T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Uživatelský avatar
roman.sbroukem
Příspěvky: 204
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: Praha10
Kontaktovat uživatele:

T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod roman.sbroukem » 18 čer 2014

Dobrý den,

Žádám o radu jak co nejsnadněji zastavět motor 2,0 CU místo motoru CI do T2b:
Původní motor mám komplet vyndaný z auta - bral velmi olej a kouřil .
CU motor je komplet původně nastrojený z T3 - včetně kompletního příslušenství.

Vzhledem k tomu, že bych potřeboval záležitost do neděle vyřešit, žádám o rady jak postupovat.

Je nutné motor celý přestrojit?
Jaké jsou největší komplikace?
Šlo by nějak přizpůsobit plechy z T3?
Držák?
Alternátor je umístěný jinak a jinde?

Děkuji,

Roman

Uživatelský avatar
Giovanni
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 292
Registrován: 15 bře 2014
Bydliště: Plzeň

Re: T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod Giovanni » 18 čer 2014

tyjo nevim, nedělal jsem to, ale mám to v autě ... přesně takhle ... tak maximálně můžu poskytnout nějaká fota (až je udělám samozřejmě, pokud bys měl zájem) ...
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí :heart:

Uživatelský avatar
roman.sbroukem
Příspěvky: 204
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: Praha10
Kontaktovat uživatele:

Re: T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod roman.sbroukem » 18 čer 2014

Super, foto by určitě pomohlo. Určitě na začátek aspoň základní foto zezadu vozu směrem do motorového prostoru. Z toho by mohlo být zřejmé, zda jsou přestrojeny plechy a jak je uchycen alternátor.
Naposledy upravil(a) roman.sbroukem dne 18 čer 2014, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Giovanni
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 292
Registrován: 15 bře 2014
Bydliště: Plzeň

Re: T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod Giovanni » 18 čer 2014

OKi, nejdřív to zvládnu teď přes víkend, tak pak Ti to sem nahodím :wink:
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí :heart:

Uživatelský avatar
Rychnak
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 542
Registrován: 11 kvě 2010
Bydliště: Brno

Re: T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod Rychnak » 18 čer 2014

Jestzli máš oba ty motory kompletní - tak bude myslim nejlepší je postavit vedle sebe, postupně kuchat a fotit. Typuju že budeš muset oba oholit až na polomotor - že oplechování bude komplet jiný. Ale Cu jsem viděl jen 2x...a CJ jednou jenom polomotor. Ale motorový prostory T2 a T3 jsou uplně jiný...

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod maxmax » 18 čer 2014

Jezdim s CUckem uz cca 10 let, puvodne jsem mel ostrihany plechy z T3ky, ted to predelavam na origo, doporucuji prestrojit, ale jdeti bet toho, stejne musi ale plechy dolu, a ostrihat.....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
roman.sbroukem
Příspěvky: 204
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: Praha10
Kontaktovat uživatele:

Re: T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod roman.sbroukem » 18 čer 2014

U mého CU je jinde umístěn alternátor než u ci, předpokládám, že to bude u t3 standart. Vešel se motor s ostříhanými plechy s takto umístěným alternátorem?

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod maxmax » 18 čer 2014

Ano, bez problemu, kdybys potreboval upravenou pricku pod motor,, jeste ji mam.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
roman.sbroukem
Příspěvky: 204
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: Praha10
Kontaktovat uživatele:

Re: T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod roman.sbroukem » 19 čer 2014

AHoj, děkuji za nabídku, o té příčce uvažuji. R

Uživatelský avatar
roman.sbroukem
Příspěvky: 204
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: Praha10
Kontaktovat uživatele:

Re: T2B záměna motoru 2,0 CI za CU z T3

Příspěvekod roman.sbroukem » 30 čer 2014

Abych vlákno za sebe uzavřel.

Nakonec jsme, zejména z důvodu uvažované opravy a kompletace původního motoru s následným navrácením zpět do vozu, realizovali výměnu pouze s úpravou plechů, .
Co si tedy použití do T2 kompletního CU motoru vytaženého z T3 vyžádalo:
1) Úpravu plechů kolem motoru - ostříhání :)
2) Úprava držáku (příčky) motoru případně výroba nových držáků (v našem případě)
3) Přehození přepákování karburace z původního motoru - lanko plynu vede jinudy

V mém případě ještě šikovného příbuzného, který to v podstatě realizoval.

Děkuji za předané rady a zkušenosti. RK


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host