi se zkrátka nikam do tramtárie nechtělo a dělal vše proto, aby mohl zůstat doma.
Lepší odpískat akci, než čekat, co vyvede příště :D
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: T2a - boloňský problém (IT)

Příspěvekod Šíša » 26 srp 2014

Mno, napsal jsi to tak ze " lepsi ho sesrotovat nez cekat jak zamezkuje priste :-D "

Uživatelský avatar
czernoch
Příspěvky: 103
Registrován: 30 dub 2007
Bydliště: Turnov, Wolfsburg
Kontaktovat uživatele:

Re: T2a - boloňský problém (IT)

Příspěvekod czernoch » 12 zář 2014

Takže tento víkend proběhne další pokus jak dostat busa do Čech, akce začíná již za hodinu...

Planung is alles:

19:30 - 4 piva u Tygra
21:45 - odjezd busem do Innsbrucku
06:10 - Innsbruck ( [smilie=coffeecup.gif] před nádražím), 8km vlakem do Hallu
08:30 - otevírá servis v Hallu

A dále již časy plánovaných průjezdů:
09:05 Jenbach
09:40 Achenkirch
10:15 Rottach-Egern
10:35 Meisbach
11:05 Rosenheim
12:00 Rott am Inn
12:18 Wasserburg am Inn
12:55 Haag in Oberbayern
13:50 Braunau am Inn
14:25 Pocking
15:15 Passau
16:00 Roehrnbach
16:30 Freyung
17:15 Strážný
18:05 Vimperk

Takže jestli to dobře dopadne, bude se moct tenhle topik v neděli smazat [-o<

Jménem majitele Busa děkuji všem, kteří pomohli či pomoc nabídli.
cz

PS: S Křépou se majitel spojí po neděli...
Die Geschwindigkeit macht czernoch froh und der Wind in Haare ebenso!


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host